20 mei 2006 22:37
20 mei 2006 22:58
20 mei 2006 23:57
20 mei 2006 23:58
21 mei 2006 0:01
Riccio4S schreef:vanmiddag "even" naar Duisburg gereden: boven 240 heb ik turbolentie gehad (meestal mijn kont zou onstabiel voelen).
21 mei 2006 0:06
21 mei 2006 0:13
Sjonnie schreef:Als we het over pimpen hebben, dan bedoelen we dus DIT.
Die van Giorgio hebben daar niets mee te maken.
21 mei 2006 0:17
Sjonnie schreef:Als we het over pimpen hebben, dan bedoelen we dus DIT.
Die van Giorgio hebben daar niets mee te maken.
21 mei 2006 0:24
21 mei 2006 0:32
Marcel schreef:maar anderen bePALEN hoe ji er bij rijdt
21 mei 2006 0:33
R.M.Boosten schreef:Dat is heus geen verschrijving Harald, hij heeft de bespoilering (Voor) en dus de Aerodynamica van de 996 Turbo, zonder dat uitdrukkelijk te vermelden is dat dus bedoeld als sneaky vermelden dat het ding zo strak ging als een Turbootje
21 mei 2006 0:35
horn schreef:Maar zoals altijd: ieder z'n meuK!
21 mei 2006 8:20
horn schreef:Soms zijn jouw Nederlandse verschrijvingen wel heel erg mooi![]()
21 mei 2006 10:07
21 mei 2006 10:34
21 mei 2006 11:13
Riccio4S schreef:Wat is jullie verklaring?
21 mei 2006 11:36
21 mei 2006 11:39
21 mei 2006 12:08
Ger schreef:GIOTTO II , is dit het type?
Makkelijk schoon te houden met al die boutjes?
21 mei 2006 12:21
21 mei 2006 12:30
21 mei 2006 12:57
21 mei 2006 14:48
Riccio4S schreef:@Horn, weer een moeilijk woord voor mij: zoekerige...
... Bij controle na deze test bleek, dat één van de Pirelli P700 banden (met een grof V-profiel) verkeerd om gemonteerd was en dat zou weleens de oorzaak kunnen zijn van het zoekerige gedrag op de rechte weg.....
Dus het blijkt mogelijk dat verkeerde banden zo'n effect kunnen genereren
21 mei 2006 14:57
21 mei 2006 17:06