Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

15 aug 2006 21:43

Driver4S schreef:Ik zeg maar zo: "Just because you are paranoid doesn't mean they aren't after you!"

:shock: ..... Het staat wel onder een bericht van MS964, maar is niet zijn onderschrift. :wink: :lol:

15 aug 2006 22:11

Afbeelding :wink:

15 aug 2006 22:37

Driver4S schreef:Hallo AVH,

Volgens mij is dit een porsche forum en geen cv databank en alles wat je ooit publiceert op het internet verdwijnt nooit meer. Denk je ook nog steeds dat er niemand meeleest in dit forum en dat bijvoorbeeld alle msn berichtjes niet door de CIA heen gaan? Maar tijdens een van de meetings wil ik je het best wel vertellen. Om nog een tipje van de sluier op te lichten. Ik zie dat je uit Delft komt. Leuke stad heb er gestudeerd kom er nu helaas niet meer zo vaak.

Ik zeg maar zo: "Just because you are paranoid doesn't mean they aren't after you!"

Nou na dit berichtje van je post ik niks meer, stuur ik geen e-mails meer, bel ik niet meer met m'n GSM, en wat bedoel je?? aren't after you, of are not after you :roll: :twisted: :lol: :wink:

16 aug 2006 0:21

Big Brother is ALWAYS watching you ! :mrgreen:

Maarre Driver4S, WELKOM op het forum hier van een andere internet ondernemer die ook jarenlang (993) 4S heeft gereden !

16 aug 2006 0:28

Gerco schreef:Big Brother is ALWAYS watching you ! :mrgreen:

So What :?:

Als je niks te verbergen hebt ... :wink:

16 aug 2006 0:30

Hey Gerco, volgens mij doe jij wat anders dan onze nieuwe vriendben nu al bang om zijn naam te noemen hier :!: :evil: :twisted: :lol: :wink:

16 aug 2006 0:32

Olaf schreef:

So What :?:

Als je niks te verbergen hebt ... :wink:

Heb ik ook niet, maar heb er echt een tyf**s hekel aan als ik er aan denk dat ikdoor andere bekeken wordt :evil:

16 aug 2006 8:32

bert964c4 schreef:Heb ik ook niet, maar heb er echt een tyf**s hekel aan als ik er aan denk dat ikdoor andere bekeken wordt :evil:

Dus vooralsnog geen reality soap/drama/docu met Bert in de hoofdrol? :roll: :cry: :cry: :wink:

16 aug 2006 11:03

En buiten Big Brother is er ook nog Big Sister :twisted:

Het is zoals Olaf schrijft ; "Als je niks te verbergen hebt ..." :lol:

16 aug 2006 15:14

Ja het zal mij ook interesseren of "Big Brother is watching me" of niet hoor, ik heb ook niks te verbergen hoor :mrgreen:

Of ik wat anders doe dan onze nieuwe vriend, geen idee, ik weet nog niet wat Driver4S doet he :wink:

18 aug 2006 12:46

Driver4S schreef:
Denk je ook nog steeds dat er niemand meeleest in dit forum en dat bijvoorbeeld alle msn berichtjes niet door de CIA heen gaan?

Ik zeg maar zo: "Just because you are paranoid doesn't mean they aren't after you!"

in het geval van 911-lover heeft de CIA een halftijdse kracht in dienst om al zijn posts, te verzamelen, een andere halftijdse om te vertalen naar het Engels en een voltijdse om ze te interpreteren :D :D

Oja, welkom Coen !!

18 aug 2006 14:19

Weer twee gezinnen die eten op tafel hebben dankzij mij :twisted: :wink: :lol: :lol: :lol:
Plaats een reactie