Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

12 mei 2006 17:15

Dacht ook dat het zand was maar blijkt stuifmeel te zijn. Hele zaterdag bezig met waxen en dan steeds dat rare spul van je P moeten halen.

12 mei 2006 17:22

Op de P niet, die staat binnen met z'n pyama aan, maar de daily driver is nu idd groen ipv zwart wat de normale kleur is...

12 mei 2006 19:44

PSE (Porsche Sport Exhaust) + "desnorken" van de inlaat.
Fantastisch maar nog steeds beschaafd in en uitlaat geluid.
(MY01 BoxsterS, PSE is achteraf gemonteerd en vacuum klep/elektronica is niet aangesloten hetgeen betekent dat ie altijd in z'n luidste modus staat)

Als de PSE te duur is zijn er altijd nog personen (google/ebay) die bypass pijpjes lassen op je originele uitlaat. Originele uitlaat inleveren, geld bijbetalen en aangepaste meenemen.

Mark.

12 mei 2006 20:19

zo ver als Rusland, heb ik gehoord. Mijn P ziet ook binnen, maar er is zo veel stof in de lucht dat wordt ook binnen snel vies.
Een sterk punt van zo'n mooi weer is dat je kan met beide ramen open rijden: ik ben vandaag " even " naar Dussendorf en terug.
Boven 250 begint om echt goed te klinken! Jammer voor de duizende insecten die hebben mijn voorruit en voorbumper vervuild, maar je kan niet alles hebben :lol: :lol: :lol:

12 mei 2006 21:55

ER schreef:
(ik ga zo 'even' de auto's van al dat woestijnzand ontdoen......... iemand meer last van? :wink: )

Hou op, ik had in een keer een knal gele 964 in plaats van een zwarte :mrgreen:

ff wassen, dekentje erover en klaar!!

12 mei 2006 22:22

Riccio4S schreef: je kan met beide ramen open rijden: ik ben vandaag " even " naar Dussendorf en terug.
Boven 250 begint om echt goed te klinken! :

Met de ramen open........wow Giorgio........oorpijn ????

12 mei 2006 22:35

Mijn auto's staan óók droog maar kennelijk is er toch een Sahara-wind overheen gegaan......

Maar het resultaat mag er weer wezen.....

13 mei 2006 6:56

John4S schreef:Met de ramen open........wow Giorgio........oorpijn ????

hoi John, je moet af en toen een beetje lijden, toch?

in iedere geval, met mijn nu helaas chronisch last van oorzuigen, alles wat kan dat vrijselijk geluid bedekken is welkom. Niet voor niks slaap ik de hele nacht met koptelefoontjes en TV aan......... :cry:

praten over gebaren (zwaaien) aan andere porchisten, hier aan de grens liever niet doen: ze (de duitsers) kijken naar me heel vreemd.....
is er wat de doen met de komende WK misschien? 8)

Afbeelding
Plaats een reactie