Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
20 okt 2004 9:21
Komt mij ook bekend voor
11 aug 2006 11:07
Heb net H&R veren binnen voor mijn 964. Het nummer is 29813-1.
Ik dacht alleen dat ze rood waren, de ontvangen veren van mij zijn groen!
Heb ik wel de goede verlagingsveren?
11 aug 2006 14:29
Zover ik me kan herinneren heeft H&R GEEN rode veren (in tegenstelling tot de meeste fabrikanten) maar groen, geel blauw en ik geloof zwart antraciet.
11 aug 2006 14:30
Ok thx.
(leuke prijs heb ik gekregen trouwens: 159,-!)
11 aug 2006 15:14
Die prijs is idd Top
PS : Bij verder nazien hebben ze ook rode , maar dit zijn de rennsportfedern dus niet voor straatgebruik
12 aug 2006 18:03
Mijn H&R veren zijn paars.Maarja 993 he

Met de bilstein's overigens een super goede combinatie...
12 aug 2006 19:56
porscheware schreef:Heb net H&R veren binnen voor mijn 964. Het nummer is 29813-1.
Ik dacht alleen dat ze rood waren, de ontvangen veren van mij zijn groen!
Heb ik wel de goede verlagingsveren?
Mijn H&R veren zijn ook groen.
Dat ze groen zijn bij jou, zegt trouwens niets over het feit of jij wel of niet de goede hebt...
12 aug 2006 20:07
De kleur heeft iets te maken met de verlagings en strafheidseigenschappen van de veer
12 aug 2006 20:09
Als hij dezelfde groene heeft als ik, zijn ze wss wel hard genoeg...
21 aug 2006 10:24
Hoi,
ik heb begin dit jaar op mijn '93 964C2 progressieve Eibach veren met handmatig instelbare Bilstein schokbrekers laten monteren (Porsche dealer Eindhoven). Dit in combinatie met originele veerbeenbrug. Het resultaat is echt prima, stabiliteitswinst is enorm en comfort zeer acceptabel!
21 aug 2006 14:25
911-lover schreef:
PS : Bij verder nazien hebben ze ook rode , maar dit zijn de rennsportfedern dus niet voor straatgebruik
Nee, het zijn de veren voor de 964 Turbo (bij de 964...). En ik vind ze perfect voor straatgebruik.
21 aug 2006 23:45
Devils son schreef:Nee, het zijn de veren voor de 964 Turbo (bij de 964...). En ik vind ze perfect voor straatgebruik.
Inderdaad, ik heb ook
rode
24 sep 2006 9:45
Binnenkort worden de verlagingsveren gemonteerd. Als de auto verlaagd wordt, kunnen er dan nog spoorverbreders van 10-15mm bij of is daar geen ruimte voor?
24 sep 2006 10:03
Ga je alleen de veren doen?Als je spaarvarken het toelaat... doe ook gelijk de dempers.De boel is dan toch allemaal al los en dan heb je zowel de "looks" als een veel beter rijdende auto.Alleen de veren doen wordt de auto alleen maar knalhard van en de werking van je originele dempers(hoe oud zijn ze?)is maar zozo.O ja ook gelijk laten uitwegen en uitlijnen.
24 sep 2006 10:17
Gebeurt ook allemaal; veren, dempers, uitlijnen, en uitwegen.
24 sep 2006 12:59
porscheware schreef:Als de auto verlaagd wordt, kunnen er dan nog spoorverbreders van 10-15mm bij of is daar geen ruimte voor?
Achter kan het volgens mij sowieso - mits je originele Cup-velgen hebt.
Als het aan de voorzijde ook kan, zal je toch het randje van de wielkast om moeten laten rollen - ergo: zou je band weleens door dit randje ingesneden kunnen worden bij scherpe bochten
01 okt 2006 22:15
Olaf schreef:Devils son schreef:Nee, het zijn de veren voor de 964 Turbo (bij de 964...). En ik vind ze perfect voor straatgebruik.
Inderdaad, ik heb ook
rode 
Me too, mooi hé rood
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.