Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

04 apr 2006 19:52

paSCal schreef:Pardon? De helft van wat hierboven staat, staat ook regelmatig bij mij aan! *hmmmmmmmmm*

Is géén garantie voor goede muziek Pascal. :wink:

Xcuse me folks! DJ's in de hedendaagse clubs houden zich uitsluitend met draaien bezig en NIET met het aan mekaar jippie van nummers. No idea van wie de lekkere nummers zijn dus!

En gelukkig draaien ze overdag in de betere hotels (overigens enige hotel zónder website, om het gespuis weg te houden), 's avonds in aardige restaurants, en geven eigen CD's uit...... kan ik de club-muziek tóch in de Porsche draaien! :lol:
Laatst bijgewerkt door ER op 04 apr 2006 21:58, in totaal 1 keer bewerkt.

04 apr 2006 21:13

ER schreef:En gelukkig draaien ze overdag in de betere hotels (overigens enige hotel zónder website, om het gespuis weg te houden), 's avonds in aardige restaurants, en geven eigen CD's uit...... kan ik de club-muziek tóch in de Porsche kan draaien! :lol:

Ken ik niet, klinkt goed. kopietje branden? :twisted:

04 apr 2006 22:33

Zal kijken wat ik kan doen.

In the mean while..... check out een paar nummers van bijvoorbeeld Volume 4, Volume 6, of de allerlaatste uit de serie... :thumright:

Uiteenlopende nummers zoals je hoort.

04 apr 2006 22:45

Ligt een beetje in de trend van Saint-Germain des-Prés Café 6, hoewel de laatste recenter en meer jazzy is...
Plaats een reactie