Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

21 maart 2006 18:14

ECT schreef:Het wegdek in NL is van slechtere kwaliteit dan die op de Duitse autobanen. Daar is de betonlaag minimaal 50 cm dik (!) en in NL enkele cm's.

:shock: :shock:
Ik weet niet waar jij dan precies rijdt in Duitsland, want ik vind het in Duitsland over het algemeen helemaal niet zo goed!

Op sommige stukken zelfs nog die stelconachtige platen, giga spoorvorming, met regen al helemaal geen pretje (geen ZOAB), en dan ook nog amper verlicht.... :roll: :? , elke ausfahrt (onverlicht!) is ongeveer 50 meter lang en eindigd met een haakse bocht :? , lekker als je dat even vergeten bent en met 200 km/p uur en gas los de Ausfahrt oprijdt........ :twisted:

Nee, eigenlijk betrap ik mij er telkens weer op als wij in het buitenland zijn geweest dat wij het in Nederland toch best wel voor elkaar hebben! :wink:

21 maart 2006 18:19

Misschien omdat je in Nederland geen afslagen neemt bij 200km/u :twisted: :wink:
Maar ik geef je gelijk hoor. Over het algemeen is de staat van de duitse snelwegen niet om naar huis te schrijven , maar er zijn ook wel hele mooie vlakke stukken snelweg bij :wink:
En die afritten (net als vele opritten) zijn idd typisch Duits

21 maart 2006 19:11

Rob Herfst schreef:Ik weet niet waar jij dan precies rijdt in Duitsland, want ik vind het in Duitsland over het algemeen helemaal niet zo goed!


Vanaf Arnhem richting Hannover via Oberhausen. Veel mooie stukken wegdek. De op - en afritten zijn typisch Duits: relatief kort met veel haakse bochten. Ik neem de afritten daarom ook nooit met 200, maar veel lager. In een slakkegangetje. :wink:

Ik rijd niet zo graag 's avonds. Beetje nachtblind. :lol: :lol:

Nu zoek ik nog enkele mooie stukken supersnel wegdek in Duitsland voor mijn rit naar Zurich en Geneve in Zwitserland vanaf Den Haag. Iemand hier een goede tip?

21 maart 2006 19:39

Nu zoek ik nog enkele mooie stukken supersnel wegdek in Duitsland voor mijn rit naar Zurich en Geneve in Zwitserland vanaf Den Haag. Iemand hier een goede tip?


lUXEMBURG ( VOORDELIG TANKEN) EN DAN ......
LA DOUCE FRANCE :!: :?: :!: (SUPER ASFALT EN RUSTIG QUA VERKEER)

FF SERIEUS, BEN 2 WEKEN GELEDEN VIA DE SUDREINISCHE ROUTE GEREDEN IN DLD NAAR BASEL, NIET DOEN :twisted: :evil: :twisted:
WAT EEN K.....T WEG IS DAT, HET ENIGE LEUKE ERAAN IS DAT JE LANGS DE NURBURGRING EN HOCKENHEIM KOMT MAAR VOOR DE REST, BRRRRRR :roll:
BEN OOK WEL BENIEUWD NAAR GOEDE SUGGESTIES.......

21 maart 2006 20:08

CAPS LOCK STUK?! :roll:

21 maart 2006 20:26

Sanhi schreef:CAPS LOCK STUK?! :roll:

hoe weet je dat :?:
zo te zien die van jou ook al.... :roll:

21 maart 2006 21:19

Rob Herfst schreef:Ik weet niet waar jij dan precies rijdt in Duitsland, want ik vind het in Duitsland over het algemeen helemaal niet zo goed!



Afbeelding


Das ist Kwatsch, Her Herbst.

21 maart 2006 23:51

ECT schreef:Ik neem de afritten daarom ook nooit met 200, maar veel lager. In een slakkegangetje. :wink:

Maar dat komt door de slechte stabiliteit met hoge snelheid van een 993! :twisted: :x :evil:

met een 996 heb je dat probleem niet! :mrgreen: :wink:
Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 22 maart 2006 0:24, in totaal 1 keer bewerkt.

22 maart 2006 0:10

John4S schreef:
Rob Herfst schreef:Ik weet niet waar jij dan precies rijdt in Duitsland, want ik vind het in Duitsland over het algemeen helemaal niet zo goed!

Das ist Kwatsch, Her Herbst.

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

22 maart 2006 0:23

Leuke collage :)

22 maart 2006 10:06

Rob Herfst schreef:
ECT schreef:Ik neem de afritten daarom ook nooit met 200, maar veel lager. In een slakkegangetje. :wink:

Maar dat komt door de slechte stabiliteit met hoge snelheid van een 993! :twisted: :x :evil:

met een 996 heb je dat probleem niet! :mrgreen: :wink:


:roll: :roll:

Wat hebben korte op- en afritten nou te maken met stabiliteit van een 993???? :? :

22 maart 2006 11:07

@ECT , je moet vooral happen als Rob iets schrijft... :wink:



Als je van íemand iets ....... :^:

22 maart 2006 11:22

Jurgen schreef:@ECT , je moet vooral happen als Rob iets schrijft... :wink:



Als je van íemand iets ....... :^:


I know, I know....

Er lopen hier inderdaad vreemde vogels rond. Niets menselijks is mij vreemd.
:wink:

Ben ook nog niet lang lid van dit forum.

22 maart 2006 11:35

Jurgen schreef:@ECT , je moet vooral happen als Rob iets schrijft... :wink:

Als je van íemand iets ....... :^:

:shock: Zeg Jurgen....... :twisted:
Ben je iets te goed uitgeslapen na die nachtelijke escapades in Oostenrijk? :x
My whole cover is blown! :x

THANX mate! 8) :lol: :wink:

22 maart 2006 11:42

ECT schreef:Er lopen hier inderdaad vreemde vogels rond.


Dat zijn jouw woorden , maar... :^:

22 maart 2006 18:21

Wat een verschillende meningen allemaal.

Een 911 rijd als een 911 inderdaad iets lichter voorin maar ja dat hoort bij deze geweldige auto.
Als je een hogere snelheid rijd met een volle tank en een goed uitgelijnde auto is er niets aan de hand.

Maar ja het gehele rijgedrag van een 911 is toch niet te vergelijken met andere auto's daarom rijden we toch ook een Porsche 911 omdat we er allemaal verslaafd aan zijn :!:

22 maart 2006 18:24

Valentijn schreef:Als je een hogere snelheid rijd met een volle tank

dat verschil merk zelfs ik idd :idea:

22 maart 2006 18:33

Als ik op volle snelheid ben gekomen heb ik géén volle tank meer. :lol:

22 maart 2006 18:42

WdePundert schreef:Als ik op volle snelheid ben gekomen heb ik géén volle tank meer. :lol:

Duur dat zo lang om op gang te komen dan :?: :wink:

22 maart 2006 18:44

Harley schreef:
WdePundert schreef:Als ik op volle snelheid ben gekomen heb ik géén volle tank meer. :lol:

Duur dat zo lang om op gang te komen dan :?: :wink:

Dan zit ik al in Duitsland. :wink:

22 maart 2006 18:48

ff voor de grens tanken : Problem geloBt :!: (Ik weet niet hoe ik een Ringel-s moet maken)

22 maart 2006 19:38

Dubbel s of sz mag ook. :wink:

22 maart 2006 20:08

Harley schreef: (Ik weet niet hoe ik een Ringel-s moet maken)


ctrl-alt-s werkt bij mij : Gelößt :wink:

22 maart 2006 20:08

Harley schreef:Problem geloBt :!: (Ik weet niet hoe ik een Ringel-s moet maken)

alt gr + s = ß :salut: :wink:

22 maart 2006 20:12

Gewoon eens met een 944 gaan rijden.
Ik reed laatst nog met mijn S2 heerlijk rustig met één hand :shock: met een (teller)gangetje van 260 km/u......
OK, ze is wel wat verlaagd, set M030 stabi's van een 968 en gele Koni's er onder, maar ze rijdt echt uitermate zeker. :roll:
Plaats een reactie