07 mei 2006 0:15
horn schreef:![]()
![]()
![]()
07 mei 2006 23:26
08 mei 2006 15:10
horn schreef:nounou. Dit titatovenaarmiddeltje is al vaker voorbij gekomen, maar weer geveegd in de grote opruimactie. Als gerbenj dat tegenkomt en nooit eerder heeft gezien, vind ik het erg logisch dat hij het hier post.
en dat wij nou verder geen leven hebben en het wel herkennen als iets wat lichtjaren geleden al is afgefikt... daar kan hij toch niks aan doen?
En ik vind het dus wél logisch dat op een site over auto's die zo hard kunnen af en toe gepost wordt over flitsers, boetes, radardetectie, stingers en hoe de wet qua sommige boetes precies in elkaar zit. Geen jankverhalen als je gepakt wordt als je te hard gereden hebt, eens. Maar de rest moet wat mij betreft kunnen. Sterker nog, verwacht ik wel een beetje.
Horn - loslopende boef
09 mei 2006 8:21
GerbenJ schreef:horn schreef:nounou. Dit titatovenaarmiddeltje is al vaker voorbij gekomen, maar weer geveegd in de grote opruimactie. Als gerbenj dat tegenkomt en nooit eerder heeft gezien, vind ik het erg logisch dat hij het hier post.
en dat wij nou verder geen leven hebben en het wel herkennen als iets wat lichtjaren geleden al is afgefikt... daar kan hij toch niks aan doen?
En ik vind het dus wél logisch dat op een site over auto's die zo hard kunnen af en toe gepost wordt over flitsers, boetes, radardetectie, stingers en hoe de wet qua sommige boetes precies in elkaar zit. Geen jankverhalen als je gepakt wordt als je te hard gereden hebt, eens. Maar de rest moet wat mij betreft kunnen. Sterker nog, verwacht ik wel een beetje.
Horn - loslopende boef
Bedankt voor je bijval, Horn.
Ik heb kennelijk nogal wat commotie losgemaakt met mijn eenvoudige vraag. Gezien de reacties is goed lezen een hele opgave. Ik wilde alleen maar weten of iemand HIER ervaring had met dat spul. Ik heb niets gezegd over bekeuringen, te hard rijden, een hele meneer zijn, betalen etc. Uiteraard op google gekeken etc. Maar ik wilde gewoon weten of iemand HIER er ervaring mee had, dat was alles. Die vriend van mij heeft het trouwens besteld en ik zal binnenkort wel horen of het heeft gewerkt, want zijn nummerplaat blijkt nogal fotogeniek te zijn. Ik hou het forum op de hoogte...
09 mei 2006 19:43