Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

16 mei 2006 13:43

R.M.Boosten schreef:Wat had jij dan voor een Porsche?

Horn had een prachtige 964

Afbeelding

16 mei 2006 14:40

Dat weet ik, maar ik bedoelde het naar MHoeneveld toe ;)

16 mei 2006 14:50

mhoeneveld schreef:Op een goed moment gaat het toch weer kriebelen Horn.

'ken Harald een beetje.........hij zit "in between". en ach wacht maar tot ie de foto van zijn toekomstige Porsche op de oprit hier post.............wedden dat we kwijlen en dan niet van de Porsche maar van de oprit......drom zit ie "in between", en is ie aan het tobben met die Mini, die BTW twee x zoveel kost als de gemiddelde Porsche hier, en meer dames nekken laat draaien als die skeltertjes van ons.

16 mei 2006 15:07

Meer nekken draaien als de gemiddelde Porsche hier ja, maar die van jou John, is geliefd bij vrouwen, trust me ;)
(En Boxsters en Cayennes ook :P)

16 mei 2006 15:17

Van de mijne niet (en daar heb ik de wagen ook niet voor gekocht :wink: ), anders krijgen ze zeker een Whiplash van de snelheid van hun hoofd te draaien :twisted:

16 mei 2006 15:19

Precies :twisted: en vrouwen kunnen vreselijk irritant zijn als je ze iets aandoet, dat wil jij natuurlijk voorkomen! 8)

16 mei 2006 18:30

mhoeneveld schreef:Altijd te proberen toch...? :wink:
Toen ik laatst in Hong Kong was heb ik me wederom verbaasd over de hoeveelheid reclame die je daar op straat voor Porsche tegenkomt. Van gewone A0 aanplakbiljetten tot levensgrote megareclames. Nu is dat wel een heel andere markt maar toch nog steeds geen 'volkswagen' :wink:

Nee maar de "volkswagen" van HK is wel de Mercedes vooral alles waar 320 achterop past. Er rijden daar relatief veel Porsches en Ferari's, dus zo gek is het niet dat daar een beetje meer Porsche reclame hangt.

16 mei 2006 19:55

mhoeneveld schreef:Op dit moment heb ik ook geen P voor de deur staan maar als ik zo naar buiten kijk, het zonnetje en dat zwarte asfalt zie dan kriebelt het wel. 8)

Als het zonnetje schijnt en ik kijk naar buiten is het best oké wat ik zie...

Afbeelding

En dan kijk ik naar het huis van de buren en dan is het ook best oké wat ik zie... :mrgreen:

Afbeelding

Dank voor de bezorgdheid - komt goed met horn... 8)

16 mei 2006 20:10

Om EN on topic te blijven EN te reageren op Horn's fotootje antwoord ik ook met een fotootje :lol: :lol: :lol:

"zo vader zo zoon"

Afbeelding

16 mei 2006 20:15

Hey Harald , Tara, jouw buurmeisje was pas nog op TV...haar gezicht is iig niet erg veel groter geworden met de jaren... :cheesy:

Ik heb trouwens nooit medelijden met je gehad , en zou ook écht niet kunnen inzien waarom dat nodig is... :wink:
Het duurt volgens mij nog zo'n 3 jaar...dan staat er een 4S...

16 mei 2006 20:25

Jurgen schreef:Het duurt volgens mij nog zo'n 3 jaar...dan staat er een 4S...

Tja, of één goedgekozen Staatslot verder (bij jou dan) en dan staat er een zwarte nep-993 met gaten bij mij op de oprit... :cheesy: :thumleft:

Jurgen schreef:Hey Harald , Tara, jouw buurmeisje was pas nog op TV...haar gezicht is iig niet erg veel groter geworden met de jaren... :cheesy:

Nee, haar gezicht niet... :twisted: :mrgreen:

Afbeelding

16 mei 2006 20:29

Dadelijk hebben we hier weer een censuurplaatje erop gekleefd :lol: :lol: :lol:

16 mei 2006 22:06

Horn,

Ook leuk om te zien dat jouw buurmeisje zo af en toe op jouw oprit parkeerd..... (zie je album, foto 8 mei...) :wink:

16 mei 2006 22:11

Erick schreef:Horn,

Ook leuk om te zien dat jouw buurmeisje zo af en toe op jouw oprit parkeerd..... (zie je album, foto 8 mei...) :wink:

Ik was op zaterdag haar auto altijd voor haar... 8) :lol:

16 mei 2006 22:18

Jammer dat het bij de auto blijft..... :wink:

16 mei 2006 22:40

Erick schreef:Jammer dat het bij de auto blijft..... :wink:

Nee hoor, is niet nodig. Ze is erg schoon... :cheesy:

16 mei 2006 22:41

Hij was ook te gemakkelijk.... :roll: :shock: :D

16 mei 2006 22:52

Erick schreef:Hij was ook te gemakkelijk.... :roll: :shock: :D

Zij daarentegen... :cry: :wink:

17 mei 2006 10:27

horn schreef:
Erick schreef:Hij was ook te gemakkelijk.... :roll: :shock: :D

Zij daarentegen... :cry: :wink:

Jeetje zeg...........en geheel on topic :lol:

Afbeelding

Mensen let op die rakker die nu nog zo lief met zijn zusje op de foto staat...

De winnaar van "Temptation Island" van de jaren 20

17 mei 2006 13:34

R.M.Boosten schreef:Dat weet ik, maar ik bedoelde het naar MHoeneveld toe ;)

Oeps deze had ik gemist dus bij deze nog ff antwoord op de vraag.
Mijn Porsches zijn klein en duur :lol:
Veel 1:18 en 1:8 schaalmodellen.

Ik heb veel Porsches gestuurd van 'vage' vrienden en kennissen in de afgelopen jaren maar zelf ben ik er nog nooit aan toe gekomen er een te kopen die helemaal voor mezelf is :cry:
Meestal kwam er wat tussen dat de plannen weer in de war stuurde.

Maar dat gaat veranderen. Later dit jaar ga ik voor een 996 coupe uit ongeveer 2000-2002. Het spaarvarken dat normaal chronische anorexia heeft is dit jaar flink gevuld dus kan mijn droom die ik al jaren heb eindelijk vervuld gaan worden.

Bij mij is het trouwens zo vader zo dochter :wink:

17 mei 2006 14:25

Moet wel toegeven Horn heeft wel smaak :shock: :shock: :shock:

Val op blond :wink:

17 mei 2006 15:03

911-lover schreef:Afbeelding

Zo'n Aziatische schone is ook wel lief hoor. Dat heeft zelfs een kind door :wink:

17 mei 2006 17:15

John4S schreef:Mensen let op die rakker die nu nog zo lief met zijn zusje op de foto staat...

De winnaar van "Temptation Island" van de jaren 20

Tja, wat wil je met zo'n vader, hè Oom John :twisted: :lol:

Afbeelding

17 mei 2006 18:49

blijft on topic Harald............

jeetje wat lijkt die rakker van je op jouw zeg....bizar gewoon (wel leuk heh).

20 mei 2006 11:18

Die kleine van mij is ook helemaal gek van Porsche, op de snelweg zie hij ze eerder dan ons. En voor hem is er ook maar 1 die echt vet is, de turbo! :wink:
Afbeelding
Plaats een reactie