Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

06 maart 2006 18:01

klaar?
pfff wat een mooie kar

06 maart 2006 18:03

Ongelooflijk mooi!

06 maart 2006 18:04

:thumright: Mooi Man! Wat een plaatje! :thumleft:

Paul, U is een bevoorrecht mensch! :D

06 maart 2006 18:11

Tja, valt niet veel op te zeggen. Mondje valt wagenwijd open... :shock: :shock:
Hop naar de lente en de meetings waar ppp bij is :D

06 maart 2006 18:12

Mooi, zeeer mooi, proficiat Paul!!
Veel rijplezier als ie naar je toekomt.

06 maart 2006 18:18

Schitterend Paul, eindelijk klaar :cheers: !! Vind dat er trouwens een erg mooie uitlaat onderzit.

Denk dat ik die bumperhorens er ook maar vanaf laat.

06 maart 2006 18:50

Super . . . . , in twee woorden: prachtige auto.

Heel veel rijplezier gewenst Paul.

06 maart 2006 19:15

En het werd een.. jongetje..

Blijft wennen die kleur Afbeelding, maar een prachtige wagen Afbeelding

06 maart 2006 19:18

super Paul, en nu maar hopen dat ie heelhuids thuiskomt, je zou er van wakker kunnen liggen, alleen de gedachte al.....

06 maart 2006 20:08

Kijk da's nou eens een mooi voorbeeld van wat ik wil...!!

06 maart 2006 20:34

Paul, gaan we je vanaf nu elke dag moeten, mogen feliciteren? :thumright: :thumleft: :thumright: :thumleft:
Nog een beetje en we mogen de forumheading veranderen met een ppp-treintje...

06 maart 2006 21:06

Prachtig :thumleft:
Gisteren hadden we het er nog over.
Ik ben benieuwd om ze Live te zien.

06 maart 2006 21:10

Heel mooi!

Ik mis alleen de bumperhorens.

Die vind ik zó karakteristiek en typish fifties...

24 maart 2006 22:10

Ik heb zonet bericht gekregen van de DIV. Nr.plaat 356.PP is gereserveerd voor mij :D.
Staat mooi nast de Coupé PP.356

25 maart 2006 0:23

mooie auto paul ! zo is die nederlandse vlag bijna compleet.

Alleen dat mistachterlicht, dat vat ik even niet :?:

25 maart 2006 0:38

ppp 356 schreef:356.PP
PP.356

Een woord S C H I T T E R E N D

25 maart 2006 0:42

:shock: :shock: :shock: :shock:

:res:

25 maart 2006 9:38

outletvalve schreef:mooie auto paul ! zo is die nederlandse vlag bijna compleet.

Mijn oldtimers, worden ingeschreven voor dagelijks gebruik. Hierdoor mag ik 7/7 en 24u/24u met deze wagens rijden. Dit houd wel in, dat ik de jaarlijkse autocontrole moet paseren, en daar is een mistachterlicht verplicht.

25 maart 2006 11:30

Hey Paul, wat een prachtige auto.

Ik hoop dat ik de primeur mag beleven in de Hoeksche Waard Porscherit :ba:

Ik zag al dat je daar enigszins op vooruit liep, maar het blijft natuurlijk wel afwachten met het weer.

Weet je al wanneer de auto naar Nederland komt?

25 maart 2006 11:46

ppp 356 schreef:
outletvalve schreef:mooie auto paul ! zo is die nederlandse vlag bijna compleet.

Mijn oldtimers, worden ingeschreven voor dagelijks gebruik. Hierdoor mag ik 7/7 en 24u/24u met deze wagens rijden. Dit houd wel in, dat ik de jaarlijkse autocontrole moet paseren, en daar is een mistachterlicht verplicht.

:shock: :shock:

Moet je er dan ook andere dingen aan aanpassen, zoals gordels enzo?
In Nederland is het -gelukkig- zo geregeld dat als een auto met een bepaalde uitrusting in het jaar van toelating 'goedgekeurd' is, dan wordt die auto alle jaren daarop ook gewoon 'goedgekeurd'. Zitten er geen gordels in, hoeven die er ook niet (achteraf) ingezet te worden, zit er geen mistlicht op, idem. Dat geldt ook voor de achteruitrijlichten. Mijn 404 uit 1962 heeft geen mistachterlicht, geen gordels (zelfs geen bevestigingspunten voor gordels) en ook geen achteruitrijlichten.

Tóch wordt deze auto jaarlijks gewoon goedgekeurd en mag ik er onbeperkt mee rijden.

Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat mistachterlicht echt niet mooi... Het breekt de achterkant van het voertuig. Ik krijg er zelfs 'replica-gevoelens' bij...

Voor de rest is het natuurlijk een geweldig fraai automobiel!

25 maart 2006 12:31

JEMIG!!! Heb de hele topic van voor tot achteren gelezen, wat een meta-meta-metamorfose!! :shock:
Geweldige wagen, prachtige kleur die je inderdaad niet meer veel ziet!

Greetz FROSTy :D

25 maart 2006 13:17

Speedy944 schreef:Moet je er dan ook andere dingen aan aanpassen, zoals gordels enzo?

Nee, dat is dan weer typisch Belgisch :roll: Gordels hoeven niet, mistachterlicht dan weer wel.

Speedy944 schreef:Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat mistachterlicht echt niet mooi... Het breekt de achterkant van het voertuig. Ik krijg er zelfs 'replica-gevoelens' bij...

Dat het mooier is zonder, daar is geen twijfel over, maar of dit nu replica-gevoelens geeft :roll: :wink:

25 maart 2006 13:29

ppp 356 schreef:Dit houd wel in, dat ik de jaarlijkse autocontrole moet paseren, en daar is een mistachterlicht verplicht.

Kwestie van hem eronder te schroeven, zodra de auto naar de jaarlijkse controle moet, daarna er gelijk weer vanaf......... 8) :wink:

25 maart 2006 13:29

Marcel B. schreef:Weet je al wanneer de auto naar Nederland komt?

Nou, nou.........

25 maart 2006 17:11

Gewoon prachtig! Je hebt goede smaak Paul. Geldt ook voor je andere Porsches :thumleft:
Plaats een reactie