Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

31 jul 2006 20:35

:mrgreen: :bang: :wink:

01 aug 2006 2:58

Haha,nee die burgers waren juist perfekt & echte home-made burgers ipv Mc-Snack achtige o.i.d.
Wel een lap vlees ja en flinke hap bij elkaar ook! :king:

De zondvloed aan regen nadat we de auto's in de gezelligheidsdrukte van Hellevoet hadden neergezet hebben we overleeft,gelukkig hadden ze daar tissues en konden we erom lachen toch!
Targadakjes waren goed dicht van de porsche's op de P-Plaats :!:

01 aug 2006 7:50

Volgens mij moet ik de volgende keer nog verder mee rijden! Weer wat gemist geloof ik :(

Maar verder was het erg gezellig. Ik was blij dat ik zaterdagavond m'n auto nog had gepoest, waardoor de regen er geen vat op had!

01 aug 2006 8:12

Sunnyden1973 schreef:

De zondvloed aan regen nadat we de auto's in de gezelligheidsdrukte van Hellevoet hadden neergezet hebben we overleeft

Hoezo gezelligheidsdrukte. Brug was open. De brug was zo smal dat er maar 1 auto tegelijk door kon en iedereen die er zonder auto voor stond was verzopen van de regen :lol: Verder een gigaaantal voetgangers en fietsers die over die brug wilden.
Binnen no time stond alles vast in het altijd gezellige Hellevoet Vesting :evil:
Het was wel net of we een micromeeting hadden vóór de brug, want er werden zelfs foto's gemaakt door het publiek.

01 aug 2006 20:14

Marcel B. schreef:Het was wel net of we een micromeeting hadden vóór de brug, want er werden zelfs foto's gemaakt door het publiek.

Ja, maar dat ging om een persoon, leuker kan ie het niet.........
maar zelf heeft ie het wel erg leuk gehad :mrgreen: :wink:
Geintje :!: :D
Plaats een reactie