Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

31 maart 2006 22:18

Marcel B. schreef:HET IS ZOVER!!!!!

De badges zijn net besteld. We zullen nu eindelijk kennismaken met de gezichten achter het forum....

Nog maar 3 weekjes.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nou zal me benieuwen :lol:

01 apr 2006 6:19

red devil schreef:Afbeelding

Hier dan een foto van mij. :shock: :lol: :lol:

'k zal mijn broer in Zwolle eens informeren, Als voormalig Harley-rijder moet ie jou zeker gezien hebben......... :P :P :P :P

01 apr 2006 10:59

marknineoneone schreef:Got the message :roll: 8)

Dat ringbaardje............ik dacht al waar heb ik die vent pas geleden nog gezien........ :mrgreen: :lol: :wink:

02 apr 2006 20:46

Jeetje!!!! was jij die lekkere grote Kojak waar ik zo heerlijk mee gedanst heb!? :twisted: :mrgreen:

02 apr 2006 20:51

Oooooh, noem jij dat dansen? :lol:

02 apr 2006 21:16

Altijd lekker als er even off topic wordt gegaan. :mrgreen:

Weet je gelijk wat sommige mensen bezig houdt. :shock:

He nog 3 weekjes he, sjonge wat heb ik er zin in. Heb de buren alvast maar even ingelicht voor als het squadron langskomt :drive: :bounce: :cheers:

02 apr 2006 21:48

ik kan hier helaas niet bij zijn, Zit in Dubai voor werk op die dag.

ik wens jullie allemaal veel plezier die dag. ik hoop echter sommigen van jullie nog te zien in Lelystad op 15 april, incl. rit op RDW circuit

groet,

RKV

03 apr 2006 14:50

Volgens mij zitten er zoveel forummers regelmatig in Dubai dat die serieus
kunnen gaan nadenken over een maandelijks treffen a lá Hoenderloo of Limbabwe :wink:
Verheug mij nu al op de foto's :lol:

Oh ja, alvast goede reis RKV :wink:

03 apr 2006 19:02

Heb er echt zin in. Nog maar een paar weekjes!!!

03 apr 2006 19:46

Er wordt een nieuw epistel aan de Hoeksche Waardrit toegevoegd. Toen men er op het werk achterkwam dat ik deze rit georganiseerd had, wilde men dat ik ook een motortourrit organiseerde.

Aangezien ik er nog niet zo lang werk, heb ik in het kader van de integratie toegezegd ook de motortourrit te organiseren op 25 juni 2006.

De route en lunchgelegenheid heb ik in ieder geval al. Nu alleen nog een nieuw vertrekpunt zoeken, want Peters (Car-Man) hart gaat alleen voor de Porschemobielen open op zondag.

Je ziet wat een gevolgen er allemaal ontstaan door zo'n rit. Maar wel erg leuk om te doen...
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 04 apr 2006 7:53, in totaal 1 keer bewerkt.

03 apr 2006 20:12

Succes Marcel

03 apr 2006 21:35

Nou Marcel, je hebt talent,

Straks komt de RCH ook nog naar je toe. :mrgreen:
(rollator club holland)

03 apr 2006 21:39

Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat het makkelijk is dat iemand het organiseert en je zelf alleen maar hoeft mee te rijden.

Ik weet nu waarom :bang:

Nee hoor, Ik vind het erg leuk om een keer te doen :ba:

Ben benieuwd of het ook werkt :roll:

03 apr 2006 22:03

Marcel,
Niets dan :res: hoor!!,
wat je doet vind ik echt super!! :thumright:

En ik weet wel zeker dat het werkt!!

03 apr 2006 22:52

Marcel B. schreef:Er wordt een nieuw epistel aan de Hoeksche Waardrit toegevoegd. Toen met er op het werk achterkwam dat ik deze rit georganiseerd had, wilde men dat ik ook een motortourrit organiseerde.

Aangezien ik er nog niet zo lang werk, heb ik in het kader van de integratie toegezegd ook de motortourrit te organiseren op 25 juni 2006.

