Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

Re: Jubi-Rit (Treintje) Regio Haaglanden/Rotjeknor

18 aug 2006 21:05

Olaf schreef:
Verzamelplaats 2 - Mc Donalds Dordrecht aan de A16 (Afslag 20)

Om 09:30 verzamelen :idea:

1. Gerhard
2. rob
3.
4.

Misschien is het bij nader inzien handiger om dit wagonnetje te laten aansluiten vanaf de Texaco vlak voor de Moerdijkbrug. Dan hoeft het treintje wat minder om te rijden. Voor de Mc in Dordt moet de weg verlaten worden en een paar stoplichtjes genomen worden.

18 aug 2006 21:13

Gerhard schreef:Misschien is het bij nader inzien handiger om dit wagonnetje te laten aansluiten vanaf de Texaco vlak voor de Moerdijkbrug.

Texaco "De Zuidpunt" 3316 EJ :wink:

18 aug 2006 21:15

Olaf schreef:
Gerhard schreef:Misschien is het bij nader inzien handiger om dit wagonnetje te laten aansluiten vanaf de Texaco vlak voor de Moerdijkbrug.

Texaco "De Zuidpunt" 3316 EJ :wink:

ja, die bedoel ik, maar was weer te lui om het op te zoeken :lol:

19 aug 2006 13:49

okee..... texaco dus ... net zo makkelijk :)

19 aug 2006 21:27

A16 Rotterdam richting Breda tussen knooppunt Terbregseplein en knooppunt Ridderkerk hoofdrijbaan dicht. Van vrijdag 18 augustus 21.00 uur tot maandag 21 augustus 05.00 uur.

Van (1e) verzamelpunt door Maas- of Beneluxtunnel :idea:

19 aug 2006 21:29

Paul van Engelen schreef:Van (1e) verzamelpunt door Maas- of Beneluxtunnel :idea:

Altijd door de Benelux :wink:

.... ten eerste om die 80 km/uur zooi te omzeilen .... ten tweede om het oor te strelen 8)

Thanks anyway, Paul :thumleft:

20 aug 2006 8:01

Paul van Engelen schreef:A16 Rotterdam richting Breda tussen knooppunt Terbregseplein en knooppunt Ridderkerk hoofdrijbaan dicht. Van vrijdag 18 augustus 21.00 uur tot maandag 21 augustus 05.00 uur.

Da's niet erg, want volgens mij kan je dan gewoon de parallelbaan pakken hoor! (de Brienenoord is "4 bruggen"), maar goed ;)

20 aug 2006 8:10

paSCal schreef:Da's niet erg, want volgens mij kan je dan gewoon de parallelbaan pakken hoor! (de Brienenoord is "4 bruggen"), maar goed ;)

Als je het niet erg vindt, pak ik toch de Beneluxtunnel :wink:

.... op die brug verwaait namelijk het uitlaat geroffel 8)
Gesloten onderwerp