19 jul 2006 14:42
19 jul 2006 19:11
Paul van Engelen schreef:Maar begrijp ik nu goed dat de oorzaak niet gevonden is Lydia![]()
In dat geval ben ik bang dat de kans helaas heel groot is dat....![]()
![]()
![]()
19 jul 2006 19:14
Olaf schreef:ER schreef:.. ontstaan tijdens de pogingen van de "transporter"????![]()
Als ik het goed begrepen heb is de Froggy van Lydia voorwaarts de 'transporter' opgetrokken.... een advies voor een ieder die ooit z'n 911 af moet laten slepen
probeer de P achterwaarts op de transporter te trekken/rijden
19 jul 2006 19:17
19 jul 2006 19:38
19 jul 2006 19:46
Lydia schreef:Nou, daar hadden wij ook al gedacht en naar gekeken. Maar: forget it. Dan gaat m'n hele voorspoiler er aan.
19 jul 2006 22:19
Lydia schreef: We reden door een bocht en ik gaf gas en toen hield hij in en begon te stotteren. Ik dacht nog: " lekker ding, je zit in de verkeerde versnelling de bocht te nemen. " Maar bij het gasgeven deed hij het weer! Op een gegeven moment moesten we stilstaan lang de weg om tegenliggers te laten passeren en toen merkte ik al: dit is niet goed. Hij sloeg af en kreeg hem niet meer aan.
Desalniettemin heb ik echt een topdag gehad!
20 jul 2006 9:38
outletvalve schreef:Blij dat de problemen zijn opgelost !
Lydia, die eerder nog schreef:Nee, de oorzaak is niet gevonden. En NEE, daar ben ik ook niet gerust op!
20 jul 2006 9:54
Lydia schreef: Om 21.30 uur smst Ronald dat hij nog een rondje ring-Alkmaar heeft gereden en dat "hij rijdt als een nieuwe!"
Vanavond ben ik er mee naar huis gereden, heb hem nog eens flink op z'n donder gegeven, maar hij blijft prima rijden. Mazzel dus. Geen mechanische storing. Maar ben er niet gerust op omdat ik niet weet wat dit heeft veroorzaakt.
20 jul 2006 12:05
20 jul 2006 12:33
jl964 schreef:Een klein beetje off topic. Maar hoe reset je je alarm? Moet je dan twintig keer op gas gaan staan en 20 keer remmen ofzo?
20 jul 2006 14:53
20 jul 2006 15:07
20 jul 2006 15:13
20 jul 2006 15:17
Harley schreef:Verklaart alleen niet alle foutcodes die blijkbaar ook werden geschreven...
20 jul 2006 19:03
outletvalve schreef:Blij dat de problemen zijn opgelost !Lydia schreef: We reden door een bocht en ik gaf gas en toen hield hij in en begon te stotteren. Ik dacht nog: " lekker ding, je zit in de verkeerde versnelling de bocht te nemen. " Maar bij het gasgeven deed hij het weer! Op een gegeven moment moesten we stilstaan lang de weg om tegenliggers te laten passeren en toen merkte ik al: dit is niet goed. Hij sloeg af en kreeg hem niet meer aan.
Desalniettemin heb ik echt een topdag gehad!
Wil je wel de volgende keer in de vrouwelijke vorm praten over je 911![]()
zo mooi zo'n elfje, zoiets kan alleen maar vrouwelijk zijn
20 jul 2006 19:06
20 jul 2006 19:07
20 jul 2006 19:09
20 jul 2006 19:42
20 jul 2006 20:03
Lydia schreef:Paul van Engelen schreef:Maar begrijp ik nu goed dat de oorzaak niet gevonden is Lydia![]()
In dat geval ben ik bang dat de kans helaas heel groot is dat....![]()
![]()
![]()
Nee, de oorzaak is niet gevonden. En NEE, daar ben ik ook niet gerust op! Toch ben ik wel blij dat het niet iets mechanisch is geweest. Aandrijfstang, kleppen of cilinders... Brrr, das nog erger. En kostbaarder!!! Omdat er allerlei storingen uitgelezen werden (zelfs van de airbag) stel ik mezelf maar een beetje gerust dat het door de warmte kwam. Ja, ik weet het: onzin dus. Heb ook wel vaker gehoord dat het wel eens met het alarm samen hangt...
20 jul 2006 20:30
20 jul 2006 21:14
Lydia schreef:Nou, nu ik er over nadenk...toen met de benzinepomp, toen stonden we in de hete zon in de file... Zou het dan toch extreme warmte kunnen zijn?
20 jul 2006 22:19
MichM3 schreef:wie weet...en aangezien jij onder je benzinetank nog een differentieeltje hebt zitten dat door het rijden er natuurlijk niet koeler op wordt, zou je best wel es kunnen te maken gehad hebben met zéér warme benzine => vapor lock verschijnselen...dat kan wel het draaien op 5 poten verklaren
20 jul 2006 22:36