Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

01 aug 2006 17:29

:wink: zag je toen veel...die Ronal-velgen op Alfetta's en GT's.
12 jaar...poeh...want wat waren ze slecht in die begintijd van de trans-axle-bakken...

01 aug 2006 19:17

Jurgen schreef:Heeft redelijk wat weg van een Stradale...kan ik als ex-alfist niet nalaten te vermelden... :wink:

Helemaal waar. 't zijn bijna zusjes 8)

-edit, wat een luxe: kom je terug van de supermarkt, zie je dat je in eerste instantie niet goed gequote hebt, om vervolgens bij refresh te constateren dat één van de mods het al heeft aangepast. :cheers:-

01 aug 2006 20:39

Jort schreef:-edit, wat een luxe: kom je terug van de supermarkt, zie je dat je in eerste instantie niet goed gequote hebt, om vervolgens bij refresh te constateren dat één van de mods het al heeft aangepast. :cheers:-

:salut:

On topic @ Double G - idd dat stuur. die alu krans om het middengedeelte vind ik niet bij de rest van het interieur passen. Te kil. MHO.

01 aug 2006 20:51

Laat je er een stuurtje uit de Fiorano inzetten. Doen ze vast niet moeilijk over, nadat je je gezin en dierbare bezittingen hebt ondergebracht bij het Pandjeshuis :lol: :wink:

Afbeelding

01 aug 2006 22:01

ach wat, die passen toch niet in mijn nieuwe 612...
Oeps, het is een vierzitter...

Zie je het voor je; horn in zijn nieuwe 612 met 3 kinderstoeltjes achterin... :twisted: :shock: :lol:

01 aug 2006 22:54

horn schreef:ach wat, die passen toch niet in mijn nieuwe 612...
Oeps, het is een vierzitter...

Zie je het voor je; horn in zijn nieuwe 612 met 3 kinderstoeltjes achterin... :twisted: :shock: :lol:

Ja hoor zie ik wel voor me. Vervoer je de koters in ieder geval in stijl en rap tempo :wink:

01 aug 2006 23:03

De 612? Nàh...

Maar die 599 is imo toch wel heel aardig getroffen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

02 aug 2006 9:01

@ErikE: Dat is idd een prachtige wagen! MAar naar het schijnt niet zo 'kickgevend', doch de wagen een enzo motor heeft :roll:

02 aug 2006 10:16

Jurgen schreef::wink: zag je toen veel...die Ronal-velgen op Alfetta's en GT's.
12 jaar...poeh...want wat waren ze slecht in die begintijd van de trans-axle-bakken...

Zeker weten,waren onderhevig aan roest!
Voordat hij hem weg deed en de 944 kwam,zat er bijna geen roest op en was ie helemaal oke! :shock: :wink:
Binnen no-time had de nieuwe eigenaar hem verziekt :cry:
Plaats een reactie