Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

02 aug 2006 22:50

DeniS2 schreef:Hey hallo

en welkom
aardige overstap zo van een mr2 naar een 964
zal best wennen zijn

akk gedaan en zoja door wie -NEE, OP ADVIES VAN MENSEN DIE AL EEN PORSCHE RIJDEN NAAR DE "ZWAKKE" PUNTEN GEKEKEN

rare porsche rijders dan :?


Inderdaad, een beetje krom geschreven, is reeds veranderd

02 aug 2006 23:04

verwarming is simpel: met het ene ronde knopje stel je de snelheid van de ventilator in (dus hoe hard hij blaast) en met het andere ronde knopje stel je de temperatuur van de lucht in.
met het sneeuwvlokje gaat de airco aan en wordt het lekker koud in je auto. met het 'raampje' ontwasem je je voorruit - dit is hard blazen op warme stand.

even los uit het geheugen - de rest zal me wel weer komen verbeteren :lol:

02 aug 2006 23:19

Zo'n modern systeem heeft mijn "omgebouwde" 8) 911 3.2 nog net niet.

Dus als iemand weet hoe het bij een 3.2 werkt, laat maar horen!

02 aug 2006 23:22

aha, je had niet verteld dat je een ombouw hebt...

even gejat uit een ander topic:

Jeroen914 schreef:knop tussen de stoelen, zoals gezegd hoe hoger de stand, hoe meer warmte er naar binnen gevoerd wordt
laatste stand is, zoals je zelf al had geraden voor het ontwasemen van de voorruit

dan heb je op het dashboard nog een paar schuifjes zitten...
(effe uit 'm hoofd, want het is alweer een poosje geleden :roll:)

met de schuif links/boven kan je de hoeveelheid lucht die op de voorruit wordt geblazen bepalen

met de schuif rechts/boven bepaal je hoe snel de ventilator draait

de middelste schuif bepaald of de (warme) lucht naar je voeten moet worden geblazen of uit de roostertjes moet komen (vandaar de driehoekjes naar boven en onder)

de onderste schuif mengt eventueel warme lucht met frisse buitenlucht (net als op de kraan... blauw voor koud en rood voor... affijn, je snapt het wel ;))

de verwarming (mits in goede staat) doet het super
zet 'm in de hoogste stand en je kan je sauna abonnement ook wel opzeggen :mrgreen:


:salut:

02 aug 2006 23:23

Van welk jaar is je 3.2 :?:
Airco of geen Airco

Ik had twee hendels tussen de voorzetels voor de handrem. Als ik deze omhoog trok begon de warme lucht te blazen.
Bovenop stond een draaiknop waarmee ik de snelheid van de blazer kon regelen ( 0,1,2,3 )
Op het dashboard waren twee schuifknoppen om de blazers te regelen.
In de middenconsole voor de schakelpook had ik 2 draaiknoppen voor de Airco. Deze werkte als de draaiknop van de blaassterkte op stand 0 stond.
Mijne was een 3.2 van 84

02 aug 2006 23:26

Van harte hier. Wordt tijd dat ik eens in Uden ga kijken zo te zien... :wink:
Inderdaad een mooie kleur voor zo'n 964 cabrio. Zie je niet veel.

02 aug 2006 23:27

Bedankt voor de uitleg.

Helaas geen airco!

Verder zit er bij mij 1 hendel tussen de voorstoelen. Alleen zit deze al iets omhoog, omdat ze een middenconsole ingebouwd hebben, dus altijd standaard warme lucht.

Ik ga eens bedenken hoe ik dit ga oplossen. Is wel erg warm tijdens het rijden.

02 aug 2006 23:49

MR-911 CABRIO schreef:Verder zit er bij mij 1 hendel tussen de voorstoelen. Alleen zit deze al iets omhoog, omdat ze een middenconsole ingebouwd hebben, dus altijd standaard warme lucht.


Vroeg me al af of er uberhaupt ruimte was voor de controls van een 3.2 :shock:

Afbeelding

03 aug 2006 10:16

Mooi, Marco en het wordt vanzelf weer cabrioweer.

03 aug 2006 10:52

WELKOM VANUIT DE LEUKSTE PLAATS VAN NEDERLAND :!:

EN OOK IN HET ECHT ZIET DE AUTO ER MOOI UIT :lol:

Veel plezier en geluk ermee 8)

03 aug 2006 13:06

Valentijn schreef:WELKOM VANUIT DE LEUKSTE PLAATS VAN NEDERLAND :!:


Woon jij ook in Papendrecht? :shock:

03 aug 2006 21:25

En wederom een groet en felicitatie vanuit Uden, Marco :wink:
Verstand komt met de jaren: van jaren van japanse hightech nu naar duitse degelijkheid!
Veel plezier en cabriogenot ermee. Lijkt me lekker die hese boxerroffel met de kap open te horen 8)

03 aug 2006 22:11

Groeten vanuit Gemert (15Km verder!! 8) ) Zekers mooie wagen.
Plaats een reactie