26 jul 2006 16:20
WdePundert schreef:Wordt meestal zo gedaan:
26 jul 2006 16:23
chris.71 schreef:Nee kun je er niet opkomen, zal je effe helpen, de kofferbak natuurlijk.
26 jul 2006 16:38
chris.71 schreef:Tja soms worden er wel erg onzinnige redenen gezocht niet?
chris.71 schreef:Als ik alles van de auto's die bij mij voor in een dag langs rijden moet afhalen wat er af fabriek niet op hoort , kom ik loodsen te kort en heb ik de komende tien jaar geen tijd meer.
26 jul 2006 17:14
26 jul 2006 17:17
26 jul 2006 18:08
26 jul 2006 18:18
26 jul 2006 19:13
MichM3 schreef:. Ik kan me helemaal niet voorstellen dat een Honda Integra type R of S2000 uitstekend op gas draait en daarbij nog vermogenswinst geeft...
26 jul 2006 21:06
chris.71 schreef:Tip...ik begrijp het niet helemaal, wat is er treurig aan?
Ik kan benzine best betalen, alleen als het niet hoeft wil ik niet.
26 jul 2006 23:42
26 jul 2006 23:50
Paul van Engelen schreef:Wat een armoede: een echte sportwagen op gas![]()
![]()
![]()
27 jul 2006 11:26
Paul van Engelen schreef:chris.71 schreef:Tip...ik begrijp het niet helemaal, wat is er treurig aan?
Ik kan benzine best betalen, alleen als het niet hoeft wil ik niet.
Met nog meer genoegen zal ik de P. vanaf nu volgooien met dure Superbenzine![]()
Je kunt het vast wel betalenalleen het houd je wel bezig, toch
![]()
Koop gewoon een klein licht autotje met een klein motortje dat kost je nog minder.
Wat een armoede: een echte sportwagen op gas![]()
![]()
![]()
27 jul 2006 11:41
27 jul 2006 11:45
Valentijn schreef:Dit moet je niet willen een Porsche 911 op gas, koop dan een Opel Astra en gooi daar een Gasbom in.
Gas prima maar in een Porsche 911![]()
![]()
27 jul 2006 11:51
27 jul 2006 13:28
Valentijn schreef:Dit moet je niet willen een Porsche 911 op gas, koop dan een Opel Astra en gooi daar een Gasbom in.
27 jul 2006 17:17
27 jul 2006 17:22
Valentijn schreef:Weet je wel wat arrogantie betekend Horn?
Ik rij maar 3500 km pj dus al word de benzine 3 euri de liter .
ik zou een diesel motor in mijn porsche monteren dan is ie nog zuiniger.
En tegenwoordig heb je nog een flink koppel ook.
Maar natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij of zei met zn auto doet anders hadden we niet van deze leuke discussie
27 jul 2006 21:36
chris.71 schreef:Beste Paul, armoede is de arrogantie en kortzichtigheid, gecombineerd met de domheid om met minachting te reageren op mensen die gewoon opletten op wat ze ergens voor betalen en wat ze uitgeven, ongeacht of die mensen nu relatief veel of weinig middelen ter beschikking hebben.
27 jul 2006 23:04
chris.71 schreef:Hallo Roi,
wat jij omschrijft komt niet overeen met een goed ingeregelde LPI installatie.
De naam LPI wordt trouwens ook wel voor installaties gebruikt die niet vloeibaar inspuiten en daar heb je wel onder omstandigheden wat jij omschrijft. Dan is er wel verschil. Weet je zeker dat je een Vialle LPI installatie hebt?
Jouw conclussie voor die auto zal best kloppen.
Echter laat je maar van mij vertellen dat benzine niet fijner rijdt en ook niet soepeler met LPI. En als het moet kan ik het nog bewijzen ook.
27 jul 2006 23:38
MichM3 schreef:Al het bovenstaande overtuigen mij niet om een benzine motor om te bouwen naar LPG/LPI...en zeker geen sportmotor. Ik kan me helemaal niet voorstellen dat een Honda Integra type R of S2000 uitstekend op gas draait en daarbij nog vermogenswinst geeft...
28 jul 2006 10:49
28 jul 2006 10:58
WdePundert schreef:Vandaag stond in de krant dat er 40% meer auto's op LPG verkocht zijn. Voor het komende jaar wordt een toename van 50% verwacht. En daar zal echt wel een Porscheje tussen zitten.
28 jul 2006 10:59
28 jul 2006 11:05
2.2VTEC schreef:maar waarom zou dit voor een Type R / S2000 niet kunnen en voor een 911/964 (en blijkbaar ook M3!!) wel? Is dit te wijten aan de specifieke vermogens (120 PK/L voor de S2000) en/of aan de max. toerentallen (tot 9.000 voor de S2000)?