Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

23 mei 2004 16:55

de race sims speel ik voornamelijk op de pc, alleen gran turismo doe ik op de PS2. voordeel van de pc is dat je een hogere resolutie kan draaien, dus ziet alles er nog mooier uit, daarbij zijn de racegames op de pc wat realistischer dan op de xbox,ps2(meer mogelijkheden om je auto af te stellen,etc,etc,etc....), en voor de pc heb je ook mooiere en betere racestuurtjes, ik heb een logitech Momo force, dat is een stuurtje gemaakt in samenwerking met Momo, daar is dus echt leer en alu voor gebruikt. de force feedback is in de pc games over het algemeen ook wat beter.

voor je gaat vragen waar kan ik dat stuurtje krijgen, word niet meer gemaakt was een beperkte oplage.

voor al die racesims heb je wel een beetje pc nodig, het belangrijkste is een goeie krachtig video kaart. ik heb een Nvidia geforce ti4600 met 128mb, er zijn op dit moment al wel weer snellere grafischekaarten.
cpu power is natuurlijk ook een vereisten en genoeg geheugen.

Stuurtje

23 mei 2004 21:12

:) Ik heb het zelfde stuurtje (2x) :twisted: tevens tot nu toe het beste stuurtje wat ik heb gehad. Had gelezen dat ie beperkt gemaakt zou worden, heb toen maar besloten om er nog 1 te kopen :wink: .

Ben onder andere een verslaafde race gamer 8) , en andere games.

Maar met racen heb ik het ff gehad en wacht op de release van Simbin.

Re: Stuurtje

23 mei 2004 21:24

Gizmo schreef::) Ik heb het zelfde stuurtje (2x) :twisted: tevens tot nu toe het beste stuurtje wat ik heb gehad. Had gelezen dat ie beperkt gemaakt zou worden, heb toen maar besloten om er nog 1 te kopen :wink: .

Ben onder andere een verslaafde race gamer 8) , en andere games.

Maar met racen heb ik het ff gehad en wacht op de release van Simbin.

Ik heb het Logitech stuurtje ook. Het werkt prima en de Force Feedback is some best heftig. Alleen het vastklemmen aan de computertafel wil niet altijd 100% lukken.

3

23 mei 2004 22:06

Kijk zo kunnen we onze eigen online races houden :twisted:. Humm heb power adsl dus hosten zou goed moeten gaan.
Plaats een reactie