03 jun 2006 15:02
03 jun 2006 17:36
03 jun 2006 20:02
03 jun 2006 20:36
03 jun 2006 21:58
Paul van Engelen schreef:Nu begrijp ik dat er op dit leuke forum uitsluitend mensen schrijven die ALTIJD STIPT reageren op binnenkomende emails![]()
.....
03 jun 2006 21:58
Paul van Engelen schreef:Heb OOK slechte ervaringen met emails die niet beantwoord worden..................
maar dan aan bedrijven in het algemeen![]()
Of KAN het zijn dat het makkelijk zeuren is op het gedrag van anderen, terwijl je zelf ook niet altijd een lichtend voorbeeld bent![]()
03 jun 2006 23:21
04 jun 2006 0:41
Teun schreef:Wederom valt het me op dat er vrij overspannen wordt gereageerd als er kritiek geuit wordt op autohandelaren. Zie bijvoorbeeld het abrupt afgesloten topic over Wolbert, belachelijk gewoon
paSCal schreef:@Teun: Op zich heb je gelijk dat enige negatieve ervaringen hier op zich geventileerd moeten kunnen worden, echter is het nogal lastig om te zien of de negatieve ervaringen ook objectief zijn.
Als je dat soort mensen op een forum hun gang laat gaan, is een dergelijke winkel 'ten dode opgeschreven', want over het algemeen klagen mensen meer dan dat ze positieve dingen zeggen. Raar maar waar
04 jun 2006 0:47
04 jun 2006 0:55
04 jun 2006 6:54
04 jun 2006 9:25
Jurgen schreef:...maar je bent altijd verantwoording verschuldigd mijn inziens...duidelijkheid waarom, zorgt voor een betere verstandshouding.
04 jun 2006 11:10
paSCal schreef:
Dusse: sportwagon, bel nog eens met die mensen, vraag hun wat de policy is ivm. het verstrekken van die facturen, en accepteer het antwoord. Toch?
04 jun 2006 14:12
Jurgen schreef:Teun schreef:Wederom valt het me op dat er vrij overspannen wordt gereageerd als er kritiek geuit wordt op autohandelaren. Zie bijvoorbeeld het abrupt afgesloten topic over Wolbert, belachelijk gewoonpaSCal schreef:@Teun: Op zich heb je gelijk dat enige negatieve ervaringen hier op zich geventileerd moeten kunnen worden, echter is het nogal lastig om te zien of de negatieve ervaringen ook objectief zijn.
Als je dat soort mensen op een forum hun gang laat gaan, is een dergelijke winkel 'ten dode opgeschreven', want over het algemeen klagen mensen meer dan dat ze positieve dingen zeggen. Raar maar waar
Teun , vind dit niet correct van jou...ik heb jou uitgebreid geïnformeerd over mijn reden waarom ik het Wolbert-draadje op slot gegooid heb (zie o.m. Pascal's reactie) en begreep dat je begrip op kon brengen voor mijn redenen...dus geen sneer geven nu...
Voor de anderen ; ik ken Wolbert niet , en zou hij idd een rekening getoond hebben van een reparatie die in zijn geheel niet uitgevoerd is kwam ik er nooit meer terug , geen excuus voor m.i. , maar...de klacht verliest behoorlijk aan power doordat diegene onder 3!! namen oorlog voert , jammer.
Na 5 pagina's heeft iedereen uitgebreidt zijn woordje kunnen doen , maar omdat enig bewijs (bv een AKK'tje van een ander bedrijf) ontbrak , én omdat zulke negatieve dingen toch (al dan niet terecht) blijven hangen bij mensen , en de herhalingen van zetten begonnen, heb ik toen het draadje gesloten.
Was gewoon mijn mening , bovendien is de "waarschuwing" naar andere bedrijven duidelijk afgegeven.
Vond hier niets belachelijks aan , dacht het netjes gedaan te hebben...
Over het huidige draadje ; tuurlijk is dit kleine incident makkelijk op te lossen met een telefoontje , maar moet 'm helemaal gelijk geven dat er op z'n minst een reactie af kan...desnoods een negatieve , met een kleine verklaring...maar wél een reactie.Jurgen
04 jun 2006 15:57
horn schreef:HALLO, HET IS HIER GEEN DEMOCRATIE!
04 jun 2006 18:42
04 jun 2006 18:58
Teun schreef:Nogmaals, het gaat er mij niet om over wie of wat er wordt gediscussieerd. (ik heb niets met Wolbert of Pon en zeker ook niet met Theo jansen omdat mijn auto daar vandaan komt) Het gaat er mij om dat je niet moet ingrijpen als er niets verkeerds gebeurt.
Jurgen, ik beloof je dat ik dit onderwerp nu laat rusten![]()
Correct
04 jun 2006 19:16
04 jun 2006 19:24
Jurgen schreef:Dit is mijn insteek , daar zullen jullie het mee moeten doen ...die verandert nl niet!
05 jun 2006 11:13
05 jun 2006 12:53
06 jun 2006 15:46
06 jun 2006 16:04
sportwagon schreef:.....
Helaas krijg ik van Pon - ook na diverse 'aanmaningen' - geen enkele reactie. Vind ik echt gewoon ontzettend slecht. Ook al vanuit hun perspectief: de 993 is mijn eerste Porsche, maar waarschijnlijk niet de laatste. Ik weet iig al waar ik mijn eerste nieuwe Porsche NIET koop: bij Pon! Heb het gevoel dat men daar gewoon vind dat ik een oude bak heb die geen aandacht van ze behoeft.
Wat zijn jullie ervaringen?
06 jun 2006 16:10
U bedrijf is gescreend, en het ziet er goed uit, u moet enkel nog wat werken aan het beantwoorden van uw mails.![]()
![]()
06 jun 2006 21:35
sportwagon schreef:Ben er vandaag nog een keer achteraangegaan. Pon kan deze gegevens ivm wet op de privacy niet verstrekken. Iig een antwoord.