Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

01 jul 2006 9:21

Olaf, ingeschreven en betaald. :bounce:

01 jul 2006 9:23

Je krijgt door je experience-inschrijving zowiezo een uur vrij rijden in de namiddag. Maar je bent niet verplicht om dat uur diezelfde dag op te rijden. Dat mag je ook op een andere datum (uiteraard met Eran) komen doen.

01 jul 2006 12:36

:@: Harley & Roel 964 C2 :arrow: :thumleft:

01 jul 2006 22:37

Olaf schreef::@: Harley & Roel 964 C2 :arrow: :thumleft:

Kom op Ollie: updaten die handel :!:
:wink:

02 jul 2006 6:47

ErikE schreef:Kom op Ollie: updaten die handel :!:
:wink:

Done :!: :wink:

02 jul 2006 9:35

Heeft het Team Permanentelach nog NIET betaald :?: :roll: :o

02 jul 2006 11:56

Paul van Engelen schreef:Heeft het Team Permanentelach nog NIET betaald :?: :roll: :o

Inderdaad :!:

..... nu kan ik wel vanaf hier internetten - maar helaas niet internetbankieren :wink:

02 jul 2006 17:05

Olaf schreef:
Paul van Engelen schreef:Heeft het Team Permanentelach nog NIET betaald :?: :roll: :o

Inderdaad :!:

..... nu kan ik wel vanaf hier internetten - maar helaas niet internetbankieren :wink:

Oh, ben jij d'r zo een die de formuliertjes nog bij de bank op de hoek in de bus stopt :wink:
Ik kan je wel de namen geven een paar banken waarbij je over de hele wereld kunt betalen met behulp van ....... heette dat niet een pin-code of een tan-code of zo???

03 jul 2006 2:06

Roel 964 C2 schreef:Ik kan je wel de namen geven een paar banken waarbij je over de hele wereld kunt betalen met behulp van ....... een tan-code of zo???

Wel Internet maar geen GSM bereik :twisted: :wink:

04 jul 2006 14:32

Moet me helaas voorlopig afmelden! :evil: :evil:
Zit dan voor mijn werk in het buitenland.
Kan zijn dat dit qua datum veranderd maar dat weet ik pas een week van te voren.
Sorry guys.... :( :cry:

04 jul 2006 14:52

marknineoneone schreef:Moet me helaas voorlopig afmelden! :evil: :evil:

Had je je uberhaupt al aangemeld :?: :wink:

MNES :arrow: Zou jammer zijn ..... maar (be)ken-de situatie :roll:

04 jul 2006 21:44

marknineoneone schreef:Moet me helaas voorlopig afmelden! :evil: :evil:
Zit dan voor mijn werk in het buitenland.
Kan zijn dat dit qua datum veranderd maar dat weet ik pas een week van te voren.
Sorry guys.... :( :cry:

Lekker gezellig :(

04 jul 2006 21:58

Niet getreurd, er zijn nog wel andere gezellige types aanwezig hoor :D :wink:

04 jul 2006 22:03

Zeker!

Wordt er nog een hotelletje gepakt in de buurt van Zolder, de avond voor onze race experience??

Heren, Belgen heeft u nog een aantal goede suggesties????

Waar het Afbeelding rijkelijk stroomt? :mrgreen:

04 jul 2006 22:14

Oh jee :oops: :roll: :shock:

04 jul 2006 23:40

Rob Herfst schreef:Wordt er nog een hotelletje gepakt in de buurt van Zolder, de avond voor onze race experience??

