Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Gesloten onderwerp

02 jun 2006 9:50

MS964 schreef:Om nog maar te zwijgen van:

wilt u een p*enis enlargement
wilt u viagra
wilt u g*le wijven
ik wil u nú

:wink:


krijg jij dit soort mails dan?

Ze zeggen altijd: "aan de hand van welke sites je bezoekt krijg je reclame".
Dussss..... :D :twisted:

02 jun 2006 10:10

EriC4C schreef:Email is een normale, geaccepteerde manier van communiceren. Als je die gelegenheid geeft, dan dien je daar ook op te reageren. Mijn mening. :salut:


Ik wacht ...... 8)

02 jun 2006 10:19

EriC4C schreef:Email is een normale, geaccepteerde manier van communiceren. Als je die gelegenheid geeft, dan dien je daar ook op te reageren. Mijn mening.


Kan wel zijn! het is maar wat je het belangrijkste vindt:

wat je vindt of wat je wilt

Re: Pon

02 jun 2006 10:31

sportwagon schreef:(..)Helaas krijg ik van Pon - ook na diverse 'aanmaningen' - geen enkele reactie. (..)Heb het gevoel dat men daar gewoon vind dat ik een oude bak heb die geen aandacht van ze behoeft.

Wat zijn jullie ervaringen?


Erg vreemd allemaal. Mijn ervaringen tot dusver zijn juist ronduit geweldig. De mensen van Pon hebben zich al enkele malen (ook belangeloos) voor mij ingezet en altijd met een prima resultaat. Wel erg vreemd dat er niemand reageert op je e-mail. Als dat met opzet gebeurt dan is dat uiteraard niet best. Bel ze eerst eens even en vraag aan wie je je vraag kunt richten. Dan weet je snel genoeg of ze je kunnen/ willen helpen.

02 jun 2006 10:49

Het moet (als al eerder door iemand gemeld) vast liggen aan het feit dat je niet gericht aan iemand vraagt. Pas toen ik een specifieke persoon bij PON benaderde voor de CARDEX, kreeg ik antwoord.

Hun administratie voor de algemene PON klanteninfo zal wel van kaliber Essent en UPC zijn :wink:

02 jun 2006 10:52

krijg jij dit soort mails dan?

Ze zeggen altijd: "aan de hand van welke sites je bezoekt krijg je reclame".
Dussss..... :D :twisted:


DAT KLOPT HELEMAAL :twisted: :wink:

02 jun 2006 10:54

EXCUSES VOOR HET VORIGE, GING IETS MISSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
sorry boys

02 jun 2006 12:32

Over Pon Leusden kan ik ook een boekje opendoen. En het verhaal heeft geen happy end. Helaas.

02 jun 2006 12:45

craze schreef:EXCUSES VOOR HET VORIGE, GING IETS MISSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
sorry boys

Je kan gewoon je eigen berichten aanpassen hoor...
Is handiger dan 't 4x opnieuw te proberen

02 jun 2006 13:15

:@: Olaf: :uh:
:@: Marcel: :uh:

patrick911 schreef:Het moet (als al eerder door iemand gemeld) vast liggen aan het feit dat je niet gericht aan iemand vraagt. Pas toen ik een specifieke persoon bij PON benaderde voor de CARDEX, kreeg ik antwoord.

Wat is het functionele verschil tussen het algemene telefoonnummer (het enige dat ze publiek ter beschikking stellen) bellen en het algemene emailadres (het enige dat ze publiek ter beschikking stellen) gebruiken :?: :idea:
Laatst bijgewerkt door EriC4C op 02 jun 2006 13:20, in totaal 1 keer bewerkt.

02 jun 2006 13:20

Jeroen914 schreef:Nou ben ik niet bepaald een fan van Pon, maar in dit geval kan ik ze wel gelijk geven
Als iemand mij zou bellen of ik effe in een stapel van 3 miljoen facturen tot 8 jaar terug zou gaan willen spitten om een paar kopietjes te maken kreeg 'ie dezelfde reactie als jij hebt gehad...
GEEN
Denk na man!

Als je een beetje normaal systeem heb kan je gewoon op kenteken zoeken lijkt me. Volgens mij leef je nog in de prehistorie Jeroen.

Bovendien heb ik ze gevraagd of ze dit willen doen. Dan kan er op zijn minst antwoord worden gegeven. Heb overigens wel een 'read receipt' van mijn emails gehad. Geopend zijn ze dus wel.

02 jun 2006 13:24

Bel ze nou eers eens gewoon op i.p.v. door te pruttelen :idea:

02 jun 2006 13:32

waarom ga je niet gewoon bij de vorige eigenaar zeuren?

