Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

04 apr 2006 19:37

lindemans schreef:Ik heb altijd al een 911 uit 1969 willen hebben in Turbo look 993 omgebouwd in ferrarirood met testarossa luchthappers aan de zijkant.......

Heb jij even mazzel...........weet zo'n geval te staan met slantnose :roll: :twisted: :lol:

04 apr 2006 20:04

André 3.0 schreef:
lindemans schreef:Ik heb altijd al een 911 uit 1969 willen hebben in Turbo look 993 omgebouwd in ferrarirood met testarossa luchthappers aan de zijkant.......

Heb jij even mazzel...........weet zo'n geval te staan met slantnose :roll: :twisted: :lol:

Nee zo'n nose daar hou ik niet van; dat vind ik zo fout

04 apr 2006 21:15

911-lover schreef:
thomas993 schreef:denk inderdaad dat het jongeren zijn, mijn zoon van 13 vind mijn 997S wel cool zeker vanwege de 4 uitlaten maar vandaag vond hij het wel jammer dat er geen blauwe neon verlichting onder zat :roll:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Hey leuke auto Koen ! Een Pontiac Grand Prix GT.
Heb daar een week met gereden in de States, 3.5l V8. Geen Porsche maar rijdt toch vlotjes in de bergen. Discobarverlichting was er wel niet bij.
Die wagen heeft me bijna de cel gekost. Werd in een desolaat landschap aangehouden voor overdreven snelheid : 94 miles ipv 55. Die Amerikanen kunnen daar niet mee lachen :) In mijn jonge jaren discussieerde ik nog graag met agenten, maar dat levert niet veel op... :D Ben toen maar akkoord gegaan met de boete van 100 dollar. Heb de flik wel nog gezegd dat ik dat goedkoop vond. Dat het in België zeker drie keer zoveel zou geweest zijn....tja, je bent jong en rebels...

Zou dat niet meer doen. Gewoon betalen en gaan met die banaan :wink:

05 apr 2006 15:22

De mensen die liever een Carrera GT hadden ipv hun Boxster kunnen nog steeds HIER terecht :twisted:

Afbeelding

21 apr 2006 16:09

'k had ook beter moeten weten...
was bij voorbaat kansloos
:roll:

21 apr 2006 22:01

hmmm, grappig om te zien maar doe mij maar gewoon een "standaard" uitvoering.
Ik vind het juist wel mooi een auto die er redelijk sober uit ziet van buiten en waar ze vervolgens als het stoplicht op groen springt alleen maar de achterlichtjes kleiner van zien worden.
Een goede autofabrikant besteed erg veel aandacht aan de juiste wegligging en cw-waarde en die verknoei je weer aardig met het aanbrengen van al die extra's. Als je alleen al weet wat het opendraaien van je raampje bij 120 aan extra energie kost....

Had overigens in Duitsland eens een CRX voor me zitten die zijn zeer vakkundig gemonteerde taartschep verloor bij 180. Was niet helemaal tegen de wind opgewassen :wink:

Maar verder ieder zijn plezier hoor. Het is alleen niet aan mij besteed. Houd ik ook meer geld voor brandstof over en kan ik dus meer kilometers genieten :wink:

21 apr 2006 22:38

Afschuwelijk zo'n WannaBe CGT Boxster! Dat is dus DUBBEL Wannabe.... hij wil ook al stiekem een nine-eleven zijn :twisted:

21 apr 2006 22:40

Jeroen914 schreef:'k had ook beter moeten weten...

Klopt wij zijn niet meer te redden! :mrgreen: :wink:

Hoe is het met jouw "projectje"?
Dit jaar rijden?
Zijn er al weer wat nieuwe foto's (na 21-1)?

22 apr 2006 2:37

Rob Herfst schreef:Klopt wij zijn niet meer te redden! :mrgreen: :wink:

Ik geef het op :mrgreen:
Jammer dat het gros hier niet veel verder komt dan een paar neon-buizen of een opzichtelijk spoiler
Hoe zeg je dat in goed Nederlands: Ignorance is bliss...
Ik vroeg me gewoon (serieus) af hoe 't komt dat het hier zo triest gesteld is
Terwijl je ziet dat dat er in de o.a. in de UK, Frankrijk, Scandinavie, US de meest fantastische auto's gebouwd worden

Hoe is het met jouw "projectje"?
Dit jaar rijden?
Zijn er al weer wat nieuwe foto's (na 21-1)?

Er is wel het e.e.a. gebeurd, maar niet noemens waardig genoeg om voor het nageslacht vast te leggen :mrgreen:
Als alles goed gaat, worden er eind mei nieuwe vloertjes in gelast
Ook wordt de motor binnenkort geleverd (is toch weer een maatje meer geworden 8) )
Volgende maand kan ik me er een week ongestoort op storten en het is de bedoeling om het chassis dan af te maken (op de vloertjes na dan)

Daarna moet ik nog effe gaan verzinnen over de olie leidingen en moet ik nog iemand vinden die de voor-veerpoten voor me aan kan passen

22 apr 2006 4:07

kristof356-911 schreef:ik heb al lang zin om een R-Gruppe 911 te bouwen... Ben ik dan saai ? ...

Lang niet zo saai als al die rs-replica's. ...maar ik zou er best wel eentje willen hebben...
Vind deze stukken fraaier en minder opzichtig. Kwam ooit deze link tegen (waarschijnlijk op dit forum en misschien door jouw gepost):

http://www.earthflix.com/stories/porsche_911r.php

kristof356-911 schreef:Voor wie het nu hoort donderen in Keulen.....R-Gruppe ??
http://www.rgruppe.org/Gallery/index.html

of check hier eens : de legendarische 911 R en andere fabrieksgebouwde race 11-jes !! (of dachten jullie nu echt dat de '73RS het summum was ?)
http://www.pbase.com/911r

Laatste link heeft een beetje last van linkrot... Werkt niet dus :-(

22 apr 2006 9:11

Jeroen914 schreef:Ik vroeg me gewoon (serieus) af hoe 't komt dat het hier zo triest gesteld is

Ik vrees dat hier in België, de jaarlijkse technische controle er voor veel tussen zit.

22 apr 2006 10:12

Jeroen914 schreef:Hoe zeg je dat in goed Nederlands: Ignorance is bliss...
Ik vroeg me gewoon (serieus) af hoe 't komt dat het hier zo triest gesteld is
Terwijl je ziet dat dat er in de o.a. in de UK, Frankrijk, Scandinavie, US de meest fantastische auto's gebouwd worden .....

Ieder zijn eigen beleving van de werkelijkheid. :wink:

24 apr 2006 14:45

Jeroen914 schreef:'k had ook beter moeten weten...

Natuurlijk was dat bij voorbaat kansloos. Maar dat had je (wonende in een land waar zwart en zilvergrijs de meest populaire kleuren zijn) ook wel kunnen weten.

Iets met hoofd, gras en maaiveld en zo.... :cheesy:
Plaats een reactie