10 aug 2006 20:11
Rob964Tip schreef:Lindemans, een aanvulling. Wat dacht je van de auto's van het RDW tbv wegenbelasting. Die foto's worden ook gebruikt om te controleren of je rittenadmin klopt.
Daarnaast zijn ze zeer geinteresseerd in de onderhoudsbeurten van de auto in relatie tot de rittenadmin.
Oja, ook een aardige. Ze vroegen mij bij een controle 3 jaar geleden hoe ik de km stand in de auto bijhield en of ik dat agendatje ook even wilde overleggen.
10 aug 2006 20:37
10 aug 2006 20:45
10 aug 2006 22:05
993_4S schreef:Ik vraag altijd eind van het jaar bij de leasemij het tankbeurten overzicht en bekeuringen overzicht op. bel de dealer voor een lijstje met data en kilometerstanden dat de auto binnen is geweest. bel de bandenboer voor een lijstje met data en kilometerstanden dat de winterbanden erop zijn gegaan en dat de zomerbanden er weer op zijn gegaan. en eventuele momenten dat er banden zijn vervangen.
met al die gegevens maak ik, als het nodig zou zijn (als daarom gevraagd wordt) in één avond een kloppende rittenregistratie voor het hele jaar. da's het voordeel van een electronische agenda - die kan je op één avond voor het hele jaar vullen en uitprinten.
RDW kan roet in het eten gooien. Is tot nu toe nog nooit gebeurd. Ze hebben me er ook nog nooit naar gevraagd. Heb wel voor verschillende collega's dergelijke overzichten geproduceerd. Katsjing