Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

23 apr 2006 16:06

Jeroen C3.0 schreef:Sportief en lekker hoog op de weg...Euh... weet nog wel wat voor je! :wink:

Afbeelding

Groter, hoger en goedkoper dan een Cayenne denk ik! :lol:

:lol: :lol: :lol: ik zal het in overweging nemen :wink:

23 apr 2006 17:11

Volgens mij heeft hij ook geen 7 zitplaatsen nodig... :wink: :lol:

Butzi, een TT...? Asjeblieft zeg :arrow: tweede-jeugd-auto-als-je-ouder-dan-30-bent... :twisted:

Als je dan geen Porsche wilt rijden, kies dan iig iets met klasse. Koop dan een Range Rover ofzo, ipv KJN of Q7. Met een KJN en/of Q7 ben je in jouw dorp niet echt bijzonder... :wink:

Veel wijsheid...

23 apr 2006 17:23

Die RR is inderdaad ook een leuke SUV...... (met een bekende motor...)

23 apr 2006 18:15

horn schreef:Volgens mij heeft hij ook geen 7 zitplaatsen nodig... :wink: :lol:

Butzi, een TT...? Asjeblieft zeg :arrow: tweede-jeugd-auto-als-je-ouder-dan-30-bent... :twisted:

Als je dan geen Porsche wilt rijden, kies dan iig iets met klasse. Koop dan een Range Rover ofzo, ipv KJN of Q7. Met een KJN en/of Q7 ben je in jouw dorp niet echt bijzonder... :wink:

Veel wijsheid...

Wat betreft de TT , ik bedoelde te zeggen "eerder een TT dan een A6 ", maar serieus overwegen , nou nee....
Heb trouwens niet gezegd dat ik geen Porsche meer wil , alleen dat ik me afvraag of ik er weer een aanschaf (net zoals jij :wink: ), zoja dan bij voorkeur een 996 van modeljaar 2002( zie eerdere posts); Cayenne heb ik wel overwogen maar is inderdaad wat pompeus.
En ja , de RR Sport heeft ook mijn interesse, ben al eens wezen proefrijden, klassebak :!:

tja

23 apr 2006 20:43

beetje off topic
maarre met mijn move naar de UK ben ik zakelijk overgestapt naar........A6 Avant 2.7TDI quattro
niet misselijk hoor

uiteraard gaat de 993 gewoon mee :wink:

Re: tja

23 apr 2006 20:55

ROSE schreef:beetje off topic
maarre met mijn move naar de UK ben ik zakelijk overgestapt naar........A6 Avant 2.7TDI quattro
niet misselijk hoor

uiteraard gaat de 993 gewoon mee :wink:

Vooral dat laatste vind ik een wijs besluit...!

tja

23 apr 2006 20:57

dank!
zoals Hette weet kan IK gewoon GEEN afscheid nemen.
Just love the car!
Plaats een reactie