Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

01 apr 2006 17:11

Niet twijfelen en wachten, gewoon doen.

Gelet op vorig jaar zal het snel volzitten...

Als je nog wat 930-owners wil ontmoeten, een hele leuke dag wil hebben en kinderen een leuke dag wil bezorgen :ba:

Rolf heeft zijn fototoestel nu al op scherp staan.

01 apr 2006 17:42

Heb me aangemeld hoor. Vertrek vanuit Utrecht. :wink:

01 apr 2006 18:45

Alex,

Heb met VCM 2004 en 2005 meegedaan en ben niet verhuisd. Moet ik me op de site aanmelden of wachten op jouw bericht en kan ik sowieso dan mee? Wil er namelijk dit jaar graag weer bij zijn! Dus noteer mij maar alvast als je wilt. Liefst vertrekken uit Utrecht.

01 apr 2006 19:29

Ha Jeroen,

Neem geen risico. Gewoon inschrijven via de site.

01 apr 2006 19:59

OK Marcel,

Done! Hoe meer stoere stickers, hoe meer vreugd! :wink:

VCM

04 apr 2006 19:46

Ha net aangemeld ben ook dit jaar weer van de partij.

Peter Boxster

10 apr 2006 22:40

Kan er helaas niet bij zijn :? Heel erg jammer. M'n zwager, trouwt die dag in Oostenrijk. Vorig jaar was echt een happening.

11 apr 2006 8:34

Franco schreef:Kan er helaas niet bij zijn :? Heel erg jammer. M'n zwager, trouwt die dag in Oostenrijk. Vorig jaar was echt een happening.

Zoooo!. Inmiddels gescheiden en binnen een jaar weer trouwen. Pffffffff. :wink:

12 apr 2006 6:51

Jaarlijks terugkerende bruiloft :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

09 mei 2006 19:41

Zo, ik heb me ook maar even aangemeld, anders wordt het gehalte 911-jes en aanverwanten te groot.... :oops:

12 mei 2006 22:41

Euh, wat doe je met die kids ivm de nieuwe wet dat ze in een stoeltje moeten en niet voorin etc. Heb geen voorzieningen voor kids in mijn auto. Probleem?

12 mei 2006 22:45

HJDB3.2 schreef:Euh, wat doe je met die kids ivm de nieuwe wet dat ze in een stoeltje moeten en niet voorin etc. Heb geen voorzieningen voor kids in mijn auto. Probleem?

Dat is inderdaad een hele goeie, had er nog niet aan gedacht, maar lijkt me best wel belangrijk!!

13 mei 2006 14:54

Ik heb om een meisje van 18 + gevraagd, met lang blond haar, die wel in de kuipstoelen past. :lol:

Anders maar hopen op een makkelijk kind.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door red devil op 13 mei 2006 20:42, in totaal 1 keer bewerkt.

13 mei 2006 19:02

red devil schreef:Ik heb om een meisje van 18 + gevraagd, met lang blond haar, die wel in de kuipstoelen past. :lol:

uhmm volgens mij heeft je vriendin dit dus niet gelezen :lol: :wink:

13 mei 2006 19:05

Nee, en die gaat ook niet mee. Geen plaats meer voor hé. :mrgreen:

21 mei 2006 23:56

Ik sluit me aan bij @944S2. Om er een beetje variatie in te houden (alleen maar 911 is ook maar saai) heb ik me ook net aangemeld. Hoop dat er nog plek is. Gaat eerste keer worden, lijkt me geweldig! :)
Hé Marcel B, je hoort 't dan wel, rijden we saam op...

Update 22-5: bevestiging deelname ontvangen!! :D

29 mei 2006 12:11

Ik ben ook van de partij dit jaar! Ik heb er superveel zin in :lol: (vertrekpunt Utrecht)
Laatst bijgewerkt door BJ964 op 30 mei 2006 9:30, in totaal 1 keer bewerkt.

29 mei 2006 12:36

Effe een vraagje heren, die gene die er verleden jaar OOK bij waren met de rit van VetCoolMan:

Heeft iemand toevallig een babbeltje gemaakt met een zekere Richard Heack uit Den Helder? Heeft een zwarte 930 met aangepaste voorbumper en andere uitlaat en een charmant houten stuurtje....? Is namelijk een goede bekende van mij en ik probeer weer een beetje contact te maken in verband met de Porsche Days op Zandvoort. Ik had namelijk het idee dat we Zondags vanuit Den Helder met de oom van mijn beste vriendin konden vertrekken. ( Die man heeft een 930 RUF die net helemaal opgeknapt is ) En zal Jelle Dijk met z,n gele Porsche vandaag ook nog eens aanspreken via de mail..Lijkt me grappig met z,n allen heen te gaan naar dit geweldige evenement.

29 mei 2006 15:21

red devil schreef:Heb me aangemeld hoor. Vertrek vanuit Utrecht. :wink:

@red devil: samen rijden vanaf amersfoort?

29 mei 2006 18:48

Ja samen van uit amersfoort lijkt me een goed plan.
Ik kom uit leusden dus nog 1 er bij.

29 mei 2006 18:55

is het verstandig om hier ook bij de Mc Donalds af te spreken (iets omrijden)

29 mei 2006 22:32

Even voor mijn beeldvorming...ik kan nergens achterhalen waar we de kinderen gaan ophalen. :(
Aangezien het voor mij de eerste keer is ben ik er van uitgegaan dat er meerdere instellingen/ziekenhuizen in het land uitgekozen zijn en dat we per regio ingedeeld gaan worden.
Van de organisatie zal toch nog wel iets komen? :?

Maar het zeker een goed idee om (per instelling) centraal en in de buurt af te spreken en gezamenlijk voor te rijden.
8)

Aanmelden

30 mei 2006 9:02

Als je je aanmeldt via de website http://www.gelukenvrijheid.nl moet je aangeven bij welk ziekenhuis je wilt vertrekken: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Den Bosch.
Je krijgt dan van zelf een bevestiging en later het programma en de routebeschrijvingen.
Dus als je een dagje optimaal van je Boxster wil genieten: Rozenburg - Den Bosch - Zandvoort en weer terug :lol:

30 mei 2006 9:40

Marc' Oh Oh... schreef:is het verstandig om hier ook bij de Mc Donalds af te spreken (iets omrijden)

Heb me ook aangemeld en voorkeur Ziekenhuis Utrecht opgegeven. Ik heb nog geen bevestiging van het vertrekpunt gekregen, wanneer ik echter in Utrecht word verwacht rijd ik graag vanaf de Mac A1 A'foort mee :D Het vaste PF-adres :wink: Tegen die tijd definitief tijd e.d. afspreken?

30 mei 2006 9:45

Marc' Oh Oh... schreef:
red devil schreef:Heb me aangemeld hoor. Vertrek vanuit Utrecht. :wink:

@red devil: samen rijden vanaf amersfoort?

Goed idee! Spreken tegen die tijd wel af hoe laat e.d. :wink:
Plaats een reactie