Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

18 jun 2006 23:09

Jaco schreef:Hebben jullie ook al eens de hoogte links en rechts met elkaar vergeleken? Ben benieuwd ............... 8)

Bij mij was links-rechts gelijk, alleen achter 1 cm hoger dan voor. Nu overal 63,5 cm.

18 jun 2006 23:15

Jaco schreef:Hebben jullie ook al eens de hoogte links en rechts met elkaar vergeleken? Ben benieuwd ............... 8)

Schrikbarend :shock: :wink:

Re: 993 is verlaagd !

19 jun 2006 15:12

Harley schreef:Voor: Afbeelding Na: Afbeelding

Net als bij die woon-metamorfose-programma's :roll:
..... waarbij ze ook altijd de situatie vóór weergeven bij ongezellig daglicht en de situatie ná bij sfeervol (kaars)licht. Nèt niet helemaal vergelijkbaar dus. ;) :lol:

Zeker mooier hoor :thumright: maar ook lastiger en dus kies ik toch nog altijd voor "functie boven vorm". :wink:

19 jun 2006 21:17

Toch ook maar even gemeten. volgens mij achter 63,8 cm. Hoe zit dat bij de overige 996-jes??

19 jun 2006 21:28

Harley schreef:
Olaf schreef:Wie, wat waar en hoe willen we natuurlijk weten - uitgelijnd en gewogen :?:

Wie: Visser
Waar: Hilversum
Uitgelijnd: Ja
Uitgewogen: Nee. Ik rij er eerst eens ff mee, als het toch nodig blijkt kan het alsnog.
Ben benieuwd hoe je het rijden nu vindt.Staat iig mooi he :wink:

19 jun 2006 21:45

Een heel stuk mooier Harley,

Nu alleen hopen dat het ook nog een beetje rijd
tussen de drempels door.

19 jun 2006 22:27

2000 gtv schreef:Ben benieuwd hoe je het rijden nu vindt.Staat iig mooi he :wink:

Ik ook.:) Tot nu toe alleen 2x de garage uit en in geweest :( Ik heb de betonnen garagevloer opnieuw geschilderd en verder alleen op de motor gezeten met dat mooie weer van de laatste dagen :D

19 jun 2006 23:26

mooie upgrade :!:

20 jun 2006 17:10

Ziet er goed uit, Harley!!

(ik heb inderdaad met dit weer ook meer op de harley gezeten dan in de porsche.....)

20 jun 2006 18:47

Misschien een volkomen irrelevante vraag.........................,rijdt dit nu ook beter?

20 jun 2006 18:51

Zou wel beter moeten ´plakken´ op hoge snelheid en in bochten. Lever natuurlijk wel wat comfort in. Moet het nog proberen :?

30 jun 2006 15:58

Geprobeerd hoor. Zoals bekend ligt een C4 al als op rails, maar met verlaging voelt het nog strakker/zekerder aan... voorheen hard door de bocht, nu is belachelijk hard ook geen probleem meer 8)

De grens ligt nu veel verder dan wat ik durf... uitwegen lijkt me niet nodig.

30 jun 2006 17:30

Harley schreef:De grens ligt nu veel verder dan wat ik durf...

Watje :wink:

30 jun 2006 20:10

Harley schreef:Geprobeerd hoor. Zoals bekend ligt een C4 al als op rails, maar met verlaging voelt het nog strakker/zekerder aan... voorheen hard door de bocht, nu is belachelijk hard ook geen probleem meer 8)

De grens ligt nu veel verder dan wat ik durf... uitwegen lijkt me niet nodig.
En nu nog de Bilstein's en je bent er.bijna :wink:

01 jul 2006 0:24

Jurgen schreef:
Harley schreef:De grens ligt nu veel verder dan wat ik durf...

Watje :wink:

In de (mot)regen rijd je ook al niet ... :mrgreen:

01 jul 2006 9:28

En bedankt Jurgen en adu voor deze zinvolle bijdragen aan dit draadje... :evil: :wink:

Laat mij maar lekker op een oude-van-dagen tempo met goed weer rondrijden. Met mijn verlaagde onderstel.

@2000 gtv - Over die Bilsteins denk ik na. Of H&R's...

01 jul 2006 10:26

Harley schreef:En bedankt Jurgen en adu voor deze zinvolle bijdragen aan dit draadje... :evil: :wink:

Elke keer als ik inlog op dit "993 is verlaagd!" draadje hoop ik een post van Harley te vinden met daarin "in prijs!"... :cheesy:

01 jul 2006 11:52

Harley schreef:En bedankt Jurgen en adu voor deze zinvolle bijdragen aan dit draadje... :evil: :wink:

Superman , Arno en ik zijn echt de beroerdste niet... :twisted: :mrgreen:

Edit EriC4C ;)
Plaats een reactie