Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

08 mei 2006 19:32

Komt in Groningen hoogst zelden voor. Ik kan mij zo maar één geval herinneren. Gewoon doen dus.

08 mei 2006 19:58

En om op je vraag te antwoorden: JA

Rob, Da's een duidelijk ja, zou je die richtprijs ook wereldkundig willen maken of anders willen pb'en?

Suave, Hoe ben je te werk gegaan bij het importeren? ik las laatst dat je het importeren kan laten doen: http://www.autodvanlith.tk is dit iets?

08 mei 2006 22:54

roenkie schreef:Rob, Da's een duidelijk ja, zou je die richtprijs ook wereldkundig willen maken of anders willen pb'en?

Er werd thuis behoorlijk tegengestribbeld :lol: "je heet toch geen Henk :shock: :mrgreen: ", maar je hebt inmiddels een PB-tje! :wink:
Ik hoop wel dat je zit, als je hem openmaakt! :wink:

09 mei 2006 9:45

Rob Herfst schreef:
roenkie schreef:Rob, Da's een duidelijk ja, zou je die richtprijs ook wereldkundig willen maken of anders willen pb'en?

Er werd thuis behoorlijk tegengestribbeld :lol: "je heet toch geen Henk :shock: :mrgreen: ", maar je hebt inmiddels een PB-tje! :wink:
Owh, dat gaat ie nog LANG horen :cheesy:

09 mei 2006 16:05

GEKOCHT....

hij krijgt eerst nog een beurt (80.000km) en dan haal ik hem op (over 14 dg)

Fotos volgen....

09 mei 2006 16:21

Suave schreef:GEKOCHT....

hij krijgt eerst nog een beurt (80.000km) en dan haal ik hem op (over 14 dg)

Fotos volgen....

Gefeliciteerd!

Nu nog graag adres en tijdstip dat we hem kunnen komen halen :wink:

Mauk

09 mei 2006 17:08

Mauk schreef:Nu nog graag adres en tijdstip dat we hem kunnen komen halen :wink:

Als je dat net zo goed nakomt als je andere afspraak :twisted: :wink:

09 mei 2006 17:10

Olaf schreef:
Mauk schreef:Nu nog graag adres en tijdstip dat we hem kunnen komen halen :wink:

Als je dat net zo goed nakomt als je andere afspraak :twisted: :wink:

Bij nader inzien rijd ik met dit mooie weer liever in een 996 cabrio dan in een ouder model..... :wink:

Mauk

10 mei 2006 16:36

soms wordt het opgelost

zorgen

10 mei 2006 17:02

Met 'zorgen' bedoel ik 'zorgen voor'. Bezit is leuk, maar je moet er wel iets voor/aan doen, zoiets.

10 mei 2006 17:06

Ik denk wel dat als je een dure auto hebt, dat je een grotere kans maakt dat je het slachtoffer wordt van vandalisme. Denk dat het te weiten valt aan jalouzie.

Mijn embleem is een paar keer gejat, maar verder nog niet zo veel dingen op dit gebied mee gemaakt (gelukig)

10 mei 2006 20:40

Afbeelding
Prettige wedstrijd! :lol:

10 mei 2006 21:05

Bekend dat teckels heel fel kunnen zijn.
Plaats een reactie