Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

26 apr 2006 15:14

Ik wou mij graag opgeven voor deze rit, twee personen.

Groeten en tot dan :D

26 apr 2006 16:28

GerbenJ schreef:Ik wou mij graag opgeven voor deze rit, twee personen.

Groeten en tot dan :D

Dat komt voor elkaar. Enjoy the club. :wink:

26 apr 2006 22:51

petr-996-C2 schreef:Heey Marcel je brengt me trouwens wel op een idee..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wedden dat je dat niet doet!! :wink: :wink: :mrgreen:

26 apr 2006 23:12

bert964c4 schreef:
petr-996-C2 schreef:Heey Marcel je brengt me trouwens wel op een idee..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Wedden dat je dat niet doet!! :wink: :wink: :mrgreen:

Ik bedoel wat anders Bert. Maar moet nog geheim houden. Ff kijken of het lukt voor de rit.

26 apr 2006 23:17

We wachten in spanning af Petr, maak een ieder maar gek!! :D

27 apr 2006 18:17

Marcel schreef:
Sandra & Eric schreef:stomme voetbal
:mrgreen:

zoals zoveel dingen in het leven is ook dit persoonlijk. Zelf heb ik zowel aktief als passief altijd veel plezier aan het spelletje beleefd....

De kinderen van mijn zus zitten op voetbal en 1 ervan is er erg goed in. Misschien wat voor Vitesse :roll:

Heb vroeger ook wel eens meegedaan met vrouwen voetbal...... wat een kuiten hebben die dames zeg. :shock:

27 apr 2006 19:37

Sandra & Eric schreef:Heb vroeger ook wel eens meegedaan met vrouwen voetbal...... wat een kuiten hebben die dames zeg. :shock:

Ik vond daarvan enkel de truitjeswissel leuk , de kuiten heb ik toen niet op gelet (kommaar kommaar) :twisted:

-sorry , maar dat was een echte inkopper in voetbaltermen gesproken-

27 apr 2006 20:39

911-lover schreef:
Sandra & Eric schreef:Heb vroeger ook wel eens meegedaan met vrouwen voetbal...... wat een kuiten hebben die dames zeg. :shock:

Ik vond daarvan enkel de truitjeswissel leuk , de kuiten heb ik toen niet op gelet [size=7](kommaar kommaar)

:mrgreen: :ba: :ba:

30 apr 2006 21:48

Nou vandaag heb iemand de route laten rijden die deze nog niet kende. Enne ze kwamen op de plaats van bestemming aan.

Ik heb nu ook gekeken hoe lang de route is. Wij rijden 190 km, maar omdat er niet veel snelle stukken bij zitten duurt de hele rit incl. de eventuele lunch stop ongeveer 6,5 uur.

Mijn vraag aan jullie is wat vinden jullie ervan: kort / prima / lang ???

Petr

30 apr 2006 21:53

Petr, de 190km lijkt me geen probleem, de 6,5 uur misschien een ietsie pietsie lang :wink:

30 apr 2006 21:55

Prima!
OH-en met elkaar kan altijd nog, een fijne route met mooi weer rijden kan maar circa 3,5 maanden per jaar.
Dus houden zo, zou ik zeggen....

Ciao,
ErikE

30 apr 2006 21:59

HenkC2C schreef:Petr, de 190km lijkt me geen probleem, de 6,5 uur misschien een ietsie pietsie lang :wink:

Wel met een Astra gereden hoor :lol: :lol: Met een P. kun je wel ff 1/2 uurtje vanaf halen.

30 apr 2006 22:00

ErikE schreef:Prima!
OH-en met elkaar kan altijd nog, een fijne route met mooi weer rijden kan maar circa 3,5 maanden per jaar.
Dus houden zo, zou ik zeggen....

Ciao,
ErikE

Dat is een goede (mooi weer) ik heb ook een kortere versie. Misschien laat ik het inderdaad van het weer afhangen. Het is tenslotte zomer.

30 apr 2006 22:01

Prima voorbereiding :!: Hield deze persoon zich netjes aan de snelheid overal :?: :wink: Mag van mij wel wat minder tijd kosten, voornamelijk mbt de bijrijders.

30 apr 2006 22:07

Als we net zo hard rijden als in lelystad 15 april, 230 op de dijk! Wordt de tijd wel wat korter. :lol:

30 apr 2006 22:07

petr-996-C2 schreef:
Wel met een Astra gereden hoor :lol: :lol:

Ah vandaar....! :wink:

30 apr 2006 22:19

Jullie zullen nog opkijekn van de snelheid die je kan maken.

De auto's passen maar op deze manier naast elkaar: Afbeelding :lol: :lol: :lol:

30 apr 2006 22:38

Ik meld me bij deze ook aan !!!

Ik heb er al weer zin in :lol:

30 apr 2006 22:53

Petr,

Stinger aan en gaan met die banaan!! :mrgreen:

01 mei 2006 8:52

Oef, 6.5 uur rijden is wel een beetje lang als je het mij vraagt hoor! (of is de lunchstop 4 uur? :cheesy: )

01 mei 2006 9:26

Dat gaat een endurance rit worden :wink: Neem dus een bijrijder mee met een rijbewijs om halverwege te wisselen. 6,5uur is erg lang voor een rit vind ik (of nemen we ook de Friese plassen mee :roll: :wink: ). We zien het wel!

01 mei 2006 9:34

6,5 is incl. 1 uur pauze. Maar ik kijk of dat ik de korte versie aanspreek. Thnx. voor de reactie's. Het blijkt weer dat jullie meer met elkaar willen kletsen dan met de P. te rijden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

01 mei 2006 9:38

petr-996-C2 schreef:... Het blijkt weer dat jullie meer met elkaar willen kletsen dan met de P. te rijden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Je hebt 'm door :thumright: :cheesy:

01 mei 2006 10:23

Ik vind het super om met de Porsche te rijden, maar een paar uur achter elkaar hoeft van mij nu ook weer niet. Er moet inderdaad op zo'n dag ook nog ruimte overblijven om met elkaar te kletsen :lol:

01 mei 2006 14:35

petr-996-C2 schreef:6,5 is incl. 1 uur pauze. Maar ik kijk of dat ik de korte versie aanspreek. Thnx. voor de reactie's. Het blijkt weer dat jullie meer met elkaar willen kletsen dan met de P. te rijden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nou daar heb je het, Petr: 2 kampen.
Ik zou zeggen, laat de lange route passeren bij alle terrasjes waar de korte-route-blablabla-rijders zitten te bieren.
Heb je 2 vliegen in 1 klap, en zo kunnen ze vast wennen aan mijn nieuwe cuprohr :wink:
Plaats een reactie