Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

25 mei 2006 22:35

ik zal het tege mn vriend zeggen, :roll: dus... nieuwe turbo is nog perfecter. Ik heb de autovisie een mail gestuurd of ik een keer meemag als ze de turbo gaan testen met een ander

26 mei 2006 0:32

Mijn broer heeft een 645 en die kan niet tippen aan onze 997S...sorry maar 't is zo

De look is wel great :!:

26 mei 2006 0:34

Ik vind de nieuwe 6 knap in Cabrioversie (vooral dicht)

26 mei 2006 0:36

911-lover schreef:Ik vind de nieuwe 6 knap in Cabrioversie (vooral dicht)

mijn broers is echt knap: zwart met bordeaux rood leder.

26 mei 2006 7:55

Beltar schreef:mijn broer is echt knap: zwart met bordeaux rood leder.

???? hoe zit dat bij jullie in de familie????

26 mei 2006 8:21

Marcel schreef:

Het verschil zit m in dat laatste lettertje marcel : nt broer maar broer's ("van mijn broertje" in 't vlaams :lol: :lol: )

26 mei 2006 23:58

Oh OH wat zijn we bijdehand, had ik nu echt niet gezien, bedankt voor de uitleg :cry:

kom zelf uit brabant dus begrijp jullie vlaams wel, wel eens van een woordgrapje gehoord?? :wink:

27 mei 2006 0:02

een woordspeling bedoel je? :?

:wink: :wink:

27 mei 2006 6:53

Beltar schreef:
Marcel schreef:

Het verschil zit m in dat laatste lettertje marcel : nt broer maar broer's ("van mijn broertje" in 't vlaams :lol: :lol: )

@marcel: had je de :lol: :lol: niet gezien?
Voor alle nederlanders toch maar een beetje uitleg gegeven.. :roll: sorry 'k zal je nooit meer onderschatten :twisted:

27 mei 2006 7:54

enfin beltar, jij hebt dus een zwarte broer in een bordeauxrood leren pak? :roll: :wink:

27 mei 2006 8:26

horn schreef:enfin beltar, jij hebt dus een zwarte broer in een bordeauxrood leren pak? :roll: :wink:

die rondrijdt in een bmw cabrio

28 mei 2006 1:55

horn schreef:enfin beltar, jij hebt dus een zwarte broer in een bordeauxrood leren pak? :roll: :wink:

oef eindelijk heb je het begrepen :lol: :lol:

28 mei 2006 1:58

zoiets dus:
Afbeelding

29 mei 2006 19:19

Eeehh... Dit ís natuurlijk een Porsche-forum, maar zou het niet mogelijk zijn dat een ander merk een betere auto produceert?

We bekijken natuurlijk alles door een gekleurde bril, dus erg objectief is dat niet...

29 mei 2006 19:51

SPEEDY944 schreef:We bekijken natuurlijk alles door een gekleurde bril, dus erg objectief is dat niet...

Oh, nu begrijp ik opmerking van John4S over de Pearle Opticiens pas. Bedankt :wink:

29 mei 2006 21:23

Och , dat heeft ook zijn charmes

Afbeelding
Plaats een reactie