18 maart 2006 16:10
Jort schreef:Zo.. en nu een stukkie toeren.. de zon schijnt.
18 maart 2006 18:57
Jort schreef:De politiek is corrupt en melkt ons uit, de politiemacht bestaat louter en alleen uit flapdrollen met slechts de lagere school als vooropleideing en pakt te weinig echte boeven, de jeugd kent z'n talen niet meer, nederlanders zijn asociaal, kwantiteit prevaleert boven kwaliteit, nederland loopt leeg.. daar gaat het laatste stukje kwaliteit.
VRESELIJK wat een land! Waar gaat dit naartoe? Volksopstand.. REVOLUTIE... !!
18 maart 2006 19:59
Devils son schreef:horn schreef:En wat is die Koos Spee toch een aperte paardenl*l, met zijn zeverige gepreek...![]()
![]()
"kunt u zich niet voorstellen dat iemand die wordt opgedrukt door de onopvallende politieauto boos wordt en gas bij gaat geven?"
Koos begint over dat dit alleen gebeurt bij iemand die te snel rijdt (overigens: nee!) en dus moet men maar boos op zichzelf zijn.
18 maart 2006 20:05
Jort schreef: ....met slechts de lagere school als vooropleideing ....
18 maart 2006 22:12
Devils son schreef:Jort schreef:De politiek is corrupt en melkt ons uit, de politiemacht bestaat louter en alleen uit flapdrollen met slechts de lagere school als vooropleideing en pakt te weinig echte boeven, de jeugd kent z'n talen niet meer, nederlanders zijn asociaal, kwantiteit prevaleert boven kwaliteit, nederland loopt leeg.. daar gaat het laatste stukje kwaliteit.
VRESELIJK wat een land! Waar gaat dit naartoe? Volksopstand.. REVOLUTIE... !!
Ik vind je wat ongenuanceerd, maar het is inhoudelijk gezien wel de beste reactie van je sinds tijden!
19 maart 2006 13:29
Huyssoon schreef:Shit, ik heb dus toch nog een schooltje gemist ?![]()
Vanavond geleerd dat Jaguar wordt uitgesproken als DJEK-DJOEWAR
19 maart 2006 16:06
19 maart 2006 19:38
Jort schreef:Scheelt weer een ellenlang eenzijdig zeurtopic
19 maart 2006 20:13
horn schreef:Jort schreef:Scheelt weer een ellenlang eenzijdig zeurtopic
aha, bedoelde je dat![]()
ik heb het een beetje gehad met die zeurtopics. jij ook kennelijk
19 maart 2006 21:47
horn schreef:Jort schreef:Scheelt weer een ellenlang eenzijdig zeurtopic
aha, bedoelde je dat![]()
ik heb het een beetje gehad met die zeurtopics. jij ook kennelijk
19 maart 2006 22:38
Teun schreef:Abonnement op het topic opzeggen
20 maart 2006 10:19
horn schreef:
abonnement? er zijn mensen die niet met abonnementen werken.
Heb een hekel aan abonnementen. Gaan ze je steeds voor bellen tijdens het avondeten.
20 maart 2006 12:55
Devils son schreef:[Moest er dan zonodig hard over een kruispunt gegaan worden/rechts inhalen over de vluchtstrook? Ik ken de route en vergeet het maar dat je vanaf Eersel ontsnapt (sterker nog: in België is men gaarne bereid om de man staande te houden). Maar het is natuurlijk wel leuk voor agenten om ook even te mogen scheuren, nietwaar? Spannend!
20 maart 2006 13:04
patrick911 schreef:...Dat werd ook aan vriend Spee gevraagd dooe de ragebol en dan antwoord Koosie doodleuk:
"dat mag allemaal want deze mensen zijn speciaal getraind en hebben een perfecte autobeheersing."
20 maart 2006 13:18
patrick911 schreef:, het valt mij regelmatig op bij dat programma dat de achtervolgers een groter gevaar vormen dan degene die ze achterna zitten.
20 maart 2006 13:26
patrick911 schreef:het valt mij regelmatig op bij dat programma dat de achtervolgers een groter gevaar vormen dan degene die ze achterna zitten.
20 maart 2006 13:52
20 maart 2006 13:55
20 maart 2006 14:09
20 maart 2006 14:26
Devils son schreef:Ik snap niet dat er niet wordt opgetreden tegen agenten die grote risico's nemen om bij relatief kleine overtredingen over te gaan tot staandehouding. Door het uit te zenden staat BVOM kennelijk achter dit soort acties.
20 maart 2006 14:37
20 maart 2006 14:51
Jort schreef:Grote risico's....valt m.i. alleszins mee. Vergelijk het eens met andere landen als de USA of GB.
20 maart 2006 15:11
Jort schreef:Grote risico's....valt m.i. alleszins mee.
20 maart 2006 15:26
horn schreef:Teun schreef:Abonnement op het topic opzeggen
abonnement? er zijn mensen die niet met abonnementen werken.
Heb een hekel aan abonnementen. Gaan ze je steeds voor bellen tijdens het avondeten.
20 maart 2006 16:06
Devils son schreef:
Ik helaas van dichtbij een geval waar een achtervolging van een snelheidsovertreder leidde tot de dood van een dame. Politiewagen was de bocht uitgevlogen en in de zijkant van de wachtende dame. Men reed zonder sirenes, zonder lichtsignalen.
Dat het anders kan: ik kan mij herinneren dat er ooit een berichtje in de krant stond dat een 205-je GTI aan de Politieporsche's was ontsnapt, zodanig dat een helicopter de auto moest identificeren.
Was de GTI met een topsnelheid van 190 km/u sneller dan de Porsches? Nee, men vond het onverantwoord om een achtervolging in te zetten.