Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

22 maart 2006 20:27

@944S2 schreef:Ik reed laatst nog met mijn S2 heerlijk rustig met één hand :shock: met een (teller)gangetje van 260 km/u......

:shock: Verstandig........... :? :roll:

22 maart 2006 20:27

Jort schreef:
Harley schreef: (Ik weet niet hoe ik een Ringel-s moet maken)


ctrl-alt-s werkt bij mij : Gelößt :wink:



Immerhin wieder etwas gelernt :wink: , Spaß und Lernen liegt wieder ganz nebeneinander :thumright:

22 maart 2006 20:43

Rob Herfst schreef:
@944S2 schreef:Ik reed laatst nog met mijn S2 heerlijk rustig met één hand :shock: met een (teller)gangetje van 260 km/u......

:shock: Verstandig........... :? :roll:

Natuurlijk niet. :oops:
Maar ja, je weet hoe comfortabel die auto's kunnen zijn he.... :wink:

22 maart 2006 21:20

@944S2 schreef:
Rob Herfst schreef:
@944S2 schreef:Ik reed laatst nog met mijn S2 heerlijk rustig met één hand :shock: met een (teller)gangetje van 260 km/u......

:shock: Verstandig........... :? :roll:

Natuurlijk niet. :oops:
Maar ja, je weet hoe comfortabel die auto's kunnen zijn he.... :wink:


Ik denk dat jij met jouw 944 inderdaad een betere rechtuitstabiliteit hebt dan de 911/993. Ik reed laatst in een 968 (voor het eerst) en het weggedrag viel mij echt in positieve zin op.

Rijd jij altijd 'lekker rustig' op topsnelheid ? Of heeft die 944 nog meer over bij 260 ?
En bij welke snelheid houd jij je stuur dan met 2 handen vast ?

22 maart 2006 21:20

Jort schreef:
Harley schreef: (Ik weet niet hoe ik een Ringel-s moet maken)


ctrl-alt-s werkt bij mij : Gelößt :wink:

Yup, werkt idd. Thx, :)

@Rob - Alt Gr - S werkt ook.


Alt-S post het bericht. Ook handig :!:

22 maart 2006 23:36

Hé Epi,

Ik ben blij dat je de kwaliteiten van de 968 onderkent, inderdaad geen enkele last van instabiliteit bij hoge snelheden. Wel wat overstuur met mijn winterbanden :?

22 maart 2006 23:38

Rechtuit en overstuur? ;)

22 maart 2006 23:50

haha, nee als ik een bochtje neem op een dampige maandagmorgen in de stad dan zwiept de achterkant nog welleens. Rechtuit is er natuurlijk niks aan de hand :wink:

22 maart 2006 23:52

ECT: het uitwegen en de motor achterin hebben op zich niets met elkaar van doen.


Dynamic: met een volle kofferbak reageert de auto natuurlijk anders dan met een lege, dat heeft elke vol beladen auto!
Ken ik van (weer) de 3.2: lange, flauwe en snelle bochten heerlijk :P maar tijdens een vakantierit naar Grasse(... :idea: ) met al die kleren van Annelies voorin, dan deint dat wel een beetje en knijp je je benen eerst wat meer bij elkaar :twisted: :D

Rob: heb wel eens met bijna-topsnelheid achter een 996 gehangen, maar die ging mooi wel EERST op de remmen :!: :mrgreen: :ba:

22 maart 2006 23:58

Paul van Engelen schreef:Rob: heb wel eens met bijna-topsnelheid achter een 996 gehangen, maar die ging mooi wel EERST op de remmen :!: :mrgreen: :ba:

De bestuurder van die 996 zal het wel zielig hebben gevonden om die 993 helemaal los te rijden! :mrgreen: :ass: :wink:

22 maart 2006 23:58

Paul van Engelen schreef:Rob: heb wel eens met bijna-topsnelheid achter een 996 gehangen, maar die ging mooi wel EERST op de remmen :!: :mrgreen: :ba:


Zegt dat iets over de auto, of over de chauffeur :?: :?: :roll:

