13 maart 2006 21:00
13 maart 2006 22:32
13 maart 2006 22:34
13 maart 2006 23:42
13 maart 2006 23:46
14 maart 2006 0:33
14 maart 2006 0:59
14 maart 2006 6:38
rob964.c4 schreef:misschien is bij jou de teller afwijking minimaal. robert
14 maart 2006 8:06
14 maart 2006 17:19
14 maart 2006 17:37
14 maart 2006 21:16
SPEEDY944 schreef:Natuurlijk heb ik (met bijna lege tank, want dat scheelt gewicht :wink: ) even getest hoe hard hij kan...
14 maart 2006 21:32
EriC4C schreef:Bij een 911 niet aan te raden.![]()
14 maart 2006 21:38
ruud964 schreef:Alhoewel wat gebeurd er in het ergste geval...... onderstuurIk denk dat op topsnelheid een lichte achterkant gevaarlijker is.
toch
![]()
IK heb er (gelukkig) nog geen ervaring mee. Iemand wel die op hoge snelheid (rechtuit) in de problemen kwam wegens "lichte" auto
14 maart 2006 21:38
14 maart 2006 21:49
14 maart 2006 21:57
ruud964 schreef: Iemand wel die op hoge snelheid (rechtuit) in de problemen kwam wegens "lichte" auto
14 maart 2006 21:57
Harley schreef:Leg je toch gewoon een stoeptegel in je koffer, deden ze vroeger met VW Kevertjes ook
14 maart 2006 22:04
Jurgen schreef:Niet in de problemen...maar was wel de reden, dat ik vorig jaar vanaf Dinslaken (uiteindelijk) van het gas ging...
14 maart 2006 22:10
Jurgen die eerder schreef:ben zelf vorig jaar bij 320 van 't gas gegaan...en hij was er nog niet ...vond 't toen wel mooi genoeg...
14 maart 2006 22:11
14 maart 2006 22:18
14 maart 2006 23:41
14 maart 2006 23:46
horn schreef:rob964.c4 schreef:misschien is bij jou de teller afwijking minimaal. robert
Dus gewoon Duitsland in met een navi aan boord en de snelheid vergelijken. Ik vraag me af waarom bij jou de teller zo anders zou afwijken als bij andere 964s.
15 maart 2006 0:18