Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Statische of dynamische header?

Meerdere headers die afwisselen
28
82%
Eén header is genoeg
6
18%

Totaal aantal stemmen : 34

31 mei 2006 20:00

BertW schreef:Wie weet wat ik tegenkom

:D

Misschien wel iemand met meerdere P's die er eentje kan missen :wink: Er zijn er tenslotte een aantal die er een bij hebben gekocht om mee te doen aan de slalom!! En aangezien dat maar 3x per jaar is............ :wink:

31 mei 2006 20:01

Lijkt me een goed :idea: Luke. Op die manier kun je ook andere zaken, als tochten etc, promoten. :wink:

31 mei 2006 22:18

Harley schreef:
bert964c4 schreef:Jezusmina zeg, heb al genoeg moeite om m'n fototjes te plaatsen, ben echt maar een nitwit hoor, snap verder echt geen kl*******te van computers of hoe dat dan allemaal zou moeten..........dus laat maar,

maak het niet gekker of moeilijker dan het al is, php?????????????????????was datdan??????en zo kan ik nog wel ff doorgaan.................................

Hey Bert - http://nl.wikipedia.org/wiki/Programmeertaal_PHP :salut: :wink:

>/...???!!==?%^^*( :evil: )= :idea: :?: :arrow: :wink: =??????????

Zoiets?? :mrgreen:

31 mei 2006 22:27

bert964c4 schreef:>/...???!!==?%^^*( :evil: )= :idea: :?: :arrow: :wink: =??????????

Bijna Bert. Dat geeft als output;

²ⁿ√·∙°≈÷⌡≤≥±≡∩εφ∞δΩΘΦτµσΣπΓßα▀▐▌▄█┌┘╪╫╓╒╘╙╥╤╨╧╬═╠╩╦╔╚╟╞┼─Ñ┬┴└┐╛╜╝╗║╣╕╖╢╡┤│▓▒░»«¡¼½¬

:shock:

31 mei 2006 23:49

:mrgreen: :mrgreen: ja ja, ik snap het helemaal :roll: :roll: :wink:

01 jun 2006 10:32

bert964c4 schreef:>/...???!!==?%^^*( :evil: )= :idea: :?: :arrow: :wink: =??????????

Nee, dat geeft een herhaald Cartesisch product, en daar houden wij niet van in de ICT
:mrgreen:

01 jun 2006 22:21

Gezien de huidige stand, Verheug ik me op de Variatie :twisted:

01 jun 2006 22:34

Harley schreef:

Nee, dat geeft een herhaald Cartesisch product, en daar houden wij niet van in de ICT

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :scratch: :roll:
Waar gat dit toch in hemelsnaam over :?: :wink:

01 jun 2006 22:40

Uhm, over willekeurige plaatjes in de kop van de pagina :?: :wink:

01 jun 2006 22:56

ja ja,...............leuk...................... :wink:

01 jun 2006 23:00

Afbeelding

01 jun 2006 23:02

02 jun 2006 9:56

bert964c4 schreef:Jezusmina zeg, heb al genoeg moeite om m'n fototjes te plaatsen, ben echt maar een nitwit hoor, snap verder echt geen kl*******te van computers of hoe dat dan allemaal zou moeten..........dus laat maar,

maak het niet gekker of moeilijker dan het al is, php?????????????????????was datdan??????en zo kan ik nog wel ff doorgaan.................................
bert964c4 schreef:Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :scratch: :roll:
Waar gat dit toch in hemelsnaam over :?: :wink:

Je hoeft echt niet alles te lezen en overal op te reageren hoor :!: :roll:

Re: website

02 jun 2006 23:17

LuKe schreef:slippertje moet af en toe kunnen :D :D :D :lol:

een slippertje in een Marea Weekend? Met de bank plat kom je een heel end (raam iets open houden voorkomt beslagen ramen en met koude dagen lijkt het of de vrouw het fijn vind)

02 jun 2006 23:24

EriC4C schreef:Je hoeft echt niet alles te lezen en overal op te reageren hoor :!: :roll:

OK dan hou ik er mee op........... :wink:

02 jun 2006 23:26

Geintje Eric hoor :lol: :lol:

03 jun 2006 0:27

bert964c4 schreef:Geintje Eric hoor :lol: :lol:

wat, dat je er mee ophoudt?

Kan mij niet voorstellen
Plaats een reactie