Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

07 jun 2006 15:37

De afschrijving heb ik binnen, dus geld is onderweg!

07 jun 2006 22:07

Jan A. (964 C4) schreef:Marco,

Ik was ff bezig met de ROPA run, maar heb je net een PB gestuurd.

Bestuurde je de volgauto? :wink:

07 jun 2006 23:17

D-Dreamer schreef:
Jan A. (964 C4) schreef:Marco,

Ik was ff bezig met de ROPA run, maar heb je net een PB gestuurd.

Bestuurde je de volgauto? :wink:

Nee hoor 240 km op de fiets :? :D

08 jun 2006 16:45

Jan A. (964 C4) schreef:Nee hoor 240 km op de fiets :? :D

is best hard :D

08 jun 2006 21:02

achter de andere auto's aan, en maar bellen om in te halen :lol:

groeten joost

09 jun 2006 14:08

Hoe staat het ermee eigenlijk???

:D zijn aardig opgevuld namelijk...... :wink:

09 jun 2006 14:29

op dit ogenblik zijn er nog 13 betalingen nog niet betaald of onderweg.

Begin volgende week krijg ik een proefje van het borduren, als alle gelden op dat moment ook binnenzijn, kan de produktie beginnen.

Het eind is in zicht!

11 jun 2006 15:35

Mijn centjes zijn al geruime tijd geleden van de bank afgeschreven; weet jij intussen al hoe ver het al staat....?

11 jun 2006 16:23

elfer964 schreef:Mijn centjes zijn al geruime tijd geleden van de bank afgeschreven; weet jij intussen al hoe ver het al staat....?

.... geen idee :arrow: kreeg wel een kaartje van Marco :twisted: :wink:

11 jun 2006 22:12

Marc' Oh Oh... schreef:op dit ogenblik zijn er nog 13 betalingen nog niet betaald of onderweg.

Begin volgende week krijg ik een proefje van het borduren, als alle gelden op dat moment ook binnenzijn, kan de produktie beginnen.

Het eind is in zicht!

Dus wanneer ik het goed begrijp, gaan we nu met z'n allen wachten op de mensen die nog niet betaald hebben....

Hoop dat dit dan een aanmoediging tot betalen is anders zullen we toch deze mensener op af moeten sturen...

11 jun 2006 22:18

HenkC2C schreef:Hoop dat dit dan een aanmoediging tot betalen is anders zullen we toch deze mensener op af moeten sturen...

Zo te zien vinden ze het een lachertje :wink:

11 jun 2006 22:28

Inderdaad, daar draaien ze hun hand niet voor om :wink:

11 jun 2006 22:41

Zoals eerder gemeld heb ik ook nog niet betaald daar ik nog geen rekening en gegevens gekregen heb (zie eerder in dit draadje) :? :cry:

12 jun 2006 15:46

911-lover schreef:Zoals eerder gemeld heb ik ook nog niet betaald daar ik nog geen rekening en gegevens gekregen heb (zie eerder in dit draadje) :? :cry:

Zie PB, hierin staan (nogmaals) de gegevens. (had eerder gegevens naar het info mail-adres gestuurd)

12 jun 2006 15:58

Voor de 12 :shock: mensen die nog niet betaald hebben...

Betaluhhhhhh :!: :!: :!:

Anders komt er straks een extra aantekening op de kleding :lol:

12 jun 2006 16:10

Heb het ontvangen via PB.
Uitleg is teruggestuurd.
Betaling volgt :wink:
Kan het niet afgeleverd worden bij één of andere uitstap :?:
21€ verzend vind ik toch een hele smak geld voor 2 T-Shirts en 1 cap te versturen . :shock:

12 jun 2006 16:12

evt de vet cool dag, of als dat makkelijk is: bij een forum lid aan de grens bij België af laten leveren en daar afleveren.

Overigens: 21 euro is voor de volledige bestelling België.

12 jun 2006 16:18

@911 lover:

Je kunt het met mijn paket laten afkomen, kost het verzenden totaal (voor ons beide) maar 6 euro :!: dus 3 € pp. lekker op z'n hollands delen die hap........... :!: :D :D

En brengen van mijn kant, of ophalen van jou kant is weer een leuk tripje. :D

Ik lees het wel
Laatst bijgewerkt door Boxy&Boraman op 12 jun 2006 16:22, in totaal 1 keer bewerkt.

12 jun 2006 16:22

Prima plan :thumleft:
Ik rij liever dat geld op dan aan een pakjesdienst te geven (waarvoor ze hier in binnenland maximaal 2.30€ voor aanrekenen en naar het buitenland maximaal 7.90€)

12 jun 2006 16:25

Marc' Oh Oh... schreef:Overigens: 21 euro is voor de volledige bestelling België.

Dat is iets anders :roll: :wink:
Weten de andere Belgen dit ook.
Ik weet dat het voorstel geopperd was alles hier te laten leveren , maar verder had ik er niets meer van gehoord.
Dan kunnen we idd de verzendkosten delen want hun is dan niets aangerekend voor het transport.

12 jun 2006 16:35

:roll: Yep Koen de andere Belgen weten dat ook en uiteraard wordt er in de kosten meebetaald ; das spreekt voor zich :wink: :!:
Overigens kan dat nu al indien nodig :!:
Laat maar iets weten :D

12 jun 2006 16:42

Moeilijk , ik weet niet wat er allemaal gestuurd wordt.
Als alles hier is (met de namen van de bestellers erbij vermoed ik) delen we gewoon de verzendkosten door het aantal bestellers :wink:
Dan stuur ik een PB-tje aan de desbetreffende personen dat het hier ligt en kunnen we iets afspreken.

12 jun 2006 16:48

jammer :cry: :D

Geen ritje richting Hechtel. :D :D

12 jun 2006 16:49

Hij mag steeds het pakket naar jullie sturen hoor.
Dan heb je toch een reden om te komen , of spreken we ergens halverwege af.
Dan heb ik ook weer een reden voor een ritje :wink:

12 jun 2006 16:55

Als het een hele doos is, weet ik niet of het verzenden naar NL IPV BE zich dan nog "loont".

Laat marc het maar beslissen, ik lees het wel.
Gesloten onderwerp