27 apr 2006 7:28
Retep968 schreef:In het begin groette ik erop los. Werd vaak niet teruggegroet, en zat dan met een hamlappen in de auto...![]()
Dat wil ik niet meer. Ik groet geen moderne Porsches uit mezelf. Dit is zelfbescherming. Wil het risico niet nemen...
Bij de klassiekers kijk ik, in de korte tijd die er is, eerst de kat uit de boom voordat ik een hand opsteek. Dit gaat echter meestal goed.
27 apr 2006 7:49
porscheware schreef:Retep968 schreef:In het begin groette ik erop los. Werd vaak niet teruggegroet, en zat dan met een hamlappen in de auto...![]()
Dat wil ik niet meer. Ik groet geen moderne Porsches uit mezelf. Dit is zelfbescherming. Wil het risico niet nemen...
Bij de klassiekers kijk ik, in de korte tijd die er is, eerst de kat uit de boom voordat ik een hand opsteek. Dit gaat echter meestal goed.
Hier precies hetzelfde, de "nieuwe" rijders kunnen m'n **** in![]()
Een auto vanaf 2 jaar oud is in jun arrogante ogen al afgeschreven.
27 apr 2006 8:00
27 apr 2006 8:03
porscheware schreef:Ja je hebt denk ik wel gelijk
Ik ken er zelf ook een paar die overgestapt zijn van Mercedes en BMW naar een nieuwe 911 gewoon omdat ze het geld ervoor hebben.
Van oudere modellen weten ze niets en willen ze ook niet weten.
27 apr 2006 11:55
ppp 356 schreef:Heeft eigenlijk weinig met arrogantie te maken. De nieuwe wagens worden gewoon heel veel gebruikt als dagelijkse wagen. Deze mensen kopen een Porsche omdat ze eens iets anders willen, dan de gewone leasebak. Ze hebben dikwijls niet de affectie, met het merk zoals wij het hebben, maar om deze mensen nu gelijk allemaal af te schilderen als arrogante zakken, omdat ze het nut van het groeten niet inzien.
Dit neemt niet weg, dat er hier en daar wel wat arrogante z*kk*n tussen zitten, maar ik denk dat er veel onterecht als arrogant worden aanzien.
04 mei 2006 11:42
04 mei 2006 11:53
Jort schreef:Erick schreef:
Keep the flash alive.!!!!!!!!!![]()
04 mei 2006 12:25
Rickie schreef::?Ik weet niet waar jullie allemaal wonen want hier in omstreek Veenendaal is het tegenkomen van een Porsche een zeldzaamheid.
Dan ga je wel automatsch zwaaien als je er een ziet!
R.
04 mei 2006 17:11
Rickie schreef::?Ik weet niet waar jullie allemaal wonen want hier in omstreek Veenendaal is het tegenkomen van een Porsche een zeldzaamheid.
05 mei 2006 12:55
07 mei 2006 23:27
08 mei 2006 0:03
Porsche912 schreef:een 964 kenteken SZ-8*-**
08 mei 2006 8:06
RobMollien schreef:Ik was gister OVER enthousiast. Had overdag in m'n P gereden, en er rustig oplos gezwaaid(net als op de motor), stap ik gisteravond weer in m'n SEAT kom als eerste tegenligger een P tegen, en begon te zwaaien
Die man zal wel gedacht hebben dat een een down-sydroom-driver achter het stuur zat.
![]()
C.g.u.
08 mei 2006 10:47
08 mei 2006 11:15
928GTS schreef:Leuk is dit hè? Ik zit in de Astra ook te flitsen en te zwaaien in m'n enthousiasme en dan denk ik: o ja! da's waar ook, ik zit niet in de P.