Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

08 apr 2006 6:42

Ben twee jaar achtereen geweest, sla nu een jaartje zandhappen over.... :lol: :lol: :lol:

08 apr 2006 10:01

ivo911 schreef:Ben twee jaar achtereen geweest, sla nu een jaartje zandhappen over.... :lol: :lol: :lol:

Denk dit jaar ook over te slaan, al is de rit er heen wel erg leuk!

08 apr 2006 10:45

De rit heen en terug is gaaf. De rest : slaapverwekkend. Natuurlijk is een uurtje Porsches kijken wel leuk, maar er gebeurt verder echt helemaal niks. Ik ga er dus maar geen vrije dag voor nemen als het op een maandag is. Als je nog nooit gewesst bent, zeker een keertje doen.

08 apr 2006 12:14

Bingo, is eigenlijk gelijk aan mijn idee Jan... Misschien gewoon es een keer ergens in Duitsland een kopje koffie doen op een zondag :cheesy:

08 apr 2006 12:51

Hoe laat varzamelen we in Duiven :?:
(Moet natuurlijk wel een beetje goed weer zijn)

marknineoneone schreef:Als het een beetje meezit ga ik ook mee...
Ben je dan al terug uit Denver? Harley :lol:

Ja, kom op Koninginnedag thuis, zo vanuit het vliegtuig de kroeg in denk ik :wink:
Zondag ontnuchteren en maandag naar Dinslaken...

08 apr 2006 12:54

Harley schreef:Hoe laat varzamelen we in Duiven :?:
(Moet natuurlijk wel een beetje goed weer zijn)

....volgens de weersberichten gaat het 1 mei niet sneeuwen dus er wordt geen zout gestrooid.

En je weet "als het in Mei sneeuwt dan is April voorbij!"

:lol: :lol: :lol:

08 apr 2006 12:59

ivo911 schreef:En je weet "als het in Mei sneeuwt dan is April voorbij!"
:lol: :lol: :lol:

:) :)
Kan me vorig jaar 1 mei nog herinneren, zat ik met 30 graden op de motor, Amersfoort - Veghel - Amersfoort; alles binnendoor gereden.

08 apr 2006 16:11

paSCal schreef: Misschien gewoon es een keer ergens in Duitsland een kopje koffie doen op een zondag :cheesy:

Dat zijn gevaarlijke opmerkingen Pascal...ik weet nog goed dat... :lol: :lol:

08 apr 2006 16:41

paSCal schreef:Bingo, is eigenlijk gelijk aan mijn idee Jan... Misschien gewoon es een keer ergens in Duitsland een kopje koffie doen op een zondag :cheesy:

Nou goed plan Pascal!
Plaats een reactie