19 jun 2006 21:00
Nou ik ga voor een lange rit nooit zomaar op pad en ik had wel mijn banden opties nagekeken en de wielmoeren voor alle zekerheid nog even nagetrokken. Maar ik dacht dat het leeglopen aan het ventiel lag.Je denkt gewoon niet aan een schade in de band tegen de velgrand aan (ik niet tenminstePaul van Engelen schreef:Wel fair dat je onderaan ook nog wijst op je eigen 'slordigheid'
De meesten laten dat achterwege.
19 jun 2006 21:05
ppp 356 schreef:F@RGO schreef:ppp 356 schreef:Geen prettige ervaring, maar ik vind die rode velg wel wat hebben onder je wagen.
Ik dacht dat u alleen maar zwart graag zag, en blauw.....![]()
![]()
@ Erwin, wel beu voor u maar gelukkig niet net in een bochtje....
Groeten fargo
Ik meen dat dus echt, wel een ander type velg, maar vind het rode zeker niet mis bij die kleur.
19 jun 2006 21:12
19 jun 2006 21:15
Flyer.. schreef:
vind je deze dan ook onwaarschijnlijk gaaf (zoals ik)![]()
19 jun 2006 21:18
Rob Herfst schreef::shock: Gelukkig allemaal goed afgelopen, Baldie Bear!![]()
Die winterbanden leg ik er zelf wel om!
19 jun 2006 21:47
19 jun 2006 21:49
19 jun 2006 22:00
19 jun 2006 22:25
2000 gtv schreef:...Maar ik dacht dat het leeglopen aan het ventiel lag.
19 jun 2006 23:06
19 jun 2006 23:11
thijzer schreef:Als ze je afschepen, dan vind ik dat de naam genoemd mag worden. Aan de schandpaal die handel, opknopen aan de hoogste paal!
19 jun 2006 23:14
20 jun 2006 0:22
Meneer aard schreef:Maar het is toch niet te geloven dat je extra je auto moet gaan inspecteren voordat je een dikke rit gaat maken? Door mensen die half je banden erop leggen?
Of zie ik het verkeerd? Je kan toch op z`n minst vertrouwen (althans weinig vertrouwen nu meer) dat die mensen hun vak verstaan en niet op de hobby bob afdeling werken en die banden erop leggen zonder kennis?
20 jun 2006 0:35
Roi schreef:Meneer aard schreef:Maar het is toch niet te geloven dat je extra je auto moet gaan inspecteren voordat je een dikke rit gaat maken? Door mensen die half je banden erop leggen?
Of zie ik het verkeerd? Je kan toch op z`n minst vertrouwen (althans weinig vertrouwen nu meer) dat die mensen hun vak verstaan en niet op de hobby bob afdeling werken en die banden erop leggen zonder kennis?
Niet met je eens...als ik de P in Germany effe goed op z'n start wil trappen controleer ik 1 of 2 dag(en) te voren de bandenspanning en check dit op de dag zelve voor de rit.
Dit heeft mij mogelijk al eens behoed voor iets dergelijks, zij het niet met de P. Zouden naar F1 GP Hongarije rijden -met 4 man- in mijn GTI in 2001, bandenspanning linksachter bleef niet op peil. Dag voor vertrek laten controleren en toen bleek er een plaatschroef in te zitten...je zag het niet. We reden toen 's nachts af en toe ook tegen de 200 km/h aan...
Met de P bouw ik het rustig op, eerst een tijdje 200 km/h en rustig naar de 250 als de gelegenheid zich voordoet. Niet te lang en continu goed luisteren of er niet een "nieuw/vreemd" geluid op komt zetten, zo ja dan gaat de "gang"er uit..... maar ja 180 km/h op de Autobahn is soms "go with the flow"......
Dit is het minste wat je kunt doen in mijn ogen ,neemt niet weg dat wat 2000gtv heeft meegemaaktje altijd kan overkomen door voorwerpen op of in de weg of in je band die je niet waarneemt......voorzichtigheid blijft geboden.
mvgr. Roi
20 jun 2006 0:43
20 jun 2006 0:49
horn schreef:Als 'leek' moet je toch het vertrouwen in de handen van vakmensen leggen. En dat doe ik dan ook - sucker! Maar het is niet anders.
20 jun 2006 7:07
Olaf schreef:Nou koop ik m'n meubeltjes toch echt zelf![]()
20 jun 2006 8:45
horn schreef:Olaf schreef:Nou koop ik m'n meubeltjes toch echt zelf![]()
Maar dan niet komen huilen als je last van je rug krijgt of als je one-night-stands roepen dat je inrichting vreselijk is, hè?!![]()
20 jun 2006 9:24
marknineoneone schreef:horn schreef:Maar dan niet komen huilen als je last van je rug krijgt of als je one-night-stands roepen dat je inrichting vreselijk is, hè?!![]()
Die ziet ie toch nooit meer terug
20 jun 2006 9:34
Rob Herfst schreef:marknineoneone schreef:horn schreef:Maar dan niet komen huilen als je last van je rug krijgt of als je one-night-stands roepen dat je inrichting vreselijk is, hè?!![]()
Die ziet ie toch nooit meer terug
Duidelijk een reactie van een ervaringsdeskundige!
20 jun 2006 9:35
20 jun 2006 9:39
Olaf schreef:horn schreef:Als 'leek' moet je toch het vertrouwen in de handen van vakmensen leggen. En dat doe ik dan ook - sucker! Maar het is niet anders.
Nou koop ik m'n meubeltjes toch echt zelf![]()
20 jun 2006 9:52
20 jun 2006 9:55
20 jun 2006 12:20