Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

27 nov 2005 0:14

MS964 schreef:Waarom niet de tussenmaat kleine lettertjes gebruiken? Wel klein, maar nog wel te lezen! Ik neem ook niet (meer) de moeite om die hele kleintjes te lezen.

D66?

27 nov 2005 0:24

ik heb ook een schijthekel aan die kleine letters. that you know it.

27 nov 2005 0:34

Goh, wat een hoop reacties op de kleine lettertjes! :D Duidelijk voor en tegenstanders, no props, it's a free world en dankzij wolf kan ik nu heel snel in en uitzoemen, makkelijker dan de quote knop gebuiken, dus het lezen van de zinnetjes in kleine lettertjes is ook een stuk eenvoudiger geworden. Weer wat geleerd vandaag!
Laatst bijgewerkt door Jeroen C3.0 op 27 nov 2005 16:37, in totaal 1 keer bewerkt.

27 nov 2005 0:40

muis met wieltje gekregen? :roll: :lol:

27 nov 2005 16:38

Nee, apple knop samen met + en -. Weet inderdaad dat het op mijn zakelijke laptop met de scroll muis ook lukt.

27 nov 2005 18:36

idd heeeel gemakkelijk die sneltoetsen + -
blijkbaar ook genezen van microsoft :lol:

27 nov 2005 22:41

Apple is qua design en software lay-out gewoon superieur. Aangezien mijn computer in de woonkamer staat (en Itunes als jukebox gekoppeld aan de stereo installatie, is helemaal super! :D )is Apple thuis inderdaad de beste keuze. Zeker gezien mijn Cube dankzij het missen van een fan geheel geruisloos zijn werk doet.

16 jul 2006 12:00

Ook voor alle windows-gebruikers is er een oplossing, gewoon Firefox als browser gebruiken, dan kun je met ctrl + en ctrl - in en uitzoomen

16 jul 2006 16:49

Thanks.Maar moet jij niet scheuren over een circuit?? :lol: :wink:

16 jul 2006 17:25

roenkie schreef:Ook voor alle windows-gebruikers is er een oplossing, gewoon Firefox als browser gebruiken, dan kun je met ctrl + en ctrl - in en uitzoomen

je kunt het makkelijkst gewoon even op quote drukken...

16 jul 2006 19:10

Thanks.Maar moet jij niet scheuren over een circuit?? Laughing Wink

het klopt dus toch dat de kleine lettertjes meestal weinig toevoegen :P anyways mij is altijd geleerd om de kleine lettertjes goed te lezen ;)

16 jul 2006 23:11

Tsss... mijn oude draadje na meer dan een half jaar rust weer actief! :lol:

17 jul 2006 12:17

Even een notepad openen (of andere tekstverwerker), tekst selecteren en dan knip & plak (CNTRL+C, CNTRL+V) :wink:

17 jul 2006 12:20

Gewoon in je profiel aangeven dat je geen kleinere of grotere letters dan puntgrootte 10 op je scherm wil. :idea:

17 jul 2006 13:24

Dit werkt ook altijd erg goed en is net zo irritant :roll:

17 jul 2006 15:52

SPEEDY944 schreef:Dit werkt ook altijd erg goed en is net zo irritant :roll:

Ligt eraan welke style je gebruikt :idea:

17 jul 2006 20:34

Zalig topic, discussieer er aub nog wat verder over

18 jul 2006 9:20

Jurgen schreef:Jeroen , als je zo'n bericht even "quote" , zie je 't in een normale grootte...

(als je dat gedaan hebt, kun je dit probleemloos lezen... :wink: , bitte sehr)

22 aug 2006 22:02

Ik zie het nut van die kleine lettertjes niet. Waarom niet gewoon duidelijk melden wat je te melden hebt.
Naar mijn mening is het niks anders dan een variant op de CAPS LOCK schreeuwers.
Aandacht trekken kan toch ook op een andere manier...
Ik erger me er niet aan, maar het is wel storend.

Gert
(had nooit verwacht zoiets hier te plaatsen)

22 aug 2006 22:22

GI996C schreef:(had nooit verwacht zoiets hier te plaatsen)

wat is eigenlijk het nut van die scheve lettertjes in een topic dat reeds een maand min of meer dood en begraven was :cheesy: :^:

22 aug 2006 22:25

He, een oud door mij opgestart topic weer nieuw leven ingeblazen! :lol:

22 aug 2006 22:29

Scheve letters, kleine letters, allemaal manieren om dingen te zeggen die je eigenlijk helemaal niet wilde zeggen en waar het forum ook best zonder kan !
Zoals wel meer op het forum trouwens..... :mrgreen:

22 aug 2006 22:33

Eens! :lol:

Jeroen-die nooit kleine/scheve/gekleurde lettertjes gebruikt. veel teveel werk! :wink:

22 aug 2006 22:52

Wat kan het leven toch mooi zijn... met een big smile Porsche rijden en ook al een tijd hier de ervaringen van anderen met veel plezier aan het lezen ; vervolgens over kleine lettertjes zitten meuten :D :D
Ik vrees dat ik te lang een recent gesloten topic heb zitten lezen :shock:

23 aug 2006 7:15

Gerco schreef:Scheve letters, kleine letters, allemaal manieren om dingen te zeggen die je eigenlijk helemaal niet wilde zeggen en waar het forum ook best zonder kan !
Zoals wel meer op het forum trouwens..... :mrgreen:

maar die je eigenlijk toch wil zeggen. :wink:
Plaats een reactie