31 mei 2006 22:25
31 mei 2006 22:54
01 jun 2006 0:06
01 jun 2006 0:43
01 jun 2006 8:27
Sanhi schreef:Heb overigens geen zweethandjes in de 993 boven 220, dus ik zou zeker eens serieus naar die afstelling laten kijken.
01 jun 2006 8:56
Wat me echt tegenvalt in de 993 is de 'missende' rust op hoge snelheid. Waarschijnlijk moet ik eens langs Renntech of zo voor de setup, want echt 'flex' wordt ik niet boven de 200 km/u. Ik kwam rond die snelheid in Duitsland eens een flauwe bocht tegen op de Autobahn, die overdwars naar buiten helde. Daar werd ik niet blij van, het ging goed maar het koude vocht stond op de vingers. De Subaru daarentegen, met de lagere top van tegen de 250 km/u (265 op de teller) ligt altijd rotsvast op de weg, ook zonder tupperware achterspoiler. Tot 220 doe je echt moeiteloos met één hand. Hoewel ik dus niet eens zoveel heb met hard en rechtuit.
01 jun 2006 9:04
01 jun 2006 22:39
bert964c4 schreef:Beste Han,
Heb je verhaal met heel erg veel plezier gelezen, krijg echter de indruk dat je iets meer bent dan een 'gewone' rijder in dit soort auto's..............
Heb je overigens al eens een C4 uitgetest?????? maakt ff niet uit welk type hoor, kan 964, 993, of wat dan ook zijn.
Je beschrijving van de auto's doen me heeeeeeeeeeeeeeeeel erg profi overkomen, of heb ik het mis..........................................
01 jun 2006 22:58
Sanhi schreef:Heb overigens geen zweethandjes in de 993 boven 220, dus ik zou zeker eens serieus naar die afstelling laten kijken. Wat mij wel bekend voorkomt is het stuiterige in een flauwe bocht bij hoge snelheid. Niet het gevoel dat je geen controle hebt, maar je voelt het wel.