Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

10 jul 2006 15:30

Leuke vriendinnen heb jij!
AfbeeldingAfbeelding

10 jul 2006 15:31

Harley schreef:Dusss.... in het kader van de kostenbeheersing vind ik het niet zo'n probleem om een kamer te moeten delen, tenzij het met Rob is... geintje Rob

Dat gaat nog een heeeeeeeeel gezellig avondje worden :twisted: voorafgaand op de race experience! :x :evil: :wink:

10 jul 2006 15:34

Er is maar 1 echte vriendin...

Afbeelding

10 jul 2006 15:34

Zeg maar waar jullie het avondje ervoor willen doorbrengen.
Dan kom ik na de winkel ook nog even langs om wat van de gezelligheid te proeven.Op een kwartiertje ben ik daar :wink:

Wie geen logie zou vinden of op hotel wil (vanwege de meerkost) mag steeds hier logeren. Ik heb plaats zat

10 jul 2006 18:08

Harley schreef:Ik heb Ferdinand een mailtje gestuurd hoor. dwingeland. :wink: foto's.

Ok :arrow: dit is (tot dusver) het lijstje van deelnemers dat naar mijn weten in een gespreid bedje terecht wenst te komen (12 op 13 September) 8)

01. Harley
02. Maxfli
03. Rob Herfst
04. Paul van Engelen
05. ErikE
06. MS964
07. paSCal
08. Olaf
09.
10.
Laatst bijgewerkt door Olaf op 11 jul 2006 14:16, in totaal 1 keer bewerkt.

10 jul 2006 18:48

[DEL]
Laatst bijgewerkt door ErikE op 12 jul 2006 20:36, in totaal 1 keer bewerkt.

10 jul 2006 19:38

911-lover schreef:Zeg maar waar jullie het avondje ervoor willen doorbrengen.
Dan kom ik na de winkel ook nog even langs om wat van de gezelligheid te proeven.Op een kwartiertje ben ik daar :wink:

Ik zit op een 30 min van Zolder dus ik kom die avond ook wel wat meegenieten.

Wie geen logie zou vinden of op hotel wil (vanwege de meerkost) mag steeds hier logeren. Ik heb plaats zat

Jaja, op de mat voor de mand van de honden zeker... :lol: :lol: :lol:

10 jul 2006 20:37

Olaf: weet jij of het ter plaatse (Zolder circuit) makkelijk wielen wisselen is? Ik wil indien mogelijk m'n reserve cuppies-2 met 'circuitbandjes' graag om de achterwielen leggen tijdens de sessies.

(Krijg ik hier natuurlijk weer nozems die "fijntjes opmerken" waarom ik dat dan "ook niet met de voorwielen doe"...... Nou: omdat ik vóór geen goede wielmaat in reserve heb :cry: -- Zo, dat ben ik voor)

10 jul 2006 21:02

Mijn honden hebben hun eigen zetel (en geen mand) en hoeven niet op de mat te liggen als ze dat niet willen hoor :ass: :wink:

10 jul 2006 21:09

SHIT SHIT SHIT... Zolder is ècht gaaf, maarrrr.... :evil: :cry: :oops:

11 jul 2006 11:03

ErikE schreef:Olaf: weet jij of het ter plaatse (Zolder circuit) makkelijk wielen wisselen is? Ik wil indien mogelijk m'n reserve cuppies-2 met 'circuitbandjes' graag om de achterwielen leggen tijdens de sessies.

Niet zo een twee - drie :arrow: Ik bedoel - er is plek zat - maar zou dan wel een ketting meenemen waarmee je je wielen en krik ergens vast kunt zetten :idea:

MP944 schreef:SH!T SH!T SH!T... Zolder is ècht gaaf, maarrrr.... :evil: :cry: :oops:

Dezelfde krik als hierboven gebruiken :idea: :wink: ... je hebt tenslotte nog 10 weken :twisted:

En over een beschikbare plaats hoef je je niet druk te maken :arrow: we staan voorlopig (weer) op slechts negen deelnemers :? ....de vrijrijders daar gelaten

11 jul 2006 11:16

Olaf, ik denk dat Maxfli ook wel zal willen blijven overnachten, maar hij is nu op vakantie.

11 jul 2006 14:25

Harley schreef:Olaf, ik denk dat Maxfli ook wel zal willen blijven overnachten, maar hij is nu op vakantie.

Heb op voorhand hotelkamers gereserveerd in Hasselt - 20 minuutjes rijden vanaf het Circuit ..

Zo gauw de bevestiging binnen is - krijgen de overnachters het mailtje doorgestuurd 8)

Buiten 'onze' reservering om - zijn er op die datum nog maar 4 kamers beschikbaar :shock:

11 jul 2006 14:46

In welk hotel ga je in Hasselt ?
Er zijn daar wel meerdere.
Ook zijn er hotels kort in de buurt zoals bvb Intermotel in Lummen , Parkhotel in Lummen en een paar in Bolderberg.
Allen geen 5 minuten van het circuit

11 jul 2006 18:57

Mannen, count me in voor de hotelovernachting, en stuur me ff een pb indien ik vooraf wat moet betalen! Ben net terug van vakantie, en ga vrijdag weer! Joehoe...het leven is verrukkelijk.

Later!

11 jul 2006 19:16

911-lover schreef:Allen geen 5 minuten van het circuit

Dat weet ik :wink:

Had eerder in dit topic al een lijstje (link) met hotels in de buurt gepost ...

11 jul 2006 20:35

Maxfli schreef:Mannen, count me in voor de hotelovernachting, en stuur me ff een pb indien ik vooraf wat moet betalen! Ben net terug van vakantie, en ga vrijdag weer! Joehoe...het leven is verrukkelijk.
Later!

Harley die iets eerder schreef:Olaf, ik denk dat Maxfli ook wel zal willen blijven overnachten, maar hij is nu op vakantie.

Gelukkig goed gegokt :wink:

Prettige vakantie(s) Maxfli :!:

12 jul 2006 0:19

Harley schreef:Gelukkig goed gegokt :wink:

Je slaapt in ieder geval niet alleen :twisted: :wink:

12 jul 2006 10:58

Olaf schreef:Je slaapt in ieder geval niet alleen :twisted: :wink:

Ik heb de barakkenindeling gezien, sergeant :!: :salut:

12 jul 2006 12:28

Over de indeling wordt juist nog gediscussieerd! :mrgreen: :wink:

12 jul 2006 23:46

Rob Herfst schreef:Over de indeling wordt juist nog gediscussieerd! :mrgreen: :wink:

Je zou weleens helemaal gelijk kunnen hebben :shock: :wink:

.... vandaag weer een afvaller :(

24 jul 2006 21:40

Heb een nieuwe CURSUS deelnemer binnen gehaald :!:

Jan van Casteren van hetzelfde cluppie als jij sinds kort Olaf :lol: met behoorlijke circuitervaring, in een blauwe 993 Targa, wil dus ook meedoen aan de cursus en graag ook een hotelkamer de vorige avond.

Hij heeft zich (nog niet) aangemeld op het forum dus vandaar dat ik hem hier aanmeld.

Laat maar horen hier of per email; je weet me wel te vinden :P

25 jul 2006 0:48

Paul van Engelen schreef:Heb een nieuwe CURSUS deelnemer binnen gehaald :!:

Laat maar horen hier of per email; je weet me wel te vinden :P

Super :!: :!:

:@: Paul :arrow: Jan van Casteren dient zich gewoon zelf(standig) aan te melden en Ferdinand daarbij te CC'mailen - wat het hotel betreft zal ik nog even moeten informeren :roll:

25 jul 2006 9:03

He gezellig met Jan! :cheesy:

25 jul 2006 14:32

Nog anderhalve maand: heb er zin 'an!

Afbeelding

:ba:
Plaats een reactie