Gezien de aanvangst-tijd lijkt me dit wel noodzakelijk :idea:

Zat de voorgaande keren bijna altijd in het Savarin Hotel :arrow:

[url=http://www.heusden-zolder.be/Overnachtingen/2706/default.aspx?id=3594&pg=4762]Sint-Jobstraat 77
3550 Heusden-Zolder
(+32) (0)11/25 23 50
(+32) (0)11/25 34 36
info@hotel-savarin.be[/url]

Verder heb je nog:

Hostellerie De Kluis
Hostellerie De Soete Wey
Hotel Chicane
Hotel De Pits

Kan me alleen niet zo snel voor de geest halen in welk hotel we tijdens de 24 van Zolder hebben gezeten :roll:

04 jul 2006 23:45

Rob Herfst schreef:Zeker!
Wordt er nog een hotelletje gepakt in de buurt van Zolder, de avond voor onze race experience??
Heren, Belgen heeft u nog een aantal goede suggesties????
Waar het Afbeelding rijkelijk stroomt? :mrgreen:

Italië door.... g*d zij dank!
Mischa en ik hebben ook al min of meer besloten om "the night before the day after" naar Zolder te gaan.
Kan niet helemaal voor Mischa spreken, maar we sluiten ons denk ik graag aan bij de kenners.... als de P's maar veilig staan!

04 jul 2006 23:52

ErikE schreef:.... als de P's maar veilig staan!

Bij Savarin staan ze aan de achterzijde - bij De Kluis staan ze zichtbaar vanaf de weg ..... voor zover ik weet heeft geen van de door mij genoemde hotels een afgesloten terrein :roll:

Hotel waar we met de 24 uur van Zolder verbleven:

Parkhotel Hasselt * * *
Genkersteenweg 350
3500 Hasselt BELGIË
Tel:0032(0)11/21.16.52

Fax:0032(0)11/22.18.14
Email: parkhotel.hasselt@skynet.be of info@parkhotel-hasselt.be
Web: www.parkhotel-hasselt.be

Monica (volgens mij een van de houders van dit etablisement) is ook helemaal Porsche en Autogek .... er zou natuurlijk een lijstje van overnachters gemaakt kunnen worden en kijken of daar ook een 'dealtje' gemaakt kan worden :idea:

Auto's staan daar ook niet achter slot en grendel - maar ook hier is net als bij het Savarin een achterom die niet zichtbaar is van de openbare weg :idea:

05 jul 2006 10:15

Olaf schreef:.... er zou natuurlijk een lijstje van overnachters gemaakt kunnen worden en kijken of daar ook een 'dealtje' gemaakt kan worden :idea:

Olaf - Schrijf mij maar op dat lijstje, in principe een overnachting voor 2 personen.

05 jul 2006 10:57

Harley schreef:Olaf - Schrijf mij maar op dat lijstje, in principe een overnachting voor 2 personen.

Tweepersoonbed :?:

05 jul 2006 11:09

Maakt niet zoveel uit.

05 jul 2006 15:28

Olaf - Schrijf mij maar op dat lijstje, in principe een overnachting voor 2 personen.

Olaf schreef:Tweepersoonbed :?:

Maakt niet zoveel uit, daar heb ik het nog wel over met Harley! :lol: :wink:

Olaf schreef:jacuzzi :?:

Ja, graag! 8) :mrgreen:

Olaf schreef:rijkelijk gevulde minibar :?:

Olaf schreef:massage :?:

Olaf schreef:ontbijt :?:

05 jul 2006 15:34

Rob Herfst schreef:

:shock:

05 jul 2006 17:39

Rob Herfst schreef:Olaf - Schrijf mij maar op dat lijstje, in principe een overnachting voor 2 personen.

ROB: KAN JE MIJ ZO SNEL MOGELIJK BELLEN :!: KUNNEN WE EVEN PRATEN OVER DIE LEUKE DAG NAAR ZOLDER, DIE WE SAMEN ZOUDEN GAAN DOEN :cry: :cry: :cry:

05 jul 2006 17:53

Paul van Engelen schreef:
Rob Herfst schreef:Olaf - Schrijf mij maar op dat lijstje, in principe een overnachting voor 2 personen.

ROB: KAN JE MIJ ZO SNEL MOGELIJK BELLEN :!: KUNNEN WE EVEN PRATEN OVER DIE LEUKE DAG NAAR ZOLDER, DIE WE SAMEN ZOUDEN GAAN DOEN :cry: :cry: :cry:

Zal ik maar een zweepje meenemen dan?? :twisted:
Plaats een reactie