02 jun 2006 13:35

Dan moet je die wel kennen :idea: :uh:, maar misschien is via de verkoper een optie? ;)

02 jun 2006 13:36

adu schreef:Bel ze nou eers eens gewoon op i.p.v. door te pruttelen :idea:

Dat ga ik zeker wel doen, maar daar gaat het niet om. Het gaat er gewoon om dat het mij normaal lijkt dat je even op het bericht van een prospect reageert.

02 jun 2006 13:38

sportwagon schreef: Volgens mij leef je nog in de prehistorie Jeroen.

.




:lol: :lol: HOEIII :twisted:

02 jun 2006 13:46

sportwagon schreef:Dan kan er op zijn minst antwoord worden gegeven. Heb overigens wel een 'read receipt' van mijn emails gehad. Geopend zijn ze dus wel.


Djeez zeg wat ben jij gefrustreed zeg, ga er ff langs joh, of bel ze ipv vanachter je toetsenbord te blijven.

02 jun 2006 13:50

Beste John - ik ben helemaal niet gefrustreerd hierover: wat een onzin. Vind het alleen jammer dat een organisatie zo met haar prospects omgaat. Volgens mij is Porsche een 'A1 merk' (zelfs eentje van 10 jaar oud). Daar hoort dan -naar mijn mening- ook een 'A1 benadering' bij. Het is jammer dat men dat niet waarmaakt. Ervaring met bijvoorbeeld Kroymans is een heel andere. Mijn mening. Meer niet. Merk overigens wel dat commentaar op Pon hier niet echt gewaardeerd wordt. Ik zal het dus wel verkeerd zien.

02 jun 2006 13:54

sportwagon schreef:(..) Merk overigens wel dat commentaar op Pon hier niet echt gewaardeerd wordt. Ik zal het dus wel verkeerd zien.


Commentaar is prima en je hebt nog gelijk ook als er géén goede reden is waarom Pon tot dusver niet heeft gereageerd. Op zijn minst zou in dat geval gemeld kunnen worden dat jouw verzoek niet wordt ingewilligd en klaar is kees. Maarrrrr ... bel ze nou toch even en je komt allicht meer te weten :cry:

02 jun 2006 13:57

adu schreef:...Op zijn minst zou in dat geval gemeld kunnen worden dat jouw verzoek niet wordt ingewilligd en klaar is kees...

Da's nou precies mijn punt :!: :D

02 jun 2006 14:06

Heb dit verzoek ook eens gedaan bij het Porsche Zentrum Dusseldorf waar
mijn auto geleverd en lange tijd onderhouden is. Kreeg keurig een mail dat
ze vanwege privacy redenen (Datenschutz in het duits) de gegevens niet
konden verstrekken....Niet leuk, maar wel een antwoord :wink:

02 jun 2006 14:07

sportwagon schreef:
adu schreef:...Op zijn minst zou in dat geval gemeld kunnen worden dat jouw verzoek niet wordt ingewilligd en klaar is kees...

Da's nou precies mijn punt :!: :D


:? trrringggggg, trrringggggg, trrringgggg :idea: :idea: :idea:

- gaat er al een belletje rinkelen? -

02 jun 2006 14:19

adu schreef:
:? trrringggggg, trrringggggg, trrringgggg :idea: :idea: :idea:

- gaat er al een belletje rinkelen? -


Heb ik net gedaan. Gesproken met marketing man. Die heeft mailtje -tot twee keer toe- doorgezet naar werkplaats met het verzoek mij iig terug te bellen. Dat is dus niet gebeurd. Ik hoor in de loop van de dag...

02 jun 2006 14:19

sportwagon schreef:Vind het alleen jammer dat een organisatie zo met haar prospects omgaat. Volgens mij is Porsche een 'A1 merk' (zelfs eentje van 10 jaar oud). Daar hoort dan -naar mijn mening- ook een 'A1 benadering' bij. Het is jammer dat men dat niet waarmaakt. ..... Mijn mening. Meer niet. Merk overigens wel dat commentaar op Pon hier niet echt gewaardeerd wordt. Ik zal het dus wel verkeerd zien.

Helemaal mee eens :!:

..... 2x :!: :roll: Zie het dus hetzelfde als jij. ;)

02 jun 2006 14:23

sportwagon schreef:
adu schreef:
:? trrringggggg, trrringggggg, trrringgggg :idea: :idea: :idea:

- gaat er al een belletje rinkelen? -


Heb ik net gedaan. Gesproken met marketing man. Die heeft mailtje -tot twee keer toe- doorgezet naar werkplaats met het verzoek mij iig terug te bellen. Dat is dus niet gebeurd. Ik hoor in de loop van de dag...


Wellicht beetje druk in de werkplaats of men is de administratie aan het omkeren om de info te zoeken ... wie weet :)
Gesloten onderwerp