De route en lunchgelegenheid heb ik in ieder geval al. Nu alleen nog een nieuw vertrekpunt zoeken, want Peters (Car-Man) hart gaat alleen voor de Porschemobielen open op zondag.

Je ziet wat een gevolgen er allemaal ontstaan door zo'n rit. Maar wel erg leuk om te doen...

Hey Marcel, 25 juni is HD dag in Utereg. Mooi startpunt lijkt me :)

03 apr 2006 22:56

IK heb der alle vertrouwen in, super zoals je het nu aanpakt. :cheers:

En als iemand denkt dat ie het beter kan...............

Nee ik denk eigenlijk van niet. :twisted: :lol: :lol:

03 apr 2006 23:02

Ruud,

Ik ook niet hoor, heb er ook de tijd niet voor,.........
maar ja ben ook geen amb..............

Geintje Marcel :mrgreen: , maar jij kunt het wel leuker maken, en dat
doe je ook!! :thumright:

04 apr 2006 7:52

Thanx guys, maar het bewijs moet nog geleverd worden. Daarna mag je pas conclusies trekken 8)

En Harley, Het is mij niet bekend dat er één Harleyrijder onder mijn collega's is, dus ik wil ze niet aandoen om al dat moois te gaan bekijken en dan weer kwijlend terug naar de Hoeksche Waard te rijden :cry:

04 apr 2006 8:16

Trouwens, aardige jongens, die rode 964'ers :salut:

07 apr 2006 8:30

Nog twee weken en, zoals beloofd, even een korte herinnering:

Uiterlijk 10.30 aanwezig voor een korte kennismaking met koffie met cake. Ca 11.00 vertrekken.

Hier volgt de routebeschrijving naar het vertrekpunt (adres: Edisonstraat 6 te Strijen)

Komende via de A16 (Rotterdam - Dordrecht / Breda); neem ten zuiden van Dordrecht de afslag 's-Gravendeel' (toltunnel, 2,- euro tol!). Na de tunnel, ongeveer 4,3 kilometer de N217 volgen richting Oud-Beijerland. De (in totaal vanaf de tunnel) 3e rotonde ¾ nemen richting Strijen. Na 4 kilometer rotonde ¾ nemen. Na 100 meter rechts is de parkeerplaats van Reedijk Wonen en de garage van Car-Man.

Komende via de A29 (Rotterdam - Zierikzee / Roosendaal); neem ten zuiden van de "Heinenoordtunnel" de afslag 's-Gravendeel / Oud-Beijerland'. Volg richting 's-Gravendeel, via N217. Na ongeveer 6,5 kilometer (in totaal vanaf de tunnel) de 2e rotonde ¼ nemen. Na 4 kilometer rotonde ¾ nemen. Na 100 meter rechts is de parkeerplaats van Reedijk Wonen en de garage van Car-Man.

Zowel 's-ochtends als 's-middags is er een rit van ca 1,5 uur. Dat betekent dat het einde in Strijen tussen 15.00 en 15.30 zal zijn.

07 apr 2006 14:41

Hoi Marcel, Marcel hier...

Zie dat rit is volgeboekt, maar als het uitkomt (weet niet of ik moet voetjeballen), dan kom ik 'zeker en vast' even kijken. Ben daar al beetje bekend...

See u :D

07 apr 2006 15:43

Marcel. TomTom kent alleen de Edisonweg, maar ik neem aan dat het daarom gaat.

07 apr 2006 16:17

Ja Wim, Moet het zijn. Is een industrieterrein.

Welkom Marcel, collega en oud-medevoetballer. Je bent altijd welkom om te komen.

Marcel B.
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 07 apr 2006 17:11, in totaal 1 keer bewerkt.

07 apr 2006 16:19

Thx, Marcel.

07 apr 2006 17:09

Zijn er nog mensen die over Zwolle komen, kunnen we samen op rijden. Ik ga over amersfoort of utrecht geloof dat daar ook mensen verzamelen. Kunnen we mooi in kolonne naar Numansdorp. :wink:
Plaats een reactie