26 apr 2006 8:56
Olaf schreef:GerbenJ schreef:.. die enthousiast groetten en hun duim opstaken, "geweldige auto" riepen ze nog na.
Niks mis mee, zo'n skoda![]()
26 apr 2006 8:59
Huyssoon schreef:
Dit pleit er voor de club-auto's zoal;s wel eerder is geopperd, herkenbaar
te laten zijn als club- of Forum auto. Bovendien moet het Forum op zich zich steeds meer als een 'club' gaan presenteren. Wellicht een serieuze
ballotage, ipv de huidige gemakkelijke manier van aanmelden. Nieuw lid ?
Introduktie via bestaande leden, contributie heffen tbv van diverse aktiviteiten is een optie. Daarbij kan het bv mogelijk zijn binnen het bestaande forum-model, een forum-club op te richten, die selectiever is
en welke zich bezig houdt met evenementen en toerritten.
Het is maar een gedachte![]()
26 apr 2006 9:12
MS964 schreef:Huyssoon schreef:
Dit pleit er voor de club-auto's zoal;s wel eerder is geopperd, herkenbaar
te laten zijn als club- of Forum auto. Bovendien moet het Forum op zich zich steeds meer als een 'club' gaan presenteren. Wellicht een serieuze
Introduktie via bestaande leden, contributie heffen tbv van diverse aktiviteiten is een optie. Daarbij kan het bv mogelijk zijn binnen het bestaande forum-model, een forum-club op te richten, die selectiever is
en welke zich bezig houdt met evenementen en toerritten.
Ja, goed idee, en dan een aspirant-lidmaatschap instellen, en dat je dan per jaar minimaal een x-aantal keer met een rit moet meedoen om volwaardig lid te worden. Zoiets?![]()
26 apr 2006 9:22
26 apr 2006 9:29
Huyssoon schreef:...waar men wel 'geballoteerd/toegelaten'moet worden...
26 apr 2006 9:53
paSCal schreef:Wat is het voordeel aan zo'n constructie dan? (lees: ik niet snap niet)
26 apr 2006 9:54
Huyssoon schreef: Bovendien moet het Forum op zich zich steeds meer als een 'club' gaan presenteren. Wellicht een serieuze
Introduktie via bestaande leden, contributie heffen tbv van diverse aktiviteiten is een optie.
26 apr 2006 9:58
26 apr 2006 10:00
26 apr 2006 10:32
Jurgen schreef:Huyssoon schreef: Bovendien moet het Forum op zich zich steeds meer als een 'club' gaan presenteren. Wellicht een serieuze
Introduktie via bestaande leden, contributie heffen tbv van diverse aktiviteiten is een optie.
Zeg Huyssoon , ik misbruik mijn positie als mod tot nu toe niet om berichten die mij niet aanstaan van het forum te fl***eren...maar je komt al een héél eind...
Jurgen . érg wars van iedere vorm van ballotage ; wanneer iemand zich niet thuisvoelt blijft hij toch niet, en bij misdragingen gewoon erop aanspreken, meer is zélden nodig...
26 apr 2006 10:35
Retep968 schreef:
Dat wil ik niet meer. Ik groet geen moderne Porsches uit mezelf. Dit is zelfbescherming. Wil het risico niet nemen...
26 apr 2006 10:40
26 apr 2006 10:52
Huyssoon schreef:sorry als het je te ver ging...
26 apr 2006 10:58
Jurgen schreef:Huyssoon schreef:sorry als het je te ver ging...
![]()
ik meen ieder woord hoor, maar neem het aub wel met een geintje op
![]()
Nee echt, juist het ongedwongene is wat het forum zo lekker sympathiek maakt, niets "moet" , en de kosten van een rit waarover jij sprak, worden nu toch ook al gewoon door iedereen gedeeld.
D'r zijn hier bovendien ook een groot aantal "lezers", die zeker Porsche-geïnterresseerd zijn, mss koopplannen hebben en zich inlezen, of gewoon autoliefhebbers zijn die niet direct het persoonlijke contact zoeken.
Kortom vrijheid blijheid.
Zolang d'r nog genoeg mensen zijn die geheel vrijwillig Shark enkele euroo'tjes toestoppen, kan hij dit forum draaiend houden, mooi toch![]()
Dit doe je trouwens via de "donatie-knop" geheel onderaan de pagina (wist ik in het begin het bestaan niet eens van, scrollde nooit zover naar beneden blijkbaar...
)
26 apr 2006 11:08
Huyssoon schreef:Ik heb de knop al genereus gebruikt...
26 apr 2006 11:32
26 apr 2006 11:40
26 apr 2006 11:52
Retep968 schreef:In het begin groette ik erop los. Werd vaak niet teruggegroet, en zat dan met een hamlappen in de auto...Dat wil ik niet meer. Ik groet geen moderne Porsches uit mezelf. Dit is zelfbescherming. Wil het risico niet nemen...
26 apr 2006 12:00
26 apr 2006 12:01
FROST schreef:
Is het daarom niet dat er forums zijn en bijeenkomsten en al die evenementen? Een mens wil zijn passie, zijn liefde voor zijn auto delen, en waar kan dat nu beter dan bij een rit waar zich 40 tot 50 andere "soortgenootjes" samendoen en door de straten en polders rijden. Inwoners komen kijken en vergapen zich...en de Porsche eigenaar voelt zich gelijk alweer een stuk beter
26 apr 2006 12:03
26 apr 2006 12:09
Huyssoon schreef:Overigens, als ieder de andere rijders, PF of niet, BLIJFT groeten, stimuleer je dat gevoel wellicht ook bij andere P-eigenaren......Dus, blijven doen. Lichtsignaaltje bij tegemoetkomers.... Thumbs up....
26 apr 2006 12:15
ppp 356 schreef:Huyssoon schreef:Overigens, als ieder de andere rijders, PF of niet, BLIJFT groeten, stimuleer je dat gevoel wellicht ook bij andere P-eigenaren......Dus, blijven doen. Lichtsignaaltje bij tegemoetkomers.... Thumbs up....
Nee, nee, nee, niet doen, geen lichtsignaal, dan zit ik de eerste kilometers weer te kijken en te zoeken in welk bosje die Koos Spee en zijn companen liggen![]()
![]()
26 apr 2006 12:31
F@RGO schreef:ppp 356 schreef:Huyssoon schreef:Overigens, als ieder de andere rijders, PF of niet, BLIJFT groeten, stimuleer je dat gevoel wellicht ook bij andere P-eigenaren......Dus, blijven doen. Lichtsignaaltje bij tegemoetkomers.... Thumbs up....
Nee, nee, nee, niet doen, geen lichtsignaal, dan zit ik de eerste kilometers weer te kijken en te zoeken in welk bosje die Koos Spee en zijn companen liggen![]()
![]()
![]()
26 apr 2006 12:54