23 mei 2006 17:47
porscherob schreef:dat speciaale gereedschap ben ik nog aan het maken .
24 mei 2006 10:10
25 mei 2006 11:33
Elven schreef:MichM3 schreef:...zou wel es willen weten hoe je dat precies meet...kan je dat effe omschrijven?
Kruislings meten tussen krukas en huis met een gecalibreerde kwaliteits digitale schuifmaat...Mitutoyo of zoDe verschillende waarden in mindering van elkaar brengen.....geeft de maat. Simpel.
25 mei 2006 15:38
25 mei 2006 21:04
25 mei 2006 21:21
26 mei 2006 10:36
Elven schreef:Een keerring die op hondersten van een millimeter ingebouwd moet gaan worden....een krukas die tienden uit het midden ligt....de omvang van het probleem lijkt me dan behoorlijk....
welk mens kan een keerring dan nog probleemloos plaatsen
26 mei 2006 15:04
WdePundert schreef:Elven schreef:Een keerring die op hondersten van een millimeter ingebouwd moet gaan worden....een krukas die tienden uit het midden ligt....de omvang van het probleem lijkt me dan behoorlijk....
welk mens kan een keerring dan nog probleemloos plaatsen
Vlak de expertise van de Porschemonteurs niet uit!
26 mei 2006 15:06
mhoeneveld schreef:Volgens mij zijn de toleranties op de keering al enkele honderdsten van milimeters.
26 mei 2006 15:08
12 jun 2006 20:44
12 jun 2006 21:16
12 jun 2006 21:24
mhoeneveld schreef:Zolang de auto droog is lekker laten voor wat het is.
Ook licht doorzweten is niet echt een probleem. Maar op het moment dat er flinke druppels onder je auto liggen word het tijd eens aan een nieuwe keering te denken.
13 jun 2006 11:36
Je weet overigens pas of het de krukas of tussenas keering is als je de boel openmaakt! Wink
13 jun 2006 12:03
roenkie schreef:Verder gaven ze in Zwijndrecht aan dat de gloeibougies
14 jun 2006 9:23
14 jun 2006 9:38
mhoeneveld schreef:(..)Ook licht doorzweten is niet echt een probleem. Maar op het moment dat er flinke druppels onder je auto liggen word het tijd eens aan een nieuwe keering te denken.
14 jun 2006 14:04
Nou ben ik niet technisch.....maar mis ik iets van Porsche........das toch een dieselding?
Verder die garage in Zwijndrecht, zijn dat Porscherakkers????, ik ken ze niet.
15 jun 2006 15:56
10 sep 2006 9:59
10 sep 2006 10:48
11 sep 2006 18:45
11 sep 2006 18:57
11 sep 2006 20:11
11 sep 2006 20:54
jeroenoop schreef:OF TOPIC het geluid van een klasieke 911 bv een 3,2 zoals ik gahad heb , zit niet in een 996.
Maar ik was weer toe aan wat luxe.
Je kan ook niet alles hebben.
Overigens motorisch was de 3.2 perfect