Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

wie rijdt er nog harder dan max + 50 in NL

Ik houd rekening met max + 50
59
58%
ik blaas er lekker op los
42
42%

Totaal aantal stemmen : 101

05 apr 2006 16:40

In mijn P. zit een originele cruise-control. Ik sluit me aan bij de ervaringen van Gerco. Vooral op lange afstanden (zoals op de autoroute in Frankrijk) is het ideaal.

05 apr 2006 18:13

Inderdaad. In de Elver had ik het ook en in mijn werkpaard (en vorige) ook.
Veel wordt het niet gebruikt , enkel op lange stukken waar ik een constante wil rijden (vb als koptrekker van een groep of als er iets achter de wagen hangt)
Anders wordt dit nooit gebruikt. Ik wil rijden , anders val ik helemaal in slaap (mede door die maximum snelheden)

05 apr 2006 19:45

horn schreef:
Gerco schreef:Vooral de "resume" functie van mijn cruise control vind ik erg makkelijk. Als op de linkerbaan ik even moet vertragen tik ik op de rem

En 3 km achter je ontstaat een file... :roll: :twisted:

En wat is nou het probleem dan ?

:twisted: :wink:

06 apr 2006 13:47

911-lover schreef:Ik wil rijden , anders val ik helemaal in slaap (mede door die maximum snelheden)

juist :wink:

245 op de teller

06 apr 2006 13:58

Reed vorige week vrijdag even met broer over de A30, even doorgetrokken in 4 haalde in 5 245 op de teller,
stond best veel wind, dus maar weer van het gas gegaan.

Rijd de volgende keer wel ff richting Duitsland, en dan met een gps-ontvangertje ernaast kijken wat de echte km's per uur zijn tov de klok.

Denk dat ie de teller wel uitloopt trouwens (gaat tot 260 km/h), wat zijn jullie ervaringen?

06 apr 2006 16:13

Mooi stukje weg, die A-30 , glad als een biljartlaken en meestal leeg... :wink:

06 apr 2006 16:44

Jurgen schreef:Mooi stukje weg, die A-30 , glad als een biljartlaken en meestal leeg... :wink:

leeg......... :? :roll:
dat weten er meer :twisted: !

Hot spots (allemaal foto's van de A30):

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

hectometerpaal: 18,3; 21,8; 22,3; 22,7; 8) :wink:

06 apr 2006 16:49

Hmmm , ik pak deze weg als ik naar Lelystad ga...A12 - A30...heb nog niets binnen van de vorige keer... :?

Maar schrijf deze paaltjes toch eens op...

06 apr 2006 23:16

ik trok net ook even een klein stukje door, in het donker om een uurtje of 10 's avonds op de a28 richting gronigen afslag assen noord,.....haal ik een auto in en die bleef gelijke afstand achter me, dus heb gelijk gas los gelaten, en het was toch STOP POLITIE, ze hadden me 150 en harder zien rijden, maar ze snapten ook wel dat het laat was dus hoefde niet eens me rijbewijs te laten zien, moest volgende keer wel even een beetje rustiger aan doen.

kunnen ze dus toch nog aardig zijn :shock: :lol:
zo maak je ze niet vaak mee.

groetn joost

07 apr 2006 7:12

Veel mazzel man!

Maar het mag ook wel eens mee zitten...

07 apr 2006 15:26

NINE24 schreef:ik trok net ook even een klein stukje door, in het donker om een uurtje of 10 's avonds op de a28 richting gronigen afslag assen noord,.....haal ik een auto in en die bleef gelijke afstand achter me, dus heb gelijk gas los gelaten, en het was toch STOP POLITIE, ze hadden me 150 en harder zien rijden, maar ze snapten ook wel dat het laat was dus hoefde niet eens me rijbewijs te laten zien, moest volgende keer wel even een beetje rustiger aan doen.

kunnen ze dus toch nog aardig zijn :shock: :lol:

groetn joost

De politie is je beste vriend. :lol:

07 apr 2006 16:04

WdePundert schreef:
NINE24 schreef:ik kunnen ze dus toch nog aardig zijn :shock: :lol:

groetn joost

De politie is je beste vriend. :lol:

Dat bewijst nog maar eens dat deze stelling klopt :^:

07 apr 2006 16:09

911-lover schreef:Dat bewijst nog maar eens dat deze stelling klopt :^:

En als de stelling "Die pet past ons allemaal" ook opgaat dan zijn we allemaal vrienden van elkaar. :wink:

08 apr 2006 19:40

Ik rijd net zo vaak harder dan 170 km/h als dat ik me aan de maximumsnelheid houd. :?:
Plaats een reactie