Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: 2e Speedster gekocht Speedster 1958 Carrera GT

01 aug 2006 7:19

michael schreef:Maar ik hoop dat het gaat lukken, kunnen we eens een exclusieve speedstermeeting organiseren :wink: .

volgens mij maakt het daarvoor niet zoveel uit of het bij de rdw wel of niet lukt.
corn3l heeft er geloof ik nog eentje staan 8)

Afbeelding

01 aug 2006 9:07

Wat begin ik speedsters mooi auto's te vinden! :shock:

01 aug 2006 11:33

Heel gaaf! Congrats!!

01 aug 2006 15:49

Prachtwagen - ik zag haar toen ze net op ebay stond.....mooi dat ze naar Nederland is gekomen!! :thumright:

01 aug 2006 19:41

corn3l schreef:Basis is een 1971 Karman Ghia, volgens mij dus net als een keverbodemplaat.

Prachtige auto, maar om daar nou een orginele Karmann Ghia voor te gaan slopen. :shaking:

Maarten. -demerkonafhankelijkeliefhebber- :wink:

01 aug 2006 20:02

Van harte met de aanschaf van dit prachtexemplaar.
De 356's zijn en bljven prachtwagens

01 aug 2006 20:23

Hé Marcel,

Hele mooie speedster heb je daar gekocht! Hoelang gaat het duren voordat deze in Nederland is? En wat betreft het RDW: mocht je nou hele grote problemen krijgen met het op kenteken krijgen van de Carrera, dan zou je eens contact moeten opnemen met de jongens van Intermeccanica NL (Mart Boudestein of Misscha)

Zij brengen het chassis naar Engeland om daar een type-goedkeuring te krijgen. RDW kan dan niets anders dan hier in Nederland ook te accepteren.

Succes en veel plezier (ps. mocht het blok niets zijn dan wil ik het evt wel van je overnemen :lol:

02 aug 2006 13:58

Ik vind het er fantastisch uitzien !
Plaats een reactie