15 jul 2004 20:35
horn schreef:Oja, PaSCal: 2% ontevreden klanten vind ik een slechte score (30 ontevreden gebruikers op 1500 PC's), maar dat terzijde...
16 jul 2004 0:41
16 jul 2004 9:10
16 jul 2004 9:23
16 jul 2004 10:58
16 jul 2004 11:35
lindemans schreef:Een klacht kun je pas publiek maken als je de tegenpartij fatsoenlijk kans op wederhoor geeft; of als je het objectieve oordeel van de rechter kun laten zien.
Kan dit niet ergens in de spelregels van dit forum ?
16 jul 2004 11:56
16 jul 2004 12:56
horn schreef:Stel, een Porschespecialist zet bij mij dingen op de factuur die hij niet heeft vervangen/uitgevoerd. Ik kom daar achter, de specialist crediteert mij de ten onrechte gefactureerde onzin; dan is er toch een kans dat ik hiervoor anderen wil waarschuwen. Ik zou dat ook waarderen van anderen als ze dit zouden doen. Je zal je altijd wel bewust moeten zijn van de mogelijke gevolgen.
16 jul 2004 16:13
lindemans schreef:Ik moet even iets kwijt: (ik heb net een lekker ritje met de 911 achter de rug, dus ik heb er over nagedacht...)
Waar ik naar toe wil: gelukkig hebben we in Nederland een instantie die objectief en zorgvuldig een oordeel kan vellen over lastige zaken: een rechtbank heet dat hier. Wees blij dat we zoiets hebben; die instantie is de enige die objectief feiten verzamelt en uiteindelijk DAN pas kan oordelen wat er werkelijk aan de hand is.
16 jul 2004 16:43
16 jul 2004 17:04
17 jul 2004 9:13
18 jul 2004 4:55
21 jul 2004 9:57
23 jul 2004 12:31