19 maart 2006 22:31
Gizmo schreef::shock: Het verbaast me dat we de meeste zich hier voorbeeldiger voordoen dan dat ze zijn. We rijden allemaal porsche en hebben nog nooit te hard gereden, yeah wright.
Het enige waar wat op aan te merken is; als je eenmaal in je proeftijd zit je zeker in die 6 maanden aan de snelheid dient te houden waar dan ook.
horn schreef:Sjonnie schreef:Hoi JPS. In tegenstelling tot sommigen hier heb ik wel enig begrip voor jou situatie. Ik vind het triest dat sommigen je nog verder in de sjit willen duwen ipv enig nuttig advies te geven, het enige wat je gevraagd hebt.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
"he hallo iedereen hier, ik heb vannacht dronken een 17-jarige jongen van zijn brommer gereden op de dijk. Ik ben doorgereden maar helaas heeft iemand mijn kenteken opgeschreven. Even later stond de politie voor mijn deur. De politie moet mij toch altijd al hebben. Kent iemand hier nog een advocaat die kan zorgen dat ik op een vormfout vrijkom ofzo?"
En hoe zou je dan reageren?![]()
![]()
(ja, ik weet dat mijn voorbeeld extremer is. is slechts bedoeld om een punt duidelijk te maken.)
horn schreef:Sjonnie schreef:Hoi JPS. In tegenstelling tot sommigen hier heb ik wel enig begrip voor jou situatie. Ik vind het triest dat sommigen je nog verder in de sjit willen duwen ipv enig nuttig advies te geven, het enige wat je gevraagd hebt.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
19 maart 2006 22:32
Gizmo schreef::shock: Het verbaast me dat we de meeste zich hier voorbeeldiger voordoen dan dat ze zijn.
19 maart 2006 22:38
19 maart 2006 22:40
RS-R schreef:met alle respect, dit rijgedrag is vragen om en heeft niets met in de shit duwen te maken.
Integendeel, hoop dat JPS er mee weg komt,ben alleen realistisch.
Ben vorige week ook met 190 op de klok gemaand om rustig aan te doen,zaten ook een 10 minuten achter me, aangezien ik geen recidivist ben kwam ik er met een reprimande vanaf.
Zou ik echter in een proeftijd deze overtreding hebben begaan had ik mijn vrouw kunnen bellen en mijn rijbewijs in kunnen leveren.
Bezint eer ge begint.
19 maart 2006 22:40
Sjonnie schreef:Hier wordt iemand veroordeeld die maximaal 50 te snel gereden heeft, verder geen sprake van dronkenschap, geen vlieg kwaad gedaan. En dan maar sabelen....
Inderdaad, "get a life".
19 maart 2006 22:45
Sjonnie schreef:Hier wordt iemand veroordeeld die maximaal 50 te snel gereden heeft, verder geen sprake van dronkenschap, geen vlieg kwaad gedaan. En dan maar sabelen....
Inderdaad, "get a life".
Inderdaad, "get a life".
Zoals ik nl. zelf al hierboven schreef: Ik zeg ook niet dat ik JPS niet begrijp
Inderdaad, "get a life".
19 maart 2006 22:47
Gizmo schreef::shock: Het verbaast me dat we de meeste zich hier voorbeeldiger voordoen dan dat ze zijn. We rijden allemaal porsche en hebben nog nooit te hard gereden, yeah wright.
19 maart 2006 22:52
20 maart 2006 0:11
Devils son schreef:Als ik jou was zou ik contact opnemen met Clemens Meerts. Een jurist die al meerdere successen heeft geboekt in de strijd tegen de inquisitie van Spee cs. Ook Anker en Anker is goed in deze zaken, maar lijkt mij minder kostenefficiënt.
www.meerts.nl
20 maart 2006 0:15
horn schreef:dat had je dan eerder moeten bedenken' .
20 maart 2006 0:25
ome piet schreef:horn schreef:dat had je dan eerder moeten bedenken' .
Standaard standpunt OVJ als je een reden opgeeft waarom die overtreding..[hoop aspirantofficieren hier trouwens
]
20 maart 2006 0:30
horn schreef:Mocht ik in die twee jaar proeftijd 60 (!) km te hard rijden en vervolgens na mijn aanhouding ga ik hier roepen dat ik 'mijn rijbewijs zakelijk en privé niet wil/kan missen' mogen jullie allemaal heel hard 'dat had je dan eerder moeten bedenken' roepen.
20 maart 2006 0:32
ome piet schreef:Komkom...tot dat niveau verlagen we ons niet hoor
20 maart 2006 9:30
20 maart 2006 9:56
RS-R schreef:KLPD.
Goeie kerel wel, zag bij checken kenteken dat ik de auto net had, had weddenschap met collega hoe hard ik zou gaan.![]()
Had gelukkig alle papieren bij me anders had ik daarvoor wel een bekeuring gehad, dubbel geluk dus, was trouwens om 23.30 uur, lege snelweg.
20 maart 2006 10:00
Renntech schreef:Ik kwam met 180 de snelweg opzetten rond het middag uur.
Meteen naar hogere snelheid
20 maart 2006 10:08
20 maart 2006 10:15
Beltar schreef:Na een kwartier namen de heren afscheid met de woorden: koop in't vervolg een klein dieseltje, dan zul je dat probleem niet zo snel tegenkomen...
20 maart 2006 10:56
20 maart 2006 12:39
20 maart 2006 12:56
John4S schreef:, en is er recht, laat een rechter dan hier over beslissen, deze mensen hebben er voor geleerd,