Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

25 jun 2006 17:04

Rob Herfst schreef:Weer een schitterende impressie van mevrouw de Bont!
Al leek het wel of wij het hele weekend alleen maar :drive:

Maar volgens mij waren er ook een behoorlijk aantal flink :drunken: he Ruud????? :wink:

Dit is wel een impressie Rob :idea:

Voor de leden komt er nog een interne versie die ook al het andere vermaak vertoond, het relaxen na het werken :drive: zeg maar :idea: :roll: :lol:
:drunken: Ruud en vele anderen :!: :wink:

Maar dat moeten we wel binnen de club houden vinden wij. Men zal tenslotte eens een verkeerde indruk krijgen :P :P , van de NPC :mrgreen: :cheesy:

25 jun 2006 19:00

Ik weet absoluut niet waar jullie het over hebben. :roll: :mrgreen: Als aspirant lid heb ik getracht me zo netjes mogelijk te gedragen.

Een aantal "zittende" leden daarentegen :cyclops: :drunken: En dan hebben we het nog niet over hun rijgedrag. :twisted: :lol:
Laatst bijgewerkt door ruud964 op 25 jun 2006 20:37, in totaal 1 keer bewerkt.

25 jun 2006 20:36

Rob Herfst schreef:En dan te bedenken, dat wij in oktober alweer moeten :( :cry:

Gut zou je nou wel gaan? Je wordt ook een dagje ouder :twisted: ,wordt misschien wel een beetje te veel voor je.

Ruud (het aspirantje die staat te dringen) :twisted:

25 jun 2006 20:58

ruud964 schreef: Gut zou je nou wel gaan? Je wordt ook een dagje ouder :twisted: ,wordt misschien wel een beetje te veel voor je.
Ruud (het aspirantje die staat te dringen) :twisted:

Tsja, wij hebben het best zwaar!!! :wink:

Als wij af zouden zeggen voor Engeland dat ben jij 1 van de eersten die het zal horen!
Maar als je een beetje kan rekenen...........
Reken er dan vooral niet op! :mrgreen: :wink:

ruud964 schreef:Ik weet absoluut niet waar jullie het over hebben. :roll: :mrgreen: Als aspirant lid heb ik getracht me zo netjes mogelijk te gedragen.

Jajajaja, waarom liep Linda zich dan de hele tijd te verontschuldigen: "dit doet ie thuis nooooiiiitttttt!" :mrgreen:

geintjeRUUDgeintje!!

07 jul 2006 18:06

paSCal schreef:Onderweg? Hij staat er al een tijdje hoor :cheesy:

Op www.porscheforum.org/movies/ kun je hem downloaden!

Ha Pascal

ik krijg het flimpje niet aan de gang tijdens het opstarten is er een foutmelding, de muziek is wel te horen

Jos :?: :idea:
Plaats een reactie