Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Nardi stuur te koop

07 jun 2006 11:53

En het stuur is inmiddels dus weer te koop!

Ik heb de auto ingeruild zonder dit stuur en aangezien de auto die ik terug gekocht heb een Airbag stuur heeft, kan ik er misschien iemand anders blij mee maken!

Afbeelding Afbeelding

Het stuur is overigens ook nog enkele dagen te koop INCLUSIEF 911... :wink:

In beide gevallen bij verkoop een donatie in de forumkas :!:

07 jun 2006 16:10

http://www.porscheforum.nl/album_thumbn ... c_id=12701

Ben wel tevreden, maar jou stuurtje vindt ik toch mooier :!:

07 jun 2006 16:56

vind jij dat nardi stuur echt mooier dan jouw rs stuur? :shock: :?

07 jun 2006 18:14

Ja :wink:

07 jun 2006 20:25

Hij zegt natuurlijk gelijk ja, met de gedachte van misschien koopt hij hem wel :D
Het RS-stuur heeft een aluminium ring, dat vinden vele mensen niet mooi! Maar omdat het gehele interieur zwart is vond ik hier en daar een kleine
opfleuring met aluminium(look) wel op zijn plaats. Het breekt een beetje.
Heb ook een alu ring rond het contactslot besteld.

07 jun 2006 20:41

ik vond dat rs stuur in mijn 964 echt een briljante modificatie. veel mooier (zelden een mooier Porsche stuur gezien) en lag heerlijk in de hand.

Ieder zijn meuk.... :wink:

07 jun 2006 20:43

Ik heb destijds in mijn 964 ook het RS stuur gehad en ik moet je zeggen dat ik hem net zo mooi vind.

Dit Nardi stuur kwam op mijn pad en ik vind het vooral mooi omdat je het verder nooit ziet.

08 jun 2006 21:09

Het stuur was verkocht.... :D

:shock: Maar toen bleek dat het niet in een 964 zou passen omdat de vertanding anders blijkt te zijn dan van een 3.2.
Dit betekent dus dat het stuur alleen geschikt is voor de 3.2 of eerder... :oops:

Wanneer het toch in een 964 gemonteerd zou moeten worden, dient er dan een nieuwe naaf aangeschaft te worden?

08 jun 2006 23:37

yep.
Plaats een reactie