Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

06 apr 2006 9:35

Volgens mij hebben de meeste mannen hier al een lekkere meid.

Mogelijkheid is een sleutelfeest te organiseren :lol: :lol: :lol:

06 apr 2006 9:46

:lol: 1 april is al voorbij joh...een stapel libelles neerleggen...lekkere meiden...een lifestyle hoekje op het forum...woehahahaha... :lol:

06 apr 2006 10:01

Ook te laat, maar misschien een idee voor volgend jaar:
meeting op een van de parkings hier... :?: :roll: :? :D :wink:

06 apr 2006 10:31

Wanneer ik Formule-1 kijk, of naar Sebring 12h, Le Mans-series etc, zie ik altijd de combinatie 'snelle auto's & Lekkere Meiden'.

Denk aan pitspoezen etc.

Ook gaan ze soms mee naar de motorhomes van de coureurs. Dit heb ik op TV gezien.

Zoiets heb ik in gedachten voor komende ritjes/meetings.

Dit in het teken van de gezelligheid, dat wel.

Wij hebben toch ook snelle wagens?!

06 apr 2006 11:11

Retep968 schreef:Denk aan pitspoezen etc.

Ook gaan ze soms mee naar de motorhomes van de coureurs. Dit heb ik op TV gezien.

En ik maar denken dat die mensen uit Nijkerk, Spakenburg, Ermelo, Barneveld en Putten VEEL behoudener zijn dan de rest van Nederland.... :D :D :D :D

@Retep968: ik zie net een fototje staan in een draadje over de Boxster van een nieuw forumlid. Bedoel je zoiets??? Of moet het toch een stukje extremer??? :wink:

Mauk

06 apr 2006 11:19

Retep968 schreef:

Ik heb geen motorhome... :cry:

06 apr 2006 11:32

Tikje treurig dit allemaal :roll:

06 apr 2006 12:06

De hormonen druipen van dit draadje....
Is het dan toch waar : des mans P. is slechts een verlenging van zijn...?

06 apr 2006 12:09

wolf schreef:Tikje treurig dit allemaal :roll:

tikje :?: :roll:

06 apr 2006 12:38

Ik vermoed dat Retep968 e.e.a. komisch bedoelt. Tenminste, dat hoop ik maar...

06 apr 2006 12:46

Is dit een schreeuw van Retep968 om aandacht :D .
Komt hij toch nog iets ......... tekort :D

06 apr 2006 12:46

Retep968 schreef:Wanneer ik Formule-1 kijk, of naar Sebring 12h, Le Mans-series etc, zie ik altijd de combinatie 'snelle auto's & Lekkere Meiden'.

Denk aan pitspoezen etc.

Dit in het teken van de gezelligheid, dat wel.

Wij hebben toch ook snelle wagens?!
Zeg maar hoeveel je er wilt hebben.En vriend van mij "verhuurt" deze gastvrouwen,kan je de hele dag mee pronken..... :twisted: :cry:

06 apr 2006 12:48

2000 gtv schreef:Zeg maar hoeveel je er wilt hebben.En vriend van mij "verhuurt" deze gastvrouwen,kan je de hele dag mee pronken..... :twisted: :cry:

Heeft ook veel gastheren hoor! :twisted: :twisted:

Mauk

06 apr 2006 15:25

Mauk schreef:Heeft ook veel gastheren hoor! :twisted: :twisted:

Mauk

:pukel: :puker:

06 apr 2006 15:51

Oh ja, nu weet ik weer waarom ik het PForum een tijdje links had laten liggen...... :x

06 apr 2006 16:00

Ach er zijn hier een boel topics waarvan de een meer interessant is dan de ander, en je mag naar eigen inzicht links laten liggen wat je wil hoor :wink:

06 apr 2006 16:03

zeker de :twisted: :twisted: niet gezien :?: :?: :?:

Mauk

06 apr 2006 16:04

Gerco schreef:Ach er zijn hier een boel topics waarvan de een meer interessant is dan de ander, en je mag naar eigen inzicht links laten liggen wat je wil hoor :wink:

Je hebt gelijk Gerco, maar ik weet nog dat het niveau hier en daar soms wat al te daalde....

06 apr 2006 18:21

Waar gaat dit over :roll: lekker meiden.... heb je wel eens goed om je heen gekeken of zit je alleen maar achter het beeldschermpje te koekeloeren :roll:

Er loopt genoeg leuks, misschien een bril nodig :?:

:lol: :lol: :lol:

06 apr 2006 18:23

Waar bleef je toch San... :lol: :lol:

06 apr 2006 18:26

ja sorry, druk met solliciteren.............

maar niet naar de functie van lekkere meid :lol:

06 apr 2006 19:47

Misschien moet je een porsche 090996 gaan rijden voor lekkere meiden... puur in het kader van "de gezelligheid" natuurlijk :D

06 apr 2006 20:52

hoe meer je op dit forum loopt te tikken, hoe minder kans om een leuke vrouw te ontmoeten :!: :wink:
rij naar de plaatselijke supermarkt om 1000-1200 uur en ga daar met je P staan (ik bedoel natuurlijk porsche en niet p..mel, duh :!: :twisted: )
draar zal je trefkans groter zijn dan hier op het forum, echter krijg je het geregeld........IK DOE MEE (natuurlijk alleen voor de gezelligheid) :D 8) :P

06 apr 2006 21:10

Probeer het eens hier:

www.russianbrides.com

Kun je vast wel vinden wat je zoekt. Puur voor de gezelligheid natuurlijk he....! :wink: :lol:

Blijf echter bij mijn eerste tip: Leuke bruine kroeg vrijdagavond doet ook wonderen... En als er dan geen " lekkere meiden" zijn, kun je altijd nog gewoon lekker slap ouwe.... en bier drinken aan de bar ! :D

06 apr 2006 22:09

D-Dreamer schreef:Volgens mij hebben de meeste mannen hier al een lekkere meid.

:

:roll: :roll: hoezo die kennis.. :?: :wink:
Plaats een reactie