:lol: :lol: Mauk

23 maart 2006 0:07

Mauk schreef:Zegt dat iets over de auto, of over de chauffeur :?: :?: :roll:
:lol: :lol: Mauk

Oh jee, die 993 nep turbo's hebben elkaar weer gevonden......... :lol: :mrgreen: :lol: :wink:

23 maart 2006 0:13

neppe??? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ik pretendeer geen turbo te hebben, maar zeg niet dat er nooit een zal komen :D :D :D
En dat geld misschien ook wel voor Paul.......
:wink:

Mauk

23 maart 2006 0:30

Mauk schreef:neppe??? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Mauk
Jaha nep!Wel de body....maar niet de....Eigenlijk zijn jullie een soort siliconenmadammekes dus :twisted: :lol: :wink:

oja mauk, je hoeft niet steeds je naam te schrijven.We zien evengoed wel dat jij het bent.

groet,
Erwin :wink:

23 maart 2006 8:13

Zo, dan heeft Porsche niet veel bereikt dat we de tank vol moeten gooien om een betere wegligging te hebben :roll:
Vroeger hetzelfde verhaal met mijn kever; volle tank en zak zand voorin om zonder problemen de Brienenoord over te komen met windkracht 2 :wink:

23 maart 2006 9:18

Rob Herfst schreef:
Mauk schreef:Zegt dat iets over de auto, of over de chauffeur :?: :?: :roll:
:lol: :lol: Mauk

Oh jee, die 993 nep turbo's hebben elkaar weer gevonden......... :lol: :mrgreen: :lol: :wink:



Mauk,

Ik proef toch wat "irritatie" van de "waterkoker mensen" :cry:

PS

Ze zijn ook wel erruuug mooi hé (de 993 S):wink:

23 maart 2006 9:38

2000 gtv schreef:[Jaha nep!Wel de body....maar niet de....Eigenlijk zijn jullie een soort siliconenmadammekes dus :twisted: :lol: :wink:



Wij hebben in ieder geval de looks en de body van een ECHTE 2S..... :wink: :wink: :wink:

Afbeelding

M....
Laatst bijgewerkt door Mauk op 23 maart 2006 9:40, in totaal 1 keer bewerkt.

23 maart 2006 9:39

Paul van Engelen schreef:
Rob: heb wel eens met bijna-topsnelheid achter een 996 gehangen, maar die ging mooi wel EERST op de remmen :!: :mrgreen: :ba:


Hij die eerst rijd, komt normaal ook eerst bij de hindernis. Kan je ook mooi zien bij de F1in een duel. Net voor de bocht loopt de achterligger even in , om na de bocht, weer een eind achter te zitten. :wink:

24 maart 2006 18:18

Er zijn onder ons lieden die een adres in de Randstad zochten voor het uitlijnen en uitwegen. Na enige tijd googlen vond ik dit. Doen vaak Porsches:

http://www.prins-techniek.nl (Prins / Henze).


Iemand hier positieve of negatieve ervaringen?

24 maart 2006 18:23

Volgens mij heeft Nicolò daar ook eea laten doen.

24 maart 2006 18:42

En ik.

24 maart 2006 18:44

Paul van Engelen schreef:En ik.

en... :?:
of is dit het remschijvenadres?

24 maart 2006 19:20

... het uitweegverhaal uit de 3.2 tijd :!:

Oh: die goede, oude tijd :cry:

24 maart 2006 21:41

Kunnen we er heen met onze Porsche of toch maar naar de P. specialist.
En prijzen? Ook ok?

25 maart 2006 15:10

Paul van Engelen schreef:En ik.


Hi Paul,

Hoe waren jouw ervaringen na uitlijnen en uitwegen bij Prins / Henze ? Merk je een duidelijk verschil tussen voor en na uitlijnen cq. uitwegen?
Krijgen we waar voor onze geld of moeten we naar de P-specialist?
Als ik hun website lees hebben ze toch aardig ervaring opgedaan. Ben daarom reuze benieuwd naar ervaringen onder ons.
Plaats een reactie