Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

12 maart 2006 10:27

Auto's poetsen lukt niet in een uurtje, maar dat de boel in de gaten gehouden wordt vind ik wel van belang.

Trouwens, hoe denk je dat ik anders alles regel van het beperkte budget 8) :D

Nee hoor, Ik kom er precies mee uit dus voel je niet :oops:

12 maart 2006 10:33

Ik weet niet of dit de eerste keer is dat je zo'n meeting organiseerd, maar eerlijk is eerlijk je regeld het top. :wink:

12 maart 2006 10:37

red devil schreef:Ik weet niet of dit de eerste keer is dat je zo'n meeting organiseerd, maar eerlijk is eerlijk je regeld het top. :wink:

Mee eens. Vooral die "bewaking" vind ik klasse. :bounce:

12 maart 2006 12:06

Ja, het is de eerste keer. Heb wel een aanzienlijk aantal oldtimerritten meegereden, dus weet een beetje wat er verlangd wordt.

We gaan in een stoet van ca 40 Porsches rijden en dat wordt nog even spannend. Nu is het op zondag niet zo druk in de Hoeksche Waard, dus dat moet goedkomen.

Ik heb contact met de achterste auto en als er oponthoud is, wachten we ergens even langs de weg.

Gezien de belangstelling zou ik er wel meer kunnen uitnodigen (afgezien van de lunchplaatsen) maar eerst maar eens uitproberen.

Ik heb bewust gekozen voor 1 rij met auto's omdat ik mijn ervaring is dat als je de route moet zoeken je meer aan het zoeken bent, dan dat je lekker rustig kunt genieten van de omgeving.

We gaan er in ieder geval een leuke dag van maken en ik ben benieuwd welke personen er achter de namen schuilen.
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 20 maart 2006 11:41, in totaal 1 keer bewerkt.

12 maart 2006 18:11

red devil schreef:Kunnen die mooi de auto's poetsen. :lol:

Niet nooit never bij mij dus ! AFBLIJVEN ! :twisted: :twisted: :twisted:

D'er is er maar eentje die mijne P mag schoonmaken en dat benekik. Heb ik zo mijn eigen "halfdroge" methode voor... :wink:

12 maart 2006 18:15

Lekker belangrijk, je komt waarschijnlijk toch niet....

12 maart 2006 21:41

Marcel B. schreef:We gaan er in ieder geval een leuke dag van maken en ik ben benieuwd welke personen er achter de namen schuilen.

Ben ook razend benieuwd wie de rappe schrijvers zijn. :scratch:

route

16 maart 2006 12:07

Marcel,
Komen we tijdens de tocht toevallig ook over de Schuringsedijk?

16 maart 2006 17:36

Ik heb in de Hoekse Waard ook best veel bekenden. Een routebeschrijving zou ik wel prettig vinden, maar dat is misschien teveel gevraagd.

17 maart 2006 0:01

Nou, te veel gevraagd niet echt, maar het zijn 3 A4-tjes. Als iemand de route al wil weten dan kun je via een PB je privé email sturen en dan stuur ik je de route via de mail.

En nee, we komen niet over de Schuringsedijk. We gaan na de lunch de andere kant op, de Molendijk

18 maart 2006 10:27

ik ben er ook bij :ba:
zojuist het geld overgemaakt 8)

19 maart 2006 10:45

Na zware onderhandelingen met het restaurant is een eenvoudige, doch voedzame, lunch besproken:

- Soep vooraf (geen geschenken toe)
- Zacht wit broodje ham
- Zacht bruin broodje kaas
- Zacht wit broodje kroket
- 2 x koffie/thee/melk/jus d'orange/frisdrank

Nog 5 weekjes te gaan...
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 20 maart 2006 11:42, in totaal 1 keer bewerkt.

19 maart 2006 12:05

Marcel B. schreef:Na zware onderhandelingen met het restaurant is een eenvoudig, doch voedzame, lunch besproken:

- Zacht wit broodje ham

Nog 5 weekjes te gaan...

Dat is toch niet per persoon :?

19 maart 2006 12:44

Marcel B. schreef:Na zware onderhandelingen met het restaurant is een eenvoudig, doch voedzame, lunch besproken:

- Zacht wit broodje ham

Nog 5 weekjes te gaan...

Alleen hiervoor zou je al komen. :lol:

19 maart 2006 12:51

Ja mannuh,

Het leven is goed in de Hoeksche Waard. Frisse buitenlucht en daar word je hongerig van.

Voor de Nederlanders: plastic zakjes zijn toegestaan....

19 maart 2006 12:52

Ik heb alleen een kunstgebit. :lol:

19 maart 2006 12:55

Wim,

Ga jij ook naar Breda?

19 maart 2006 12:57

Jawel, Marcel, maar ik kan alleen pas later op de middag. Misschien zie ik je daar nog!

19 maart 2006 12:59

Okidoki

20 maart 2006 20:16

:ba: :ba: :ba: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :salut: Marcel weet wel waarom :thumright:

20 maart 2006 20:33

Is al goed, Bert

Loud and clear....

You're welcome

20 maart 2006 20:54

bert964c4 schreef::ba: :ba: :ba: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :salut: Marcel weet wel waarom :thumright:

Lucky Bastard :twisted: :cheesy: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

20 maart 2006 21:19

Thanx Ruud :drive: :drive: :ba:

20 maart 2006 21:25

ik zie een hoop :D:D:D:D:D in de eerste post
waaronder die van mij :ba:

20 maart 2006 21:41

Ja en mijn :D staat er morgen ook bij :mrgreen:
Plaats een reactie