Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

12 jul 2006 23:39

De foto's van vrijdag en zondag:

Voor de foto's van vrijdag klik hier!!

Voor de foto's van zondag klik hier!!

13 jul 2006 0:29

Mooi hoor :!: Alleen een beetje weinig :wink:

13 jul 2006 7:56

Krijg ik het voor elkaar om de auto in de paddock te zetten. (incl. PorscheFroum sticker) Is er NIEMAND die 'm op de foto heeft gezet :shock:

Jullie moeten je schamen :!: :twisted: :shock: :wink:

13 jul 2006 8:05

Erick schreef:Krijg ik het voor elkaar om de auto in de paddock te zetten. (incl. PorscheFroum sticker) Is er NIEMAND die 'm op de foto heeft gezet :shock:

Erick,

Misschien helpt het om de volgende keer die sticker te vervangen door je meisje.... in spijkerbroek uiteraard. :wink: Komt je auto gegarandeerd in beeld. :wink:

Afbeelding

13 jul 2006 8:21

Erick schreef:Krijg ik het voor elkaar om de auto in de paddock te zetten. (incl. PorscheFroum sticker) Is er NIEMAND die 'm op de foto heeft gezet :shock:

:shock: was er ook een paddock?

Als je het voor elkaar had gekregen op de baan te rijden was je op de foto gegaan. :P Je moet je schamen dat je zo'n auto hebt en hem dan op een paddock stil laat staan. :!: :evil: :shock: :wink: :wink:

13 jul 2006 8:27

Moest om 13.15 al weer weg. :twisted:
Hopelijk kan ik er de volgende keer als rijder meedoen!

Ik heb van 13.00 tot 13.15 uur nog ff meegereden met Wietse in de DSP bolide. (ook daar heb je geen foto's van... Die je hebt zijn later gemaakt met Jan, broertje van Do993T, er bij in)

:wink:

Erik

13 jul 2006 13:11

Klaassie: Ik zie dat je genoeg foto's hebt genomen van de wagens waarin IK op zondag heb meegereden.
Was echt wel een belevenis hoor, heb zelfs een beetje mogen mee genieten van de onderlinge concurrentie tussen pa en zoon :D :lol:
Doe ze maar de hartelijke groeten van me als je ze weer tegenkomt haha!

13 jul 2006 13:41

Gemaakt door DeniS2 of Lein! :wink: , toen ze die zwerver uit je auto haalde! :mrgreen: :wink:

Afbeelding

13 jul 2006 13:51

...aan de schaduw te zien in de ruit was het DeniS2 :wink:
Plaats